quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..lacht stiekum om Jesjes gemompel
nou dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat een mafketel die lexie we gaan op jode jacht
immers
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..lacht stiekum om Jesjes gemompel
o zei ik datquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..moet stiekum nog steeds lachen
Mag ik als amsterdamse niet... eigenlijk in en in triestquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..moet stiekum nog steeds lachen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik als amsterdamse niet... eigenlijk in en in triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, niet lachen hè. Ik zit hier heftig op m'n laptop alles in de gaten te houden, fok SC, COS, nog wat andere shit, twitter, je kent dat allemaal wel.
Normaal hoor ik dan lullig gepraat van SST op de achtergrond via UPC of de streams.
Vandaag geen UPC aanstaan, hoor ik ineens een vrouw zeggen: Een vrouw met enorme borsten, BEL ME als jij wel raad weet met deze enorme kanjers. Ik denk huh:? Wie's da bij SST die zo praat, Mo toch niet? Heb ik teleshop op RTL aan staan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, niet lachen hè. Ik zit hier heftig op m'n laptop alles in de gaten te houden, fok SC, COS, nog wat andere shit, twitter, je kent dat allemaal wel.
Normaal hoor ik dan lullig gepraat van SST op de achtergrond via UPC of de streams.
Vandaag geen UPC aanstaan, hoor ik ineens een vrouw zeggen: Een vrouw met enorme borsten, BEL ME als jij wel raad weet met deze enorme kanjers. Ik denk huh:? Wie's da bij SST die zo praat, Mo toch niet? Heb ik teleshop op RTL aan staan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niks, alleen ik dacht dat ik SST had op staan
Op een RTL kanaal ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niks, alleen ik dacht dat ik SST had op staan
Ja doe maar. ik ben ook aan mijn 3e laatste bezigquote:
We zitten al in morgen = vandaag geloof ik ... zoiets .. ongeveerquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zitten al in morgen = vandaag geloof ik ... zoiets .. ongeveer
dat bedoel ik, dan zeg je gewoon: zo, ik rook mijn 1e/2e/3e sigaretje vandaagquote:
Oh... ik dacht dat Jes en ik gewoon onze laatste voor het slapen gaan aan het tellen waren :-Oquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dan zeg je gewoon: zo, ik rook mijn 1e/2e/3e sigaretje vandaag
Ik mijn 21 e :-(quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef jesje1982 het volgende:
ik rook mijn 2e peuk vandaag! gewoon omdat het kan!
Snap ik ook niet hoor... wij moeten ook vroeg opstaan en zeiken er ook niet overquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:54 schreef Noz het volgende:
En btw zeiken ze nu over vroeg op moeten staan? terwijl ze daar hele dag niks te doen hebben.. hahaha
Wij wel ja maar hun hebben geen reet te doen al moeten ze vroeg opstaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor... wij moeten ook vroeg opstaan en zeiken er ook niet over
k hoef er niet vroeg uit..o jawel heb afgesprokenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snap ik ook niet hoor... wij moeten ook vroeg opstaan en zeiken er ook niet over
klopt ze slapen gewoon verder in de tuinquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Noz het volgende:
[..]
Wij wel ja maar hun hebben geen reet te doen al moeten ze vroeg opstaan
Half 9 portugeese tijd vroeg opstaan... dat is voor mij uitslapenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:55 schreef Noz het volgende:
[..]
Wij wel ja maar hun hebben geen reet te doen al moeten ze vroeg opstaan
dat is 1 per 2 minutenquote:
zo, peukie opsteektquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
klopt ze slapen gewoon verder in de tuin
verdomd... ik sliepquote:
Ja precies.. Zou er niet willen zitten maar wat dat betreft lijkt het wel op mijn vakantieritme.. Te kort slapen en dan verder slapen in het zonnetjequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
klopt ze slapen gewoon verder in de tuin
voor mij ook ik moet er normaal om 5.00 uit gewoon hollandse tijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Half 9 portugeese tijd vroeg opstaan... dat is voor mij uitslapen
He Bol je zou al weg zijn... doe dan nog maar 4e laatste peukie meequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Half 9 portugeese tijd vroeg opstaan... dat is voor mij uitslapen
ja nog 1tje dan.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He Bol je zou al weg zijn... doe dan nog maar 4e laatste peukie mee
dan zit ik in de busquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
standaard tijd: 6.00 of 6.30, maar morgen NIET
24 u p dag ik slaap te weinig uren... blijf denk ik 20, 19 u per dag op omdat ik slecht slaap.... tel uit je winst ;-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |