Ik denk dat je het antwoord zelf wel kan bedenken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef Braddie het volgende:
Wat wordt hier mee bedoelt trouwens?
Je hebt op zich wel een mooie toon in je vingers en voor 10 maanden echt niet slecht.
Ik hoor wel iets van een opbouw in je solo en je probeert echt een verhaal te vertellen.
'"
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord zelf wel kan bedenken?
Hij wil het ff nog een keer horen, ff wat pleasende woordjes voor hem graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord zelf wel kan bedenken?
Dat je de reïncarnatie van Jimi Hendrix bent! Held!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef Braddie het volgende:
Wat wordt hier mee bedoelt trouwens?
Je hebt op zich wel een mooie toon in je vingers en voor 10 maanden echt niet slecht.
Ik hoor wel iets van een opbouw in je solo en je probeert echt een verhaal te vertellen.
'"
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat je de reïncarnatie van Jimi Hendrix bent! Held!
Ga op date met Braddie! Dan heb je de avond van je leven!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:48 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Ik word aggressief van mensen die naar complimentjes vissen, ja, daar word ik gewoon naar van.
Dan moet je echt een avond met Braddie doorbrengenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:48 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
haha
Nee, ik denk eerder dat ze eigenlijk bedoelde dat ze 'm liever niet meer horen spelen, maar om de lieve vrede te behouden gaven ze een voorzichtig compliment
'je probeert echt een verhaal te vertellen'
.. lulkoek verhaal zeker.
Ik word aggressief van mensen die naar complimentjes vissen, ja, daar word ik gewoon naar van.
Ik zeg niet dat je vals speelt, ik zeg dat die gitaar vals klinkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
En bedankt hij, jij ook nog succes verder!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ga op date met Braddie! Dan heb je de avond van je leven!
Dus eigenlijk word het de avond van ieders leven die aanwezig is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat er hier lui zijn die dat maar al te graag zouden willen zien
Ik zou ervoor willen betalen om het te zien!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word het de avond voor ieders leven die aanwezig is.
Behalve voor Braddie dan, tenzij 'ie erop kickt.
extra light hm?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik speel weinig akoestisch, maar heb er D'addario Extra Light op zitten. Speelt verder prima
.010 - .047quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
extra light hm?
Ik heb totaal geen verstand van diktes en heb uiteindelijk Light op mijn gitaar gezet! Weet echter niet of het de juiste keuze was.
Zitten die op de Tanglewood?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
extra light hm?
Ik heb totaal geen verstand van diktes en heb uiteindelijk Light (.012-.054) op mijn gitaar gezet! Weet echter niet of het de juiste keuze was.
Jep! Martin Marquis zijn het.quote:
Ik geloof er geen zak van dat verhaal dat iemand dat ding "voor jou" heeft gekochtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen bullshit verhaal man.
Gitaartje ligt nu bij mij thuis, moet je bewijs hebben?
HIER:
Net opgenomen, gitaartje klinkt erg goed voor de 139 euro en hij speelt ook erg fijn, ook de afwerking is goed, en hij blijft aardig op stemming tijdens tremolo gebruik!.
Het is zeker een goede beginners gitaar, zelfs voor de gevorderde speler kan dit een fijne gitaar zijn!
Dit herinnert me eraan dat ik nog een x de snaren op m'n elektrische moet vervangen... Iemand tips? Het liefst zou ik savarez snaren hebben maar die zijn voor zover ik weet niet in NL te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:02 schreef lisa1109 het volgende:
Ik vind het trouwens wel even een applausje waard
ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven zelf de snaren van m'n gitaar verwisseld.
Ik sneed me aan de e snaar, jeweetwel, die dunne scherpe, maar het was het waard![]()
Wat zijn jullie favoriete snaren voor akoestische
Ondanks dat ik niet/nauwelijks speel vind ik Martin snaren chiller dan die Elixir snaren.
ebay/internet = godquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dit herinnert me eraan dat ik nog een x de snaren op m'n elektrische moet vervangen... Iemand tips? Het liefst zou ik savarez snaren hebben maar die zijn voor zover ik weet niet in NL te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |