Ik denk dat TS het deel bedoelt dat van je Bruto salaris getrokken wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij niks. Ja, als je nu via je werkgever je zorgverzekering betaalt, dan moet je dat wel even regelen.
Ik heb op uitzendbureau's na altijd mijn maandgeld binnen de lopende maand ontvangenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef rene90 het volgende:
dat je dan 2 maanden zonder geld zit, vaak wordt er achter betaald, dus de maand januari gewerkt wordt in februari betaalt.
Er zijn met name bij de overheid en in de zorg een boel mensen die collectief verzekerd zijn voor ziektekosten én deze premie via hun loonstrook betalen i.v.m. werkgeversbijdrage. Dit geheel staat los van de bijdrage ZVW waar jij op doeltquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik denk dat TS het deel bedoelt dat van je Bruto salaris getrokken wordt.
Indien je geen uitkering en werk hebt, wordt dit niet betaald.
Ja, de verrekening van de collectieve zorgverzekering via de loonstrook, is inderdaad wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Serinde het volgende:
[..]
Er zijn met name bij de overheid en in de zorg een boel mensen die collectief verzekerd zijn voor ziektekosten én deze premie via hun loonstrook betalen i.v.m. werkgeversbijdrage. Dit geheel staat los van de bijdrage ZVW waar jij op doelt![]()
Sinds het nieuwe zorgstelsel hoef je eigenlijk niks bijzonders te regelen als je een maand of langer niet werkt
Het laatste maandsalaris (+eventuele eindafrekening) van de vorige baan wordt dan gestort in de vrije maand dus dan zit je maar een maand zonder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef rene90 het volgende:
dat je dan 2 maanden zonder geld zit, vaak wordt er achter betaald, dus de maand januari gewerkt wordt in februari betaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |