ik wil vorig weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed hoor.... ik iwl weekend
Whehehehehehehehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al heel lang niet gezienMijn dweil ligt op dezelfde plek, al heel lang
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehequote:
Lief klein nijntje had een vliegje op haar neus...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
RN is gewoon een klein lief meisje ja.
Goed planquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even slapenBlijkbaar heb ik nog niet genoeg slaap gehad
Wil je anders ruilen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even slapenBlijkbaar heb ik nog niet genoeg slaap gehad
Ik heb weliswaar GRTD maar toch zin in weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best wel engquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan... Slaap lekker Liebchen
.
Ik heb van 2 tot 7 geslapen en ben me toch een partij fit en productief vandaag!
Ik was ook erg productief vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan... Slaap lekker Liebchen
.
Ik heb van 2 tot 7 geslapen en ben me toch een partij fit en productief vandaag!
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
RN is gewoon een klein lief meisje ja.
Dat wil pgr je best even uitleggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komt
Hup aan het werk danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook erg productief vandaag.
Eigenlijk moet ik dat weer even worden ook, nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |