Ja dit is de SC van SSTquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef Myraela het volgende:
Is dit weer iets anders dan de COS? Want eigenlijk SC ik gewoon overal.
Whehehe. Dan ga ik hier gewoon verder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dit is de SC van SST
Ik dacht al..... waar blijf je
3 is nog niets joh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Charmed, lukt het een beetje, in 3 SC's tegelijk zo?
jawel hoor, ik Tal is het rustig en hier ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Charmed, lukt het een beetje, in 3 SC's tegelijk zo?
Ik heb er 6 open staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel hoor, ik Tal is het rustig en hier ook
Myraela die heeft het zwaarder denk ik
In TAL is het nu rustigquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er 6 open staan.![]()
Laat ik ook weer eens in TAL kijken.
Heeft iedereen ineens een leven?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In TAL is het nu rustig![]()
Morgen gaat het daar weer los. Het is ehct een WEEKEND SC geworden geloof ik
Ik geloof het welquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft iedereen ineens een leven?Wat eng.
Mocht mijn leven bellen, dan zou ik eventjes stoppen met SC'en, helemaal verward zijn, het gevoel hebben heel veel gemist te hebben en weer helemaal overnieuw moeten beginnen met mijn goed georganiseerde SC-techniek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof het wel![]()
Ik leef tussen het SC'en door
Ik heb geen goed georganiseerde SC-techniek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mocht mijn leven bellen, dan zou ik eventjes stoppen met SC'en, helemaal verward zijn, het gevoel hebben heel veel gemist te hebben en weer helemaal overnieuw moeten beginnen met mijn goed georganiseerde SC-techniek.
Ik ga gewoon telkens het rijtje af.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen goed georganiseerde SC-techniek.
Het is ook niet mogelijk op de pc van me werkAls ik meerdere SC's open heb staan dan krijg ik meldingen als 'stack overflow" enzo
Hier hoeven we jou met minder mensen te delen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef poffu het volgende:
Wat is het verschil tussen SC en COS?
Hi dar btw.
succes ermeequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er 6 open staan.![]()
Laat ik ook weer eens in TAL kijken.
hi Guido, verschil? COS is commentaar op de streams, daar moet je on topic blijven, SC is slow chat, daar mag je overal over ouwehoeren, huisdieren, geraniums, zwaaien, slappe klets etcquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef poffu het volgende:
Hi dar btw.
Slow Chatquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef poffu het volgende:
Hi dar btw.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier hoeven we jou met minder mensen te delen.![]()
nee ik wilde chrome installeren, maar alles werd gebloktquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga gewoon telkens het rijtje af.
[ afbeelding ]
Op je werk mag je zeker geen FF installeren?
kan op mijn werk niet eens een poging doen iets te installeren, mag allemaal niet, zit IT meteen in je nek te hijgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik wilde chrome installeren, maar alles werd geblokt
Dus nu heb ik IronPortable Geinstalleerd en dat werkt geloof ik
IE is echt zo'n faal-iets. Dat zouden bedrijven toch ook eens moeten leren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik wilde chrome installeren, maar alles werd geblokt
Dus nu heb ik IronPortable Geinstalleerd en dat werkt geloof ik
Ja bij ons ook, maar kreeg in de KSC te horen dat ik dus IronPortable moest installeren, die gaat door alle beveiligingen heen geloof ik, en het werkt idd.... en is net Chromequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan op mijn werk niet eens een poging doen iets te installeren, mag allemaal niet, zit IT meteen in je nek te hijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |