abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94572670
Hello ;)
Ik heb een probleem.. M'n ex(23) en ik(25) zijn ongeveer 2 jaar geleden uit elkaar gegaan. Zij kreeg snel na onze breuk al een nieuwe vriend (bleek ze al langer 'close' mee om te gaan met die jongen, maar is nooit vreemd gegaan) en ik heb inmiddels ook al een poosje een nieuwe vriendin. Toch krijg ik mn ex bijna niet uit mn hoofd. We hebben zo'n 3 jaar gehad.
Een goede maand geleden hebben we weer eens contact gezocht, beetje mailen en msnen, maar dat is nu zelfs uitgelopen op smsen. Het blijkt dat zij mij ook niet kan vergeten..Het praten is weer zoals vroeger in het begin dat we verliefd waren en we hebben zelfs al afgesproken weer eens wat te drinken..

Ze heeft me o.a. verteld dat ze ook best wel twijfelt over de relatie die ze nu heeft omdat ze best wel verschillend zijn. Echter is het wel zo dat ze elkaar nog regelmatig zien en dat het opzich wel normaal en leuk gaat..
Voor mij is dat minder, ik heb echt nog steeds het gevoel dat ze het 'ideale' meisje voor mij is en ik ben zo gek nog op haar. Als ik ff met haar gepraat heb is mn dag gewoon weer goed :(..

Daarnaast loopt mijn relatie niet lekker en weet ook niet hoe lang dat nog blijft doorgaan.

Mijn vraag is eigenlijk, moet ik nu actie ondernemen om haar te laten kiezen tussen mij en hem? Of juist niet opdringen en op deze 'vriendschappelijke manier' met elkaar om blijven gaan? Of kan ik nog iets met/tijdens de date ondernemen die wij binnenkort hebben..? Ik wil haar terug! En heb zwaar het gevoel dat ze mij ook mist!....

Iemand suggesties? Ervaring hiermee? Wat moet ik doen? Actie, geen actie? Vanzelf laten komen of iets helpen..?

Hopende op normale reactie's.. ;)
Thanx!
pi_94573015
Waarom ging het in eerste instantie uit?
Huh?
pi_94573637
Ik zou eerst maar eens je eigen relatie verbreken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94573678
Het ging uit omdat we het gevoel hadden dat de 'click' weg zakte.. we kregen kleine irritaties en dat begon zich op te stapelen.. Daarna melde zich een nieuwe jongen bij haar en toen was het voor haar eerst even klaar tussen ons..
pi_94573735
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:29 schreef Soempie het volgende:
Ik zou eerst maar eens je eigen relatie verbreken.
Uiteraard, dat gaat ook gebeuren. Ik ben een eerlijk persoon, en het komt niet in me op om iemand pijn te doen op die manier..
pi_94573835
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef Je_moeder1 het volgende:

[..]

Uiteraard, dat gaat ook gebeuren. Ik ben een eerlijk persoon, en het komt niet in me op om iemand pijn te doen op die manier..
Ja ja...wanneer staat het in de planning? Voor of nadat je zekerheid hebt over die ex?
pi_94574007
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja ja...wanneer staat het in de planning? Voor of nadat je zekerheid hebt over die ex?
Dat heeft niks met de onzekerheid over mijn ex te maken. Maar dat gaat zeker één deze dagen gebeuren.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:37:43 #8
339692 Rusticaxe
Stop dreaming and start living
pi_94574228
Ik zou het er gewoon met haar over hebben, maar probeer haar niet over te halen of zo. Want ze moet zelf de keuze maken of ze voor jou kiest of voor die andere jongen en als je daarin haar gaat beinvloeden, nah dat is niet fair.

Maar wat ik me afvraag is of deze behoefte om je relatie te herstarten in feite niets anders is dan een reactie is op het feit dat je eigen relatie nu tegen zijn einde aanloopt? Aangezien je zelf aangeeft dat het een beetje op de klippen begint te lopen. Want als dat zo is, dan is het niet uit pure liefde, maar meer een vlucht naar de 'goede' tijd die je met haar heft gehad die jaren.

Maar als je denkt dat het niet zo is, dan moet je vooral gewoon het gesprek aangaan met haar en haar laten kiezen. Zet haar niet voor een keuze of ik of hem, oke?
pi_94574833
Jij hebt kennelijk gekozen. Nu is het haar beurt. Verlies je, neem het dan en ga elders. Win je, mooi, maar dat kan alleen als zij beslist - niet onder druk zetten _O-
pi_94601691
Dus eigenlijk kan ik niks doen? Juist afwachten?.. :( Niemand die eens iets heeft geprobeerd met positief resultaat? :)
pi_94602489
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef Je_moeder1 het volgende:
Dus eigenlijk kan ik niks doen? Juist afwachten?.. :( Niemand die eens iets heeft geprobeerd met positief resultaat? :)
Je zoekt dus eigenlijk ervaringen met positief resultaat. Dat betekend dat je alleen een verhaal wilt horen waardoor je eigenlijk een reden hebt om het zelf ook te proberen.

Denk na over wat de consequenties zullen zijn voordat je wat doet.

Één vraagje. Jij voelt je weer helemaal goed als je haar gesproken hebt, hoe ervaart zij dat, is ze enthousiast/positief?
Collectible solid silver personalised..
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:54:36 #12
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_94602914
Ik wou even zeggen dat je een grote lul bent :') . Maak het gelijk uit met je huidige vriendin, jij bent haar echt niet waard.

Denk dat je huidige vriendin ook niet dom is.

Eigenlijk hoop dat ik je door beide gedumpt word.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_94602991
Hoelang hou je het vol om op een "vriendschappelijke" manier met elkaar om te gaan denk je?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_94603060
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef Je_moeder1 het volgende:
zou je bij mij niet moeten proberen |:(

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:54 schreef RianaLuna het volgende:
Ik wou even zeggen dat je een grote lul bent :') . Maak het gelijk uit met je huidige vriendin, jij bent haar echt niet waard.

Denk dat je huidige vriendin ook niet dom is.

Eigenlijk hoop dat ik je door beide gedumpt word.
Natuurkundig : de diameters passen niet in elkaar. Zoek maar uit welke diameters :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')