Ik heb het nu in een VirtualBox draaien en moest er zoveel fuzz niet om geweest zijn zou ik niet van Metro af geweten hebben. Nu een paar uur mee bezig en nog steeds geen enkele keer in de metro-interface geweest eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Je kan niet om Metro heen. Windows 8 is gewoon waardeloos voor een desktop of laptop. Bij Windows 7 kan je alles met de muis doen, wil je een beetje fatsoenlijk werken in Windows 8, dan moet je 137 toetsenbordsnelkoppelingen uit je hoofd leren... Waardeloos. Dit kan gewoon niet op een desktop, period.
De volgende release is al RC1, en ik weet uit ervaring (met Vista en 7) dat de RC1 en final release qua functionaliteit bar weinig verschillen.
Ongetwijfeld voortkomend uit de tablet-benadering. Want die hoef je nooit echt uit te zetten. Ze springen in standby, zijn dan extreem energiezuinig en zijn dan binnen een halve seconde weer opgestart.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Na vijf minuten werd ik echt gillend gek van de onlogica.
Om de pc uit te zetten moet je eerst naar een verborgen uitklapmenu en dan ergens op settings klikken
Sowieso niet goed bij nagedacht als dit ook een normaal OS moet gaan wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld voortkomend uit de tablet-benadering. Want die hoef je nooit echt uit te zetten. Ze springen in standby, zijn dan extreem energiezuinig en zijn dan binnen een halve seconde weer opgestart.
Of je drukt een maal op de powerknop waaraan je eerst de afsluiten-functie hebt toegekend. Doet het gros van de computergebruikers al sinds het jaar 2000 ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Na vijf minuten werd ik echt gillend gek van de onlogica.
Om de pc uit te zetten moet je eerst naar een verborgen uitklapmenu en dan ergens op settings klikken
Het grootste deel van de mensen zet hun pc uit via het startmenu. Daar durf ik wel een weddenschap over aan te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:01 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Of je drukt een maal op de powerknop waaraan je eerst de afsluiten-functie hebt toegekend. Doet het gros van de computergebruikers al sinds het jaar 2000 ofzo?
(en ok, je hebt stiekem wel gelijk dat 't vanaf je bureaublad snel moet kunnen, maar windowstoets, op je naam klikken en shut down is ook niet zoveel moeite voor maar één maal tijdens een sessie te doen)
Nee, ze begonnen na Windows XP direct met de ontwikkeling van Windows Longhorn, gebaseerd op WFS.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:56 schreef Kiekmieg het volgende:
Was het overigens niet zo dat Microsoft al begonnen was met de ontwikkeling van 7 na de release van XP? Maar vanwege een of andere vage rede hebben ze tussendoor nog even snel Vista in elkaar geflanst.
Attans dit heb ik eens ergens gelezen.
Windows knop + i werkt net zo goed! Kom je gelijk in het shut down menu!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:01 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Of je drukt een maal op de powerknop waaraan je eerst de afsluiten-functie hebt toegekend. Doet het gros van de computergebruikers al sinds het jaar 2000 ofzo?
(en ok, je hebt stiekem wel gelijk dat 't vanaf je bureaublad snel moet kunnen, maar windowstoets, op je naam klikken en shut down is ook niet zoveel moeite voor maar één maal tijdens een sessie te doen)
Nog niet aan gedachtquote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef FredvZ het volgende:
Heb je een 64 bits cpu? Dan zou je de 64 bits versie kunnen proberen.
Jep had ik gedaan hij startte hem dus op maar gaf gelijk die error aan ik zal bovenstaande tip ff proberenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef Adames het volgende:
Je hebt ook bij het aanmaken gekozen voor een Windows 8 x86 virtuele machine?
Ja, dat is inderdaad vreselijk. Gelijk FF erop gegooid.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Die IE die erbij zit is wel zwaar kut trouwens, continu vastlopen en auto-correcten waar is het fucking kruisje gebleven?
Chrome maar gelijk geinstalleerd
Nog niks kunnen vinden, maar moet wel zeggen dat je goed kan merken dat deze versie bedoeld is voor tablets.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef vaagjunior het volgende:
Zijn er al veel "fouten" ontdekt waar je echt niet omheen kunt?
Zou zeggen van wel. Heb hem nu op Hyper-V draaien met 2GB en dat is hartstikke soepel.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef vaagjunior het volgende:
De 64 bit versie start wel door1,5 GB moet genoeg zijn lijkt me ? want meer kan ik niet gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |