abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:55:28 #201
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_94894451
Tijgertje steelt wel vaker kleding. :')

quote:
Tijgertje aangehouden na winkeldiefstal

AMSTERDAM - Tatjana L., beter bekend als Tijgertje uit het tv-programma Oh Oh Tirol, het vervolg op Oh Oh Cherso, is volgens lokale media samen met haar moeder aangehouden wegens winkeldiefstal.

Dat meldt RTV West. L. (23) zou betrapt zijn toen ze samen met haar 44-jarige moeder kleding probeerde te ontvreemden bij een winkel in Naaldwijk.

Volgens de regionale zender zit het duo nog vast op het politiebureau.

Bron

pi_94896141
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:09 schreef Cubeforc3 het volgende:
Hm, blijkbaar kan ik vanaf aflv.5 niet meer kijken via RTL Gemist? "We are sorry to inform you that due to rights restrictions, this material is not available in the United Kingdom".

Wat is het nut daarvan?! Net alsof er ook maar 1 niet Nederlander deze serie zou gaan volgen :'). Nu maar hopen dat 'ie ergens anders te "verkrijgen" is.
Het wordt uitgezonden op de Belgische televisie, dus daarom wordt het geblockt denk ik.
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:43:55 #203
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_94896248
Wat zijn Tony en Joey een stelletje mongolen zeg, de serie word met de aflevering slechter...
Ze worden met de dag arroganter..
And there are still no americans in Bagdad !!
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:48:30 #204
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_94896411
Elize en Bibi komen alleen nog maar 30 seconden in beeld om te zeggen wat een slettebakken de andere dames zijn en om te klagen over andere zaken.

Spannend zeg!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:18:07 #205
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_94897431
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:09 schreef Cubeforc3 het volgende:
Hm, blijkbaar kan ik vanaf aflv.5 niet meer kijken via RTL Gemist? "We are sorry to inform you that due to rights restrictions, this material is not available in the United Kingdom".

Wat is het nut daarvan?! Net alsof er ook maar 1 niet Nederlander deze serie zou gaan volgen :'). Nu maar hopen dat 'ie ergens anders te "verkrijgen" is.
Ik heb hetzelfde probleem, ik zie het maar als een mogelijkheid om niet meer in de verleiding te kunnen komen deze bagger te kijken. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:35:45 #206
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_94897996
quote:
Elize en Bibi komen alleen nog maar 30 seconden in beeld om te zeggen wat een slettebakken de andere dames zijn en om te klagen over andere zaken.

Spannend zeg!
Inderdaad, wat een saaie dozen.
There is no rehab for stupidity.
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2011 @ 12:38:09 #207
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_94898082
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:41 schreef tralalala het volgende:

[..]

Het wordt uitgezonden op de Belgische televisie, dus daarom wordt het geblockt denk ik.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:18 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem, ik zie het maar als een mogelijkheid om niet meer in de verleiding te kunnen komen deze bagger te kijken. :P
Inderdaad, ik kon elke week gewoon kijken, nu ineens dus niet meer... Het wordt in BE uitgezonden met een week of drie vertraging.

Maar ik ga het voorbeeld van Jabberwocky volgen, de pot op met die bagger tv. *O*
Are you fokking to me?
pi_94904859
quote:
Pikante foto Oh Oh Tirol's Tijgertje op internet

AMSTERDAM - Tijgertje doet haar wilde reputatie weer eer aan. Na meerdere arrestaties lijkt er nu een behoorlijk pikante foto van de Oh Oh Tirol-ster opgedoken op internet.

Op de foto is Tijgertje, echte naam Tatjana, te zien terwijl ze zich opperbest vermaakt met een jongen die niet herkenbaar in beeld verschijnt, op één specifiek lichaamsdeel na. Op het expliciete beeld is duidelijk te zien dat de Haagse haar partner oraal aan het bevredigen is. Het is voor de Oh Oh Tirol-ster te hopen dat het hier om slechte 1 april-grap gaat....

Het is de tweede keer deze week dat Tatjana negatief in het nieuws komt. Afgelopen woensdag werd ze in de boeien geslagen nadat ze samen met haar moeder kleding probeerde te stelen. Tijgertje kon toen worden aangehouden omdat ze werd herkend door een medewerkster van de winkel.
Foto van Tijgertje (NSFW)
  vrijdag 1 april 2011 @ 18:46:38 #209
24730 burger
Jan met de pet
pi_94911649
Mijn god wat hebben die Tony en matsoe matsoe afgedaan hier zeg.
Die Matsoe staat daar ook met zo'n houding van "hou me tegen" te keer te gaan alsof die ruzie heeft met
een kerel die zn vriedin lastig viel ofzo. Armpje omhoog en schreeuwen maar als een gek!

En waarom? Om een FUCKING TRUI aangetrokken door een meisje!

100% als bibi of barbie die trui aanhad dat er helemaal niks aan de hand was!

En dan die Tony zeg met zn ingestudeerde woordjes "staatsmongool" en "opkankeren" "je bent poep" "opkankeren!!"

Afgemaakt met een duw wat je bij een meisje gewoon niet flikt. (zeker niet omwille van een trui)

Wat een zielige zielige jochies !!!

[ Bericht 43% gewijzigd door burger op 01-04-2011 19:49:48 ]
Alles komt goed. ...............toch?
pi_94911749
Bibi is tenminste niet ordinair.

En wanneer komt Jokertje nou uit de kast.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 1 april 2011 @ 18:57:04 #211
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_94911998
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2011 18:49 schreef Beach het volgende:
Bibi is tenminste niet ordinair.

En wanneer komt Jokertje nou uit de kast.
Nee maar ze is wel vreselijk preuts en walgt van alles wat er gedaan moet worden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:19:25 #212
145121 GC_Stef
is en blijft kansloos
pi_94915877
Als er een volgende serie komt zijn de enige die terug hoeven te komen wat mij betreft Tijgertje, Barbie en Jokertje (Alhoewel Roos na het uit het ijswater halen van die Ugg ook wel pluspunten heeft verdient).

De rest doet echt steeds meer af per aflevering. Zeker Matsoe Matsoe en Tony, wat een rukkertjes deze aflevering zeg. Tijgertje niet eens de kans geven om gewoon normaal in de groep te komen, terwijl ze er allemaal op lagen te geilen de eerste aflevering. Ik denk dat het een beetje frustraties zijn omdat ze meer aandacht aan Sniper gaf dan aan de rest.

En Roos nog die sneue opmerking maken dat Tijgertje ze niet eens bedankte dat ze bij de groep mocht, nee hehe, alsof jij en Sniper zo gewenst zijn daar! :')
Oversteer is when passengers are scared, understeer is when the driver is scared
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:55:52 #213
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_94930066
Wat mij betreft mogen Bibi, Elize, Matsoe Matsoe en Sterretje er per direct worden uitgetrapt.
De eerste twee omdat ze echt alleen maar zeuren en de laatste twee omdat het botte klootzakken zijn.
Ik snap ook niet dat Bibi en Elize geschokt zijn dat Barbie en Tijgertje gaan paaldansen ... je weet toch wel aan welk programma je meedoet?
En laatst bij de Madiwodovrijdagshow volgens mij, werd bekend dat Bibi zelfs nog maagd is!
Wat doet een preutse maagd in hemelsnaam in een programma als Oh Oh Tirol?

Ik vind Jokertje trouwens echt een schatje. De enige lieve jongen daar, naast die twee klootzakken en die arrogante kwast.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:58:44 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94930167
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat mij betreft mogen Bibi, Elize, Matsoe Matsoe en Sterretje er per direct worden uitgetrapt.
De eerste twee omdat ze echt alleen maar zeuren en de laatste twee omdat het botte klootzakken zijn.
Ik snap ook niet dat Bibi en Elize geschokt zijn dat Barbie en Tijgertje gaan paaldansen ... je weet toch wel aan welk programma je meedoet?aagd, my ass!
En laatst bij de Madiwodovrijdagshow volgens mij, werd bekend dat Bibi zelfs nog maagd is!
Wat doet een preutse maagd in hemelsnaam in een programma als Oh Oh Tirol?

Ik vind Jokertje trouwens echt een schatje. De enige lieve jongen daar, naast die twee klootzakken en die arrogante kwast.
maagd, my ass!
pi_94930283
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maagd, my ass!
Die vriend van d'r :'). Zou nog best kunnen ook.
  zaterdag 2 april 2011 @ 10:17:29 #216
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_94934964
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef luckass het volgende:

[..]

Die vriend van d'r :'). Zou nog best kunnen ook.
als ze hadden liggen neuken in cherso waren er wss wel beelden van uit gezonden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_94940069
Matsoe matsoe is niet meer de koning...

Vind 'm zelfs een beetje eng worden deze serie.
Die jongen heeft echt een anger management probleempje.

Ik zit met 'n probleem nu... k'heb geen favoriet meer... :(
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:02:31 #218
317370 Spies
They're gonna find us
pi_94945040
Tony heeft dit op z'n hyves( :')) gezet:

Tony Star aka STERRETJE
ik vind het toch wel erg grappig als ik de reacties lees van de mensen over mijn mondelingen aanval naar tijgertje.. gelukkig weten ik en joey beter wat er precies afgespeeld is en als de mensen ons echt kennen weten ze heus wel dat wij niet zomaar boos worden om een trui.. en al zeker niet zo vel reageren uit het niets en dat weet de rest van de groep ook.. maar ja programma duurt maar 25 minuten dus je ziet niet alles..
pi_94945242
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:02 schreef Spies het volgende:
Tony heeft dit op z'n hyves( :')) gezet:

Tony Star aka STERRETJE
ik vind het toch wel erg grappig als ik de reacties lees van de mensen over mijn mondelingen aanval naar tijgertje.. gelukkig weten ik en joey beter wat er precies afgespeeld is en als de mensen ons echt kennen weten ze heus wel dat wij niet zomaar boos worden om een trui.. en al zeker niet zo vel reageren uit het niets en dat weet de rest van de groep ook.. maar ja programma duurt maar 25 minuten dus je ziet niet alles..
Mondelingen aanval

das Penersbaart-stijl
pi_94946182
Haha hij is ook nog een fucking "analvabeed" ook nog.
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:29:55 #221
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94955422
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:02 schreef Spies het volgende:
Tony heeft dit op z'n hyves( :')) gezet:

Tony Star aka STERRETJE
ik vind het toch wel erg grappig als ik de reacties lees van de mensen over mijn mondelingen aanval naar tijgertje.. gelukkig weten ik en joey beter wat er precies afgespeeld is en als de mensen ons echt kennen weten ze heus wel dat wij niet zomaar boos worden om een trui.. en al zeker niet zo vel reageren uit het niets en dat weet de rest van de groep ook.. maar ja programma duurt maar 25 minuten dus je ziet niet alles..
er is veel gescript en veel knip & plak werk om de sfeer te sturen
pi_94956013
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat mij betreft mogen Bibi, Elize, Matsoe Matsoe en Sterretje er per direct worden uitgetrapt.
De eerste twee omdat ze echt alleen maar zeuren en de laatste twee omdat het botte klootzakken zijn.
Ik snap ook niet dat Bibi en Elize geschokt zijn dat Barbie en Tijgertje gaan paaldansen ... je weet toch wel aan welk programma je meedoet?
En laatst bij de Madiwodovrijdagshow volgens mij, werd bekend dat Bibi zelfs nog maagd is!
Wat doet een preutse maagd in hemelsnaam in een programma als Oh Oh Tirol?

Ik vind Jokertje trouwens echt een schatje. De enige lieve jongen daar, naast die twee klootzakken en die arrogante kwast.
Huh Bibi nog maagd? Dat lijkt me echt stug
  zondag 3 april 2011 @ 10:10:53 #223
175345 windsurfer_1970
no wind... no fun!
pi_94970631
Opname nieuwe serie gestart:

Oh oh Kortenaerkade.....

/edit
De telegraaf heeft het inmiddels ook ontdekt.

[ Bericht 28% gewijzigd door windsurfer_1970 op 03-04-2011 11:21:54 ]
'summer is a state of mind'
  zondag 3 april 2011 @ 11:23:02 #224
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_94972123
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 10:10 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Opname nieuwe serie gestart:

Oh oh Kortenaerkade.....

/edit
De telegraaf heeft het inmiddels ook ontdekt.
Wat een slut _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 3 april 2011 @ 13:22:22 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_94975255
Ze zal wel gedronken hebben... wat een kwade dronk heeft die chick..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')