Behalve tong en mirjam herken ik zo snel niemand.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Hey liefies. Ik denk kom ook weer hier eens kijken.
Tijdens DGK zat ik zo veel in de ST.
Heb daar nog een leuke foto van.
Guess the avatars.
[ afbeelding ]
Hey Itsmequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Guess the avatars.
[ afbeelding ]
flugel en versabommie toch ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve tong en mirjam herken ik zo snel niemand.
Leuk om te zien!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Dit waren allemaal avatars van mensen die veel in de st rondhingen tijdens DGK.
Meeste zijn nog steeds op fok.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de gamingroom
We gaan de gamingroom volgend jaar opknappen (lees uitbreiden) en dan zal ik wel wat foto's maken en in mijn fobo plaatsen
Whahahahha herkenbaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de oudste hier is de gamecube (antiek, haha), verder heb ik twee dochters die helemaal verslaafd zijn aan Mario op de Wii. Als moeder moet je daar dan wel weer goed in worden, want als ze er niet uitkomen en dreigen de controllers door de TV te gooien, moet moeders het weer oplossen (vloek, tier)
Die namen ken ik niet eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
flugel en versabommie toch ook wel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef itsme het volgende:
Games! Ik ben helemaal gek op games. Zit in de familie.
Mijn moeder van 72 heeft een DS gekocht pas en de Wii.
Vroeger dan zat ik te gamen op de NES en hielp mijn moeder me waar ik bv heen moest.
Ik heb 3 nessen (2 omgebouwde)
3 SNessen, 1 is USA
Lynx atari
Playstation 2
en playstation 3
Heb nog nooit op de wii of gamecube gespeeld.
Gert! Sanne. Ikzelf met mijn oude Final Fantasy ava van Juna, APK, Jappie,Scanmanquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
flugel en versabommie toch ook wel
In de cos komt bommie heel vaakquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen ken ik niet eens.Ben eigenlijk van de andere fora he.
Stoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef itsme het volgende:
Games! Ik ben helemaal gek op games. Zit in de familie.
Mijn moeder van 72 heeft een DS gekocht pas en de Wii.
Vroeger dan zat ik te gamen op de NES en hielp mijn moeder me waar ik bv heen moest.
Ik heb 3 nessen (2 omgebouwde)
3 SNessen, 1 is USA
Lynx atari
Playstation 2
en playstation 3
Heb nog nooit op de wii of gamecube gespeeld.
bommie zit ook vaak in de SCquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de cos komt bommie heel vaak
En flugel ken ik dan ook weer van OUD denk ik
Flugeltje is ook een modje. Gert ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen ken ik niet eens.Ben eigenlijk van de andere fora he.
itsme, had jij gisteren echt die moeder van joanna gebeld trouwens?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Flugeltje is ook een modje. Gert ook.
Komt er wel eens van. Ik ben een RPG gamer. Ja ik ben gek op Final Fantasy maar ben niet zo van de graphics perse. Vind het spel veel belangrijker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stoer![]()
Maar je zou de Wii eens moeten proberen, geen HD graphics (verre van) maar wel toegankelijk en heeft een paar uitstekende games.
Oh, ik let niet op namen in de COS.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de cos komt bommie heel vaak
En flugel ken ik dan ook weer van OUD denk ik
Gert ken ik wel van naam.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Flugeltje is ook een modje. Gert ook.
Heeej de clib 37 crewquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef itsme het volgende:
Guess the avatars.
[ afbeelding ]
ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
itsme, had jij gisteren echt die moeder van joanna gebeld trouwens?
ik zou me ook rotgeschrokken zijn, verwacht toch niet dat ze echt haar telnr op de twitter gegooid hebben hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef itsme het volgende:
[..]
ja.Gewoon spontaan .Nooit verwacht dat ik haar echt aan de lijn kreeg maar wilde ook niet zomaar ophangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |