Als er nogeens een pakketje jouw kant op moet zal ik er wel eentje bij doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, als iemand nog stickers heeft [van zijn/haar band, of andere shit], dan mag je die wel opsturen
Heb je nog wat handel dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als er nogeens een pakketje jouw kant op moet zal ik er wel eentje bij doen
Zou niet weten wat momenteel.quote:
Xbox 1 verkopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:04 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zou niet weten wat momenteel.
Xbox 1?Stroboscoop?
Oi, niet bitchen. Wat moet ik nog met dat dingquote:
xbox media center? halo 1 en 2? timesplitters: future perfect? forza motorsport? Oh menn wat een hemels ding is zo'n xboxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oi, niet bitchen. Wat moet ik nog met dat ding
Ik heb al een xbox 1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef KaMo het volgende:
Kopen?
Ik heb namelijk al een PS3 als mediacenter, en halo vind ik maar niks.
DAS ECHT!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Hou nou eens op met die bullshit verhalen man
Komt goed! Tenzij ik binnenkort alsnog langs komquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, als iemand nog stickers heeft [van zijn/haar band, of andere shit], dan mag je die wel opsturen
Mag ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Komt goed! Tenzij ik binnenkort alsnog langs kom.
Geen bullshit verhaal man.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Hou nou eens op met die bullshit verhalen man
He waarom ruil je je Red Special hier niet voor in? Deze klinkt nog wel beter dan je Crafter. En dan hou je nog een hoop geld over? Deze gitaar klinkt echt prachtig namelijk. Misschien kun je iets regelen met je baas, dat jij je Red Special en 3 keyboards geeft, en dat hij dan zo'n squier bullet en een euro of 50 teruggeeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen bullshit verhaal man.
Gitaartje ligt nu bij mij thuis, moet je bewijs hebben?
HIER:
Net opgenomen, gitaartje klinkt erg goed voor de 139 euro en hij speelt ook erg fijn, ook de afwerking is goed, en hij blijft aardig op stemming tijdens tremolo gebruik!.
Het is zeker een goede beginners gitaar, zelfs voor de gevorderde speler kan dit een fijne gitaar zijn!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |