quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Daar werd geen melding van gemaaktMaar Provox had het er op zijn twitter over dat hij bij de notaris was geweest, dus de zaak zal wel rond zijn nu. Ik wens hem veel succes!
Dan zoek ik ze persoonlijk op in het vinkje of nabij Veldhovenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
There's a s*cker born every ten minutes
[ afbeelding ]
Nee marrije, en hij heeft er letterlijk alles aan gedaan om het te kopen, echt geloof me hij wilde het heel erg graag en heeft veel hulp links en rechts gehad maar helaas pindakaas het huis is volgende dag afgebrokenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Marrije het volgende:
Nee dus, is afgebroken.
Nou, dan heeft ie weer even een belegde boterham.
Nog meer streamenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
Vlemmix dus weer online.
Johan zal ook gewoon te zien zijn in SV en verzorgt ook de feestelijke opening.
VOLGENDE WEEK VRIJDAG 20.00 UUR GAAT STUDIO VLEMMIX WEER ONLINE!!!
Peter Nuninga vertelde me op Facebook dat hij ook weer mee gaat doen. Het kan natuurlijk zijn dat hij in het complot zit, maar hij klonk best enthousiast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog meer streamennou vooruit omdat het alweer twee jaar geleden was dat The Bunker
liep in Eindhoven en deze hele winter niks te streamen was.
Edit, klopt het echt?
Nou , afwachten..............quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Disana het volgende:
Peter Nuninga vertelde me op Facebook dat hij ook weer mee gaat doen. Het kan natuurlijk zijn dat hij in het complot zit, maar hij klonk best enthousiast.
Ja we zullen wel zien, die datum zegt mij niet zoveel maar het is wel opmerkelijk dat er geen publiciteit aan wordt gegeven behalve op die tokelau site.quote:
Ga volgende week toch naar Den Bosch, ontving net een mail met een uitnodigingquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef fireman71 het volgende:
Op Twitter wordt er trouwens ook veel over gepraat door @djprovox @marianv70 en @elsepels
Spannend Fluitertje, ik zal naar je zwaaien!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga volgende week toch naar Den Bosch, ontving net een mail met een uitnodiging
om langs Eindhoven te gaan, ze hebben voor twee dagen nog
"een achter de schermen-iemand nodig" .......
Stoere boy.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/djprovox/view/9039855
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef tuinfluiter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |