Wilde ik ook heenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
net kaarten gekocht voor Retropop
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.quote:
Heerlijk gewoon. Vooral met spel of worst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.
Dat er veel Fok-kindjes mogen komen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het eerste huwelijk is een feeeeit
Prakken moet je!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik vind het persoonlijk echt heel vies. Alleen de geur al. Kan me ook echt niet voorstellen hoe iemand het lekker kan vinden die verzuurde draadjes.
daar beslis ik niets over.. en ze is er wel een beetje ondersteboven van.. ze is in shock en reageert nietquote:
Goudvis heeft nog niet ingestemd, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het eerste huwelijk is een feeeeit
driepink, ehquote:
2 kaartjes 88 eurie verderquote:
Dat is idd duur....quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 kaartjes 88 eurie verder
er zwemmen meer vissen in de zeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
ze aarzelt.. het antwoord is dus nee.. doei mensen. ik spring van een brug
Draait Caro daar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn andere oplossingen dan het denken aan zelfmoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:43 schreef Driepink het volgende:
ze aarzelt.. het antwoord is dus nee.. doei mensen. ik spring van een brug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |