Sukkel van de NS dacht dat het van de NS was ofzo. Hij was duidelijk een beginneling en het was echt zo'n sukkeltje. Helemaal dreigen van: ik haal de spoorpolitie erbij hoor!!!1quote:
Alternatief, goth, geef het een naam. Doorgaans zijn het de alternatievere winkels die ze verkopen en het thema is very goth.quote:
Nee eerder een beetje punk ofzo toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
Naar mijn idee zijn Iron Fist schoenen of die stijl in het algemeen iig, niets wat ook maar met gothic te maken heeft.
Sadquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sukkel van de NS dacht dat het van de NS was ofzo. Hij was duidelijk een beginneling en het was echt zo'n sukkeltje. Helemaal dreigen van: ik haal de spoorpolitie erbij hoor!!!1
Maar vandaag dus even langsgaan, ben benieuwd of hij loog of dat 'ie te vertrouwen is. Ik vermoed het eerste.
Ja, hooguit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee eerder een beetje punk ofzo toch?
We waren langs elkaar heen aan het pratenquote:
Het merk past uitstekend in de goth scenequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee eerder een beetje punk ofzo toch?
Ik zit erover te denken om dus naar de spoorpolitie te gaan (hij zei: als je je morgen kunt legitimeren kun je hem dan ophalen bij de spoorpolitie) met een ander bord, of zou dat een beetje flauw en kinderachtig zijn?quote:
Enig idee hoe breed je die scene zou kunnen trekken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het merk past uitstekend in de goth sceneIk heb me er verder niet heel erg in verdiept, de schoenen zijn gewoon
Nou ja, het verschil tussen een cybergoth en een 80's goth is toch wel groot. En toch noemt men het allebei gothic.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Enig idee hoe breed je die scene zou kunnen trekken?
Heel breed. Daarom passen ze er zo geweldig bijquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hm.quote:De poesta is het graslandschap van de Grote Hongaarse Laagvlakte, een steppelandschap met een hoog grondwaterpeil. Het corresponderende Hongaarse woord puszta betekent letterlijk leegte en is van Slavische oorsprong.
Nee, dat is tof. Ik zeg doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om dus naar de spoorpolitie te gaan (hij zei: als je je morgen kunt legitimeren kun je hem dan ophalen bij de spoorpolitie) met een ander bord, of zou dat een beetje flauw en kinderachtig zijn?
Cybergoth, Goth-punk, Gothic Lolita, bla bla blaquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Heel breed. Daarom passen ze er zo geweldig bijDie schedels, die zombies
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil tussen een cybergoth en een 80's goth is toch wel groot. En toch noemt men het allebei gothic.
Ja, dan kan je alles wel onder een scene scharen ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel breed. Daarom passen ze er zo geweldig bijDie schedels, die zombies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |