quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik doe mee *steekt peukie aan
[..]
Bingoqueen
illegale bevallingquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
Bol is alweer even weg.... bevalling of stokerij?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:39 schreef jesje1982 het volgende:
staat er Jessica heet bingo....ik huh wat een kutwijf...want ik moest er nog 1 ...staat er daarna je hebt gewonnen![]()
hmmm.... ze is high van de medicijnen hoorquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm.... ze is high van de medicijnen hoor
ja k moet dat linkje ook maar eens ga doorsturen bij onsquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef Ceetje.. het volgende:
maar die idiot link: die kerels bij mij op m'n werk (allemaal van dat serieus mansvolk, zichzelf accountants en belastingadviseurs noemend) heb ik al een paar keer dat linkje gestuurd in een mail.
Ze leveren hun shit altijd te laat in, dus ik stuurde van de week een mailtje: de reden van uitstel graag vandaag doorgeven dmv de volgende link:
Had een heel kantoor vol vrolijke kerels ineens (geen fokkers dus)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef Ceetje.. het volgende:
maar die idiot link: die kerels bij mij op m'n werk (allemaal van dat serieus mansvolk, zichzelf accountants en belastingadviseurs noemend) heb ik al een paar keer dat linkje gestuurd in een mail.
Ze leveren hun shit altijd te laat in, dus ik stuurde van de week een mailtje: de reden van uitstel graag vandaag doorgeven dmv de volgende link:
Had een heel kantoor vol vrolijke kerels ineens (geen fokkers dus)
sjips en dat heb ik als A'damse niet eens gezienquote:
ga je schamenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips en dat heb ik als A'damse niet eens gezien
* Ceetje..lacht stiekum om Jesjes gemompelquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 mompelt iets van ado den haag
quote:
Doe ik niet hoor... ik ben een football fan (NY Giants)quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
heren/dames ik wens jullie allemaal een prettige nacht!
truste bol, see yaquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:42 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 mompelt iets van ado den haag
jij ook bolquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |