Hello

Ik heb een probleem.. M'n ex(23) en ik(25) zijn ongeveer 2 jaar geleden uit elkaar gegaan. Zij kreeg snel na onze breuk al een nieuwe vriend (bleek ze al langer 'close' mee om te gaan met die jongen, maar is nooit vreemd gegaan) en ik heb inmiddels ook al een poosje een nieuwe vriendin. Toch krijg ik mn ex bijna niet uit mn hoofd. We hebben zo'n 3 jaar gehad.
Een goede maand geleden hebben we weer eens contact gezocht, beetje mailen en msnen, maar dat is nu zelfs uitgelopen op smsen. Het blijkt dat zij mij ook niet kan vergeten..Het praten is weer zoals vroeger in het begin dat we verliefd waren en we hebben zelfs al afgesproken weer eens wat te drinken..
Ze heeft me o.a. verteld dat ze ook best wel twijfelt over de relatie die ze nu heeft omdat ze best wel verschillend zijn. Echter is het wel zo dat ze elkaar nog regelmatig zien en dat het opzich wel normaal en leuk gaat..
Voor mij is dat minder, ik heb echt nog steeds het gevoel dat ze het 'ideale' meisje voor mij is en ik ben zo gek nog op haar. Als ik ff met haar gepraat heb is mn dag gewoon weer goed

..
Daarnaast loopt mijn relatie niet lekker en weet ook niet hoe lang dat nog blijft doorgaan.
Mijn vraag is eigenlijk, moet ik nu actie ondernemen om haar te laten kiezen tussen mij en hem? Of juist niet opdringen en op deze 'vriendschappelijke manier' met elkaar om blijven gaan? Of kan ik nog iets met/tijdens de date ondernemen die wij binnenkort hebben..? Ik wil haar terug! En heb zwaar het gevoel dat ze mij ook mist!....
Iemand suggesties? Ervaring hiermee? Wat moet ik doen? Actie, geen actie? Vanzelf laten komen of iets helpen..?
Hopende op normale reactie's..
Thanx!