Nope... val halverwege in slaap denk ikquote:
Dank, Held!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Hier staat een pot koffie![]()
Jullie mogen hem hebben
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... val halverwege in slaap denk ik
quote:
* NBT gaat braaf koffie halen voor haar wederhelftquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen... behalve koffie...
quote:
quote:
maak me maar wakker als het wel weekend isquote:
Ik wil alleen koekquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:43 schreef NBT het volgende:
* NBT komt braaf terug met een dienblad vol koffie en koek en begint uit te delen
Dat mag natuurlijk ookquote:
Mag ik nog een warme chocolademelk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:43 schreef NBT het volgende:
* NBT komt braaf terug met een dienblad vol koffie en koek en begint uit te delen
* NBT noteert de bestelling en gaat het halen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik nog een warme chocolademelk?
* NBT rent naar de wc, houd een glas onder water en breng het naar Mars toe.quote:
Mag ik een toetje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT noteert de bestelling en gaat het halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mij 3 dubbele espresso met suikerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT gaat braaf koffie halen voor haar wederhelft![]()
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
die suiker is dan weer jammerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij 3 dubbele espresso met suiker
Doe dan meteen een fles wodkaquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij 3 dubbele espresso met suiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |