Ik heb de eerste blote beentjes gezien vanonchtendquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
hmm, t lijkt vandaag toch geen rokjes dag te wordenlees/hoor er iig weinig over
Ik hoop er ook de rest van het jaar niks over te horen. Ik zie vanzelf wel of er vrouwen met rokjes aan lopen. Dat hele rokjesdag gedoe was 1x leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
hmm, t lijkt vandaag toch geen rokjes dag te wordenlees/hoor er iig weinig over
welke?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:18 schreef HeatWave het volgende:
even die tenenkrommende fout uit de TT hoor...
Je eeuwige spatieproblemenquote:
het is gewoon tof om 1x per jaar, rokjes dag te hebben. Zo hebben de Engelsen pancake wednesday 1x per jaar, slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop er ook de rest van het jaar niks over te horen. Ik zie vanzelf wel of er vrouwen met rokjes aan lopen. Dat hele rokjesdag gedoe was 1x leuk.
Ja en ik bepaal zelf wel of ik er een aan doe of nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop er ook de rest van het jaar niks over te horen. Ik zie vanzelf wel of er vrouwen met rokjes aan lopen. Dat hele rokjesdag gedoe was 1x leuk.
ach, als dat alles is.quote:
lamequote:
Schandalig dat jullie daar een keuze in hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik bepaal zelf wel of ik er een aan doe of niet
Twee keer langsgeweest zelfs.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh WT, helemaal vergeten je terug te sms'en
In jouw geval is het : rokjes, daag!!!quote:
Ach, zolang het maar uit gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:21 schreef STING het volgende:
Schandalig dat jullie daar een keuze in hebben.
Dat is jouw standaard blik toch?quote:
Mits ik niet slaap.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard blik toch?
Ook niets mis met een leuk zomerjurkje iddquote:
Het slaat nergens op. Het is niet een van te voren bepaald iets, dat we zeggen, he, 23 maart, dan is het rokjesdag. Het was 1x dat 1 iemand na een bepaalde dag, he, het was toen rokjesdag. Dat was zijn mening. Hij vond dat er toen meer dan x% rokjes te zien waren en benoemde dat als rokjesdag. Hij is dood, dus het is nu aan iedereen zelf wat dat % is. En dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is gewoon tof om 1x per jaar, rokjes dag te hebben. Zo hebben de Engelsen pancake wednesday 1x per jaar, slaat ook nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |