hebbie geen tv?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
laat maar zitten dan ik heb geen skype
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
alletjezus zeg, dat volk bij net5 kan echt niet tellen. Hebben ze voor het telwerk een kleuter ingehuurd ofzo?
alletjezus zeg, dat volk bij net5 kan echt niet tellen. Hebben ze voor het telwerk een kleuter ingehuurd ofzo?
de kleuter jufquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb ze al getwitterd. Iemand in het uitzendingentopic heeft geteld dat ze er 21 goed had. Nogal een verschilquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
Laten we heel de SST redactie terug naar de kleuterklas sturen om te leren rekenen!!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, dat foute telwerk heeft me doen besluiten dus NIET te sms-en. Als die kleuter van Gerard niet kan tellen en die van Servio wel, dan ligt Geer er dus uit.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, dat foute telwerk heeft me doen besluiten dus NIET te sms-en. Als die kleuter van Gerard niet kan tellen en die van Servio wel, dan ligt Geer er dus uit.
Laten we gewoon een aantal van FOk in de redactie zettenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Niki.P het volgende:
Laten we heel de SST redactie terug naar de kleuterklas sturen om te leren rekenen!!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef pietpaniek het volgende:
1 + 1 = 2 + 1 = 3 enz hoe moeilijk kan het zijn nogal logisch dat ze moniek hoogbegaafd vinden
Werk je bij de politie??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
HEY, DIT IS DE SC, GA MAAR NAAR HET UITZENDING TOPIC
mag dat daar wel dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
Hier mogen wij lekker alles!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
wannabe modquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
dan had servio de eerste ronde er al uit gelegen en jurrien waarschijnlijk gewonnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laten we gewoon een aantal van FOk in de redactie zetten
Volgens mij stijgen dan de kijkcijfers
mag ik daar ook zwaaien dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Spooky4u het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |