Ja maar het is een collega die op mannen valt. Ik(of iemand anders) moet ook altijd een spin doden als die ergens is zijn kamer loopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz...... er staat HIJ..... dat klopt?
Bij mij op het werk ook al nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slagroom hebben ze hier niet
Hier ook niet maar dat vind ik niet erg want slagroomquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is een collega die op mannen valt. Ik(of iemand anders) moet ook altijd een spin doden als die ergens is zijn kamer loopt.
Ik vind het dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hier ook niet maar dat vind ik niet erg want slagroom
Helaas niet neequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zit niet echt mee geloof ik
Ik snap hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is een collega die op mannen valt. Ik(of iemand anders) moet ook altijd een spin doden als die ergens is zijn kamer loopt.
Ik heb trek in deze chipsquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil chips. Chips met knoflooksaus en sambal.
was het maar waar.quote:
Die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trek in deze chips
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:
Chips is ook zo lekker dan is zo'n zak snel leeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt als ik daar eenmaal aan begint, dan issie binnen een kwartier leeg
was/ben aan het werkquote:
eigenlijk is die zak te kleinquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Chips is ook zo lekker dan is zo'n zak snel leeg.
Inderdaad ja. Ik had veel liever die Mango red chili als winnaar gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk is die zak te klein
Ik vond Mango red chili ook zo lekker.... wint die stomme joppiechips
Het is al half 5quote:
Ja maar ik vind dat die patatje joppie chips niet smaken naar patatje joppie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmm patatje joppieSmaakt naar pickles
*lekkerrrrrrr*
Met een of ander dieet bezig?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is al half 5![]()
Zo even mijn shakie klaarmakenMorgen mag ik weer avondeten toevoegen
Ik eet boontjes met varkenshaas
Dat weet ik nu al gewoon
Ik heb er nog 1 in de kast liggen, alleen deze is 2 maanden over datum... zal deze nog eetbaar zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik had veel liever die Mango red chili als winnaar gezien.
quote:
Nee want... *zie vorige post: Smaakt naar picklesquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat die patatje joppie chips niet smaken naar patatje joppie.
Nouhou sorry hoor ik dacht dat je het over patatje joppie had ipv van patatje joppiequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want... *zie vorige post: Smaakt naar pickles![]()
*
Ik ook niet. Maar het is je van harte gegund lieve ST.quote:
Mij lukt het ook wel zonder dieet en dan eet ik nog veel, gewoon hard en zwaar werk doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja cambridge.... maar ik ga morgen afbouwen![]()
En over 6 weken eet ik weer normaal
Maar maar................. Love you?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou sorry hoor ik dacht dat je het over patatje joppie had ipv van patatje joppie![]()
dat zat er natuurlijk dik inquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was even een artikeltje aan het schrijven...
India gaat .xxx-domein blokkeren
Jij wel jaquote:
Ja maar ik heb zittend werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij lukt het ook wel zonder dieet en dan eet ik nog veel, gewoon hard en zwaar werk doen![]()
ik weet niet of ik dat zie in Heerhugowaardquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat vanavond nog even naar Dordt.. naar wie zwaai ik nog even in de trein??
Als je naar mij kan zwaaien ben je een beetje uit de richtingquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat vanavond nog even naar Dordt.. naar wie zwaai ik nog even in de trein??
behoorlijk jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je naar mij kan zwaaien ben je een beetje uit de richting
Same to youquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar maar................. Love you?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |