Het is idd kendequote:
Dit, en daarna bij thuiskomst buiten een tosti eten onder het genot van een biertje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er moet geld verdiend worden vriend !
Biertje in de tuinquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, en daarna bij thuiskomst buiten een tosti eten onder het genot van een biertje.
Wist ik welquote:
Ik heb last van mijn bovenbeen dus ik wacht even met voetballen. Het moet nog iets warmer worden dan smaakt dat witbiertje met citroen extra lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Biertje in de tuin
Daarna voetballeneindelijk weer in korte broek
Straf?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Normaalgesproken op de bank, hoor![]()
Nu bovenaan de trap. Waarom weet ik eigenlijk niet
Daarom ben ik toen ook gestoptquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zal als voetballer maar allergisch zijn voor gras
Ben jij ook allergisch voor gras?quote:
Goddelijk inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn bovenbeen dus ik wacht even met voetballen. Het moet nog iets warmer worden dan smaakt dat witbiertje met citroen extra lekker
Witbierquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb last van mijn bovenbeen dus ik wacht even met voetballen. Het moet nog iets warmer worden dan smaakt dat witbiertje met citroen extra lekker
Pollen, vers gras gaat wel maar ik heb gewoon ook periodes gehad dat ik in de zomer gewoon echt niet naar buiten kon. Ik heb het gevoel dat ik het een beetje aan het vergroeien ben. Vorig jaar weinig medicijnen gebruikt en toch elke dag buiten geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook allergisch voor gras?
ik korfbal op kunstgrasquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond weer trainen op kunstgras
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weetje, Ajacied post altijd wel veel, maar ik weet echt helemaal niks over die gast![]()
Komt dat omdat hij niet veel inhoudelijke posts heeft?
Wie heeft dit nog meer ?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wilde een heel verhaal typen maar bedenk me net dat dat niet eens nodig is. Als je Charlois beter vindt dan Brabant dan ga ik niet eens in discussie. Een emo.gif is voldoende.
Inderdaadquote:
kan je infecties van krijgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lag altijd helemaal open als ik een wedstrijd op kunstgras had gehad
VOor mij is de feest net afgelopen met snotquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Binnenkort is het voor mij ook weer feest met m'n hooikoorts
Ik maakte vorige keer een sliding op kunstgras met een korte broek zonder sliding broekjequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Zuidplein is wel tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef mr-green het volgende:
[..]ik werk iedere dag met allerlei mensen op Zuid. Heb ook gewerkt/geleefd in Brabant. Ik snap je commentaar op Zuidplein zeker echter ik weet dat het objectief is omdat dat de uitstraling is.
Kom anders eens bij mij langs
Ik ook, had er echt een pleurishekel aan om op kunstgras te voetballen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij mij begint het altijd heel laat, meestal eind april, dus ik zit nog even goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Binnenkort is het voor mij ook weer feest met m'n hooikoorts
Korfballers dragen geen sliding broekje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik maakte vorige keer een sliding op kunstgras met een korte broek zonder sliding broekje
Echt geen succes.
Voor de rest speelt kunstgras 10x lekkerder dan echt gras.
Hoikoortsquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij mij begint het altijd heel laat, meestal eind april, dus ik zit nog even goed
wij hebben sinds kort ook kunstgras met korfbalquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korfballers dragen geen sliding broekje.
Sterker nog met een rokje aan op kunstgras onderuit gaan is geen succes![]()
Gelukkig hadden we maar 3 tegenstanders met kunstgras
Ik meestal ook rond die tijd, soms wat eerderquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij mij begint het altijd heel laat, meestal eind april, dus ik zit nog even goed
Ga buiten leren dan slimmerd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt buitenzit weer. maar ik moet verdomme leren./
Ik heb jaren op hockey gezeten. Elk weekend lagen mijn knieen en/of ellebogen open. Om die reden ben ik ook gestoptquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Korfballers dragen geen sliding broekje.
Sterker nog met een rokje aan op kunstgras onderuit gaan is geen succes![]()
Gelukkig hadden we maar 3 tegenstanders met kunstgras
Hockeyfeesten vroegâh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb jaren op hockey gezeten. Elk weekend lagen mijn knieen en/of ellebogen open. Om die reden ben ik ook gestopt. Kunstgras is echt kutspul
Ik heb die PI al zeker een maand of twee, dus aan mij ligt het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het zo gruwelijk irritant dat opeens iedereen de Superman posticon als standaard posticon ingesteld had....
Zo herkende ik altijd snel of ik gequote was.
Vanaf nu ga ik de voetbal icon nemen
neequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga buiten leren dan slimmerd.
Prachtig inderdaad. Overmatig bier en makkelijk hockeybatssletjes is altijd een goeie combinatiequote:
Je kan je eigen posts een kleur geven en ook de quotes he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het zo gruwelijk irritant dat opeens iedereen de Superman posticon als standaard posticon ingesteld had....
Zo herkende ik altijd snel of ik gequote was.
Vanaf nu ga ik de voetbal icon nemen
ik vind dat lelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan je eigen posts een kleur geven en ook de quotes he.
Dus dan zie je ook snel of je gequote bent
Sulle
Ik heb hem al sinds het nieuwe lay-outquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb die PI al zeker een maand of twee, dus aan mij ligt het niet
We waren een keer bij SCHC. Zo'n feest was gruwelijk uit de hand gelopen. Fokking veel politie erbij. Honden ervoor, knuppels erbij. Echt WTF.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Overmatig bier en makkelijk hockeybatssletjes is altijd een goeie combinatie
quote:
quote:
Heb je daar geen abo voor nodig dan ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan je eigen posts een kleur geven en ook de quotes he.
Dus dan zie je ook snel of je gequote bent
Sulle
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je daar geen abo voor nodig dan ?
fout ventje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ik heb 2 slechte Nederlandse nummers aangevraagd
ONZ is al een afkorting, mattiequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie weet een goede afkorting voor Onz?
O
N
Z
Kan Bieber een voorbeeld aan nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme wat een knakenmuziek allemaal___ !
Ongelooflijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
O
N
Z
Doe dan net zoals ik: stel je postkleur in de normale forumkleur in. Dan ziet het er niet lelijk uit, maar je citaties worden dan wit weergegeven in plaats van grijs.quote:
Order of New Zealandquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
O
N
Z
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
Vanmiddag weer badmintonnen met bejaarden na zes weken
Not surprisedquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het lukt mij niet op de iMac over te nemen
BEJAARDEN?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
Ga je ballen in je buik zoeken.quote:
Nu heb ik wel tijd om te komen en mee te doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef sharr het volgende:
Waarom dat?quote:
Die is er al een tijdje toch?quote:
Oh, ik zie em nu pasquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die is er al een tijdje toch?
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik zie em nu pasIk loop achter
Daarom ga ik niet naar de hemel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet naar de hemel.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet naar de hemel.
Die van mij ook, maar ik krijg zowat niks binnnen door mijn keelpijn. Hooikoortsquote:
Zielige jij.quote:
Pindakaas en worst moeten me reddenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar ik krijg zowat niks binnnen door mijn keelpijn. Hooikoorts
Doe eens niet gemeen. Hij heeft honger en jij gaat over eten pratenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pindakaas en worst moeten me redden
ik heb ook hongerquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe eens niet gemeen. Hij heeft honger en jij gaat over eten praten
Je Lijf schat. Je Lijf!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:50 schreef sharr het volgende:
Kom bij me liggen, sla je wijf om me heen?[ afbeelding ]
Jij bent geen ragboer en dus helemaal niet boeiendquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb medicijnen voor mijn darmen
Ik heb geen medicijnen. "Echte mannen gebruiken geen medicijnen", dat zegt mijn vader altijd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geen ragboer en dus helemaal niet boeiend
Je weet ook niet meer dat iedereen in topic #490 wilde posten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ook een week zonder internet/fok gedaan. Vandaar
Ben ik boeiend? Waarom ben ik boeiend?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geen ragboer en dus helemaal niet boeiend
Ik heb meer medicijnen dan jijquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als ik die medicijnen niet neem dan verstoppen mijn darmenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geen medicijnen. "Echte mannen gebruiken geen medicijnen", dat zegt mijn vader altijd.
Boeiender dan ajacied.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben ik boeiend? Waarom ben ik boeiend?
Sharr de heldin van radio onzinquote:
Wow.. dat is wel echt lang geledenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet ook niet meer dat iedereen in topic #490 wilde posten?
Jij hemmo'tquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wow.. dat is wel echt lang geleden. Ik faal
Stoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik denk dat ik op mijn 17e pas voor het eerst een paracetamolletje op had.
Dat wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind die versie van je wijf toch wel leuker dan.
Nee, ik mocht gewoon geen medicijnen van mijn vader. Die vond het onzin. Gewoon uitzieken was zijn motto.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
Als iemand 'stop' roept, roep ik er sinds ik dit nummer vaak geluisterd heb er altijd 'hammertime' achteraan
Ik kon al lopen toen ik 8 maanden was want ik had mn polsje gebroken en kruipen lukte niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik brak op mn 6e mn spaakbeen + ellepijp
Stoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik brak op mn 6e mn spaakbeen + ellepijp
Ja héquote:
ik pas toen ik 2 was. en toen ik 3 was kon ik pratenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon al lopen toen ik 8 maanden was want ik had mn polsje gebroken en kruipen lukte niet meer
Goede tip, als ik een kleine krijg breek ik hem/haar gewoon zijn pols als hij/zij nog niet kan lopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon al lopen toen ik 8 maanden was want ik had mn polsje gebroken en kruipen lukte niet meer
Ik gebruik ook zelden paracetamol. Ik ken mensen die bij elk pijntje een doos van die dingen leegeten. Ja werkt prima hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:55 schreef Ragboer het volgende:
Ik denk dat ik op mijn 17e pas voor het eerst een paracetamolletje op had.
MISHANDELAARquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede tip, als ik een kleine krijg breek ik hem/haar gewoon zijn pols als hij/zij nog niet kan lopen.
Ik zou het doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goede tip, als ik een kleine krijg breek ik hem/haar gewoon zijn pols als hij/zij nog niet kan lopen.
Dat is wel echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nu aan dat stukje van Family Guy denken, Can't touch me.Dat is pas bruut
Kinderen zijn vervelender als ze het lopen onder de knie hebben hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen in deze
Des te eerder hij kan lopen des te eerder we kunnen beginnen om een profvoetballer van hem te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen zijn vervelender als ze het lopen onder de knie hebben hoor
aan lades zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan breekt iets anders, heb ik zo het gevoelquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Des te eerder hij kan lopen des te eerder we kunnen beginnen om een profvoetballer van hem te maken.
Wie? Jordy of die klaphark?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]
Noem die gast niet Die heeft 1 week van mijn leven verkracht
Ja precies.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.
Zo'n kleine moet natuurlijk de verloren dromen van papa waarmaken
ingesmeerd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:00 schreef Ragboer het volgende:
Zo lekker ingecremet (?) ben ik er weer.
Mijn kinderen mogen later worden wat ze zelf willen. Ik hoef er geen profvoetballer van te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Des te eerder hij kan lopen des te eerder we kunnen beginnen om een profvoetballer van hem te maken.
gewoon een relaxede gabberquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn kinderen mogen later worden wat ze zelf willen. Ik hoef er geen profvoetballer van te maken.
Ik ga ook zo lekker naar buiten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:01 schreef sharr het volgende:
Oke, over tweeënhalf uur badmintonnen dus over twee uur omkleden en fietsen en spieren losmaken. Zo de hond uitlaten en naar de opticien, schoenmaker, supermarkt, apotheek.
Als ik wel naar school gegaan had, had ik dit nooit gehaald
Ja ik gebruik fok als notitieboek.
Buiten. Eng. Ik moet wel.quote:
Maar sop sop heeft deze aangevraagd, niet Viroquote:
Het idee alleen alquote:
Wat dan? Ruzie over FOK?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah denk het niet hoor, maar echt veel pret hadden ze niet vannacht
Poederquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Er komt hoogstwaarschijnlijk toch nog niets uit
Goed van ons hequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
En wat is dit zeg?
Het allerfoutste uurtje?
Koelkast, ik wil zo graag jouw grindin' mix luisteren van Fout Ventje. Ik krijg het niet voor elkaar om hem aan te vragen, ik probeer het al drie dagen maar altijd zegt 'ie dat hij recently played is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
En wat is dit zeg?
Het allerfoutste uurtje?
Als we nou eens gitaren er bovenop doenquote:
't is watquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
Normaal ben ik degene van het Nederlandstalig, nu vraagt iedereen Nederlandstalig aan behalve ik.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heks, pijnlijke tepels, kamer uitlopen, niet op de pc mogen, ik heb alles voorbij zien komen
We volgen jouw voorbeeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef Ragboer het volgende:
Normaal ben ik degene van het Nederlandstalig, nu vraagt iedereen Nederlandstalig aan behalve ik.
Wat doe je nou irritant joh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we nou eens gitaren er bovenop doen![]()
[..]
't is wat
Spermasnuiven?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poeder![]()
Spermasnuiven![]()
![]()
Radio onzin verziekt mijn laatste beetje onschuld
Kronenburg park?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Spouwerranger het volgende:
De mensen die deze single kopen, mogen wat mij betreft een nekschot ontvangen. Godverdomme, zeg
Ja.quote:
Wtfquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Als je al anderhalf jaar droog staat dan ga je vanzelf spermapoeder snuiven![]()
En nu ben ik weg, kusje voor jullie
Ik wil het niet eens weten denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Als je al anderhalf jaar droog staat dan ga je vanzelf spermapoeder snuiven![]()
Komt hiernaquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koelkast, ik wil zo graag jouw grindin' mix luisteren van Fout Ventje. Ik krijg het niet voor elkaar om hem aan te vragen, ik probeer het al drie dagen maar altijd zegt 'ie dat hij recently played is.
Kun jij hem overriden?(een kusje voor jou)
Gadverdomme.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Patje, ik kies jou!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:08 schreef Ragboer het volgende:
Sharr + Ragboer vs Ajacied422
Patje1987! Ik zet jou in!
*Zet suarez in*quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:08 schreef Ragboer het volgende:
Wat is spermapoeder? Ik heb serieus geen idee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:08 schreef Ragboer het volgende:
Bweh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan dat de bijtjes er vanzelf op afkomen.
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is spermapoeder? Ik heb serieus geen idee.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist![]()
Eggs vertelde live op de radio dat hij al 1,5 jaar niet meer geneukt had en toen opperde Huppel dat er waarschijnlijk alleen maar poeder uit kwam.
Vliegtuiggeilers heb je sokmsquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef sharr het volgende:
Ik zat pas in de trein he. Ik heb niets met treinen. Ze rijden alleen maar zo zeg maar. Ik snap die treinengeilers niet.
Bek houden. Ik sta al bijna een maand droogquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik neuk echt veel te weinig de laatste tijd, gemiddeld 2x per week of zo....
Ja, je zou maar iets leuk vindenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef sharr het volgende:
Ik zat pas in de trein he. Ik heb niets met treinen. Ze rijden alleen maar zo zeg maar. Ik snap die treinengeilers niet.
Oh oke dan. Ik dacht dat Huppelmuts naar de seksshop ging om echt een soort spermapoeder te kopen ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist![]()
Eggs vertelde live op de radio dat hij al 1,5 jaar niet meer geneukt had en toen opperde Huppel dat er waarschijnlijk alleen maar poeder uit kwam.
Ik probeer het al niet eens meer te plannenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zou gisteren neuken maar dat ging niet door
Was popje lek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Nee, het ging daarna wel over het opsnuiven van dat zaadpoederquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh oke dan. Ik dacht dat Huppelmuts naar de seksshop ging om echt een soort spermapoeder te kopen ofzo.
Jij mag niet klagen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
't is live gemixt hequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef Watertornado het volgende:
Best leuk in elkaar gelepeld Koelkast!
Ik durf niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel, want ik wil er nog iemand bijDus wanneer ben je hier?
Ohnee, dat is waar, ik ben nog maagd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar jij weet niet wat je mist, dus dat maakt ook niks uit
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnee, dat is waar, ik ben nog maagd.
PVV-grappenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een Turk, een Belg en een Nederlander staan op een brug. De Turk gooit een broodje Donnerkebab naar beneden. "Daar hebben we erin in Turkije toch genoeg van" zegt de Turk Dan gooit de Belg een zak Frieten naar beneden. "Daar hebben wij er genoeg van in Belgie" zegt de Belg. Dan pakt de Nederlander de Turk en gooit de Turk naar beneden. "Van die Turken hebben wij er genoeg in Nederland" zegt de Nederlander dan.
Was niet negatief bedoeld hoor...quote:
Je gooit toch geen broodje döner in het water.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een Turk, een Belg en een Nederlander staan op een brug. De Turk gooit een broodje Donnerkebab naar beneden. "Daar hebben we erin in Turkije toch genoeg van" zegt de Turk Dan gooit de Belg een zak Frieten naar beneden. "Daar hebben wij er genoeg van in Belgie" zegt de Belg. Dan pakt de Nederlander de Turk en gooit de Turk naar beneden. "Van die Turken hebben wij er genoeg in Nederland" zegt de Nederlander dan.
Doe mijn bestquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Was niet negatief bedoeld hoor...Ik ga van het positieve uit, moet jij ook doen.
Ok deze dan, wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man kiest wel de mooiste dagen uit om jarig te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft iedereen onze opperbaas Monopoly al gefeliciteerd?
Spelen met monopoly.
quote:
De hond.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
Ik moet nog steeds wegGeen idee wat ik eerst moet doen. De hond of de winkel.
De hond poept vanzelf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
Ik moet nog steeds wegGeen idee wat ik eerst moet doen. De hond of de winkel.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok deze dan, wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf ?Ik moest best hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
10 cent hosselen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb 50 cent bij me, maar 60 cent nodig voor een blikje colawat nu ?!
Verkoop je kontje achter het stationquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een goei topic maak ik toch ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft iedereen onze opperbaas Monopoly al gefeliciteerd?
Spelen met monopoly.
10 cent hosselen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In de tuin.quote:
Ghehe, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Vrij genomen. Had toch maar twee uurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |