abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4589603
Ik heb ze (hem) pas ontdenkt en in vind het geweldig!! Zeker een aanrader om te luister als je toch bij de platenboer bent..

Ken je het? en wat vind je ervan??

pi_4590027
Ik heb maar een paar nummers van hem gehoord en het idee is leuk, de crossover tussen hiphop, 2-step, dancehall en weet ik veel wat nog niet meer, maar de uitvoering vind ik toch nog niet geweldig. Ik mis steeds iets in zijn nummers eigenlijk..

Denk trouwens dat je niet veel reacties zal krijgen, zo bekend is ie nou ook weer niet

pi_4590050
Ik heb de cd (gebrand) maar nog niet veel geluisterd. Zit echt vanalles in qua stijlen maar ook qua tekst. Toch wel erg leuk.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_4590056
Weet ik, maar mijn streven is ook niet een megatopick te openen. Eerder om te delen wat ik tof vind.

Wat ik tof vind zijn de teksten en zijn britse accent.. Hij is pas 20 geloof ik, dus nog tijd genoeg om te groeien

pi_4591724
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 17:51 schreef snaakster het volgende:
Weet ik, maar mijn streven is ook niet een megatopick te openen. Eerder om te delen wat ik tof vind.

Wat ik tof vind zijn de teksten en zijn britse accent.. Hij is pas 20 geloof ik, dus nog tijd genoeg om te groeien

Hij is volgens mij 22 jaar oud.. er staat een verhaal over hem in de nieuwste OOR.. Best leuk verhaal....
  maandag 17 juni 2002 @ 18:17:44 #6
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_4624227
Ik vond die single van vorig jaar (Has it come to this) maar niks, maar moet toegeven dat de rest van het album me aangenaam verraste.
pi_8201411
But just don't mug yourself
Hackney Downs
pi_8201656
geniale sound

hij was vorige maand nog in de Melkweg in Amsterdam

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_8201759
Ja geweldig inderdaad! Ik heb een week geleden de cd gedownload en de afgelopen twee dagen zitten luisteren. Die combinatie van hip-hop,(trage) drum 'n' bas/garage/2-step en dat zware britse accent: geweldig!

De single (Let's Push Thing's Forward) kende ik al een tijd via de VPRO en die vond ik toen al meteen zeer sterk.
Toen ik het album recentelijk zag opduiken in allemaal jaarlijstjes heb ik hem toch maar eens gedownload.

via www.metacritic.com kan je een groot aantal recensies over het album vinden.

Hmmzz....
pi_8204729
Oi, oi, oi!
Aldus.
pi_8208635
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:22 schreef -Wepeel2- het volgende:
via www.metacritic.com kan je een groot aantal recensies over het album vinden.
Geniale site
pi_8225672
Dit is toch echt een cd die ik origineel wil hebben. Wat een fantastische plaat. Die engelse flow is echt heerlijk om te luisteren.

Een paar van mijn favoriete tracks:
Let's Push Things
Too Much Brandy
Geezer's Need Excitement
The Irony Of It All
Who Dares Wins

Hmmzz....
  zaterdag 1 februari 2003 @ 21:43:36 #13
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8226382
ikke vind het geweldig! Vooral its too late = master nummer
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
  donderdag 27 februari 2003 @ 09:47:17 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_8745641
The Irony of it all

Geweldig nummer! Soort gesprek tussen een of ander stuk tuig en een figuur die de hele tijd dat tuig belachelijk probeert te maken... klinkt een beetje vaag, maar anyway, supervet nummer.

Let's push things forward en Don't mug yourself vind ik trouwens ook de betere van The Streets.

pi_8745747
sja, ik kan er niet echt warm van worden, Royksopp heeft een nummer van em gebruikt (weak become heroes) en omdat ik dat een zeeeer goed nummer vond heb ik wat van em gedowned.
Maar ik was zwaar teleurgesteld toen ik dat hoorde (kan me niet herinneren welk nummer ik als eerste hoorde) maar goed.
Ik dus de rest van de gedownde nummers ook maar luisteren (hij verdiende nog een kans wat mij betreft) maar ik vond maar zelden een stukje leuk, het was veels te monotone wat mij betreft.... en ach, het accent kon ik wel om lachen.
Maar ik heb nu de +-15 nummers die ik op me comp had maar verwijderd... (trouwens wel weinig muziek als the streets eerder gehoord, dus das wel pluspuntje).
Unbanned :)
  donderdag 27 februari 2003 @ 10:01:00 #16
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_8745835
Je moet het ook even de tijd geven en alle nummers een paar keer luisteren, dan ga je het vanzelf waarderen, geloof mij.
pi_8748549
tja wat mij zo aanspreekt zijn vooral de teksten.. daar zit echt zoo'n diepere betekenis achter...

bijvoorbeeld bij the Irony of it all gaat over de ironie dat mensen die zich lamzuipen en alles kort en klein slaan zo'n beetje getolereerd worden, zeg maar de hooligans enzo (die schreeuwerige gast in het nr) terwijl mensen die zich met blowen bezig houden (die kalme gast) en heling 'een gevaar voor de natie' zijn terwijl die laatste groep eigenlijk nog de minste overlast veroorzaakt (weed is nog altijd verboden in Engeland)
Als je dat allemaal weet wordt het ineens een stuk interessanter

en Too Late hoef ik voorlopig even niet meer aan te horen (ben net 2 weken onvrijwillig vrijgezel ) de dingen die in dat nr gezegd worden kloppen zoo griezelig precies

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 4 maart 2003 @ 00:58:36 #18
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8848187
Best leuk zeg

iniedergeval tig keer leuker als Eminem om nog maar een bleke rapper te noemen

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8848205
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 00:58 schreef BAZZA het volgende:
Best leuk zeg

iniedergeval tig keer leuker als Eminem om nog maar een bleke rapper te noemen

wat een vergelijking
  dinsdag 4 maart 2003 @ 01:00:29 #20
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8848217
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 00:59 schreef Rulin het volgende:

wat een vergelijking

Sorry hoor
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 5 maart 2003 @ 22:20:44 #21
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_8897530
Prima album hoor, lekker als achtergrondje als je zit te poeteren, en de teksten zijn inderdaad vaak best herkenbaar.

Weak become heroes
it's to late
turn the page
Don't mug yourself
...
Dat zijn wat mij betreft de toppers.

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
pi_8917305
Ik luister het album weer, lekker hoor.
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:10:34 #23
25947 flaphead
twisted shit.
pi_8920886
heerlijk album! combinatie van de muziek (ik ben niet bekend met garage dus ik hoor een flinke mengeling van vele stijlen) met dat geweldige britse accent is top. het is echt een album waar ik vrolijk van kan worden en geloof me, daar bestaan er maar weinig van!
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_18953483
(kick!)

Heeft iemand de nieuwe CD van The Streets, A Grand Don't Come For Free, al? Heb em nu 'n week en al behoorlijk vaak geluisterd, maar heb t idee dat dit album nooit t niveau zal halen van OPM... Het is n stuk trager/zwaarder, en ook de teksten vind ik minder sterk.

Wat vinden jullie?
...when logic and proportion have fallen sloppy dead.
pi_19115631
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Limhes het volgende:
(kick!)

Heeft iemand de nieuwe CD van The Streets, A Grand Don't Come For Free, al? Heb em nu 'n week en al behoorlijk vaak geluisterd, maar heb t idee dat dit album nooit t niveau zal halen van OPM... Het is n stuk trager/zwaarder, en ook de teksten vind ik minder sterk.

Wat vinden jullie?
Heb hem nu ook net, paar keer geluisterd en mijn eerste indruk is hetzelfde als die van jou.

Teksten een stuk minder, hoevaak lult hij wel niet over z'n tv , en de nummers hebben geen tot amper variatie. Sommige tracks zijn dan wel weer steen goed maar in zijn totaliteit haalt 't album het niet bij Original Pirate Material.

Maar toch, The Streets
// Last.fm
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:30:17 #26
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_19122560
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef Limhes het volgende:
(kick!)

Wat vinden jullie?
Heb de nieuwe CD van the Streets net voor het eerst geluisterd. Vergeleken met Original Pirate Material vind ik hem zo op het eerste gehoor ook een stuk minder. Toch klonk het zeker niet slecht. Nog een paar keer luisteren, misschien dat ik de CD dan wat beter kan beoordelen.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_19122708
Dan moet je ook de AUDIO BULLYS tjekken... dat lijkt veel op de streets... ook ongeveer zo'n sound... zeker een aanrader...

Als je dan toch bij de platenboer bent.......
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:02:31 #28
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_19123321
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:37 schreef Kletz het volgende:
Dan moet je ook de AUDIO BULLYS tjekken... dat lijkt veel op de streets... ook ongeveer zo'n sound... zeker een aanrader...

Audio Bullys zijn inderdaad supergoed, maar toch wel wat anders dan The Streets hoor, veel meer richting dance.

Goeie nr's:
We don't care, de bekendste maar wel goed.
100 Million
Veteran
Way too long
pi_19125913
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:02 schreef BrauN het volgende:

[..]

Audio Bullys zijn inderdaad supergoed, maar toch wel wat anders dan The Streets hoor, veel meer richting dance.

Goeie nr's:
We don't care, de bekendste maar wel goed.
100 Million
Veteran
Way too long
je mist het beste nummer vent!

FACE IN A CLOUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:43:48 #30
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_19126220
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:33 schreef Kletz het volgende:

[..]

je mist het beste nummer vent!

FACE IN A CLOUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht ik laat het even aan een ander over om die te noemen, ik wil niet overdreven veel goede tips geven
pi_19126396
Gister de clip gezien van: Fit, but you know it

Echt supernummer, met lache clip!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:26:51 #32
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_19131702
Don't mug yourself
Maw: het zal wel 2006 worden...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:32:01 #33
45089 koston
CTRL + W
pi_19131847
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef Frenkel het volgende:

Die clip is inderdaad echt cool gemaakt en Fit, but you know it is ook echt een cool nummer
The Streets live zien is ook echt een feest
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  vrijdag 14 mei 2004 @ 20:59:35 #34
17114 Pistol_Pete
pi_19133936
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:37 schreef Kletz het volgende:

Ja, de Audio Bullys zijn ook erg goed. Ego War heb ik al helemaal grijs gedraaid. Echt vergelijken kan ik de Audio Bullys niet met The Streets. Ik vind het toch een ander genre, alhoewel de teksten van allebei vol zitten met mooie verhaaltjes met veel humor. The Streets zijn misschien beter te vergelijken met Beans en Dizzee Rascal. Die zijn ook heel erg goed
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:18:47 #35
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_19134385
Zeker de moeite waard.
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 15 mei 2004 @ 11:13:42 #36
17114 Pistol_Pete
pi_19143204
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:49 schreef Frenkel het volgende:

Heb je die op TV bij MTV oid gezien? Kan me nauwelijks voorstellen dat MTV een nummer van The Streets uitzendt. Of is die toevallig ergens op Internet te zien?
pi_19143925
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 11:13 schreef Pistol_Pete het volgende:
Heb je die op TV bij MTV oid gezien? Kan me nauwelijks voorstellen dat MTV een nummer van The Streets uitzendt. Of is die toevallig ergens op Internet te zien?
Scho-tel.
VH1.
Ja, dikke lul!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:04:40 #38
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_19146044
quote:

[..]

MTV zend 'm soms ook uit, tijdens een alternatieve programma ergens in de late uurtjes.
Maw: het zal wel 2006 worden...
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:21:18 #39
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_19146367
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 14:04 schreef Razzerr het volgende:

[..]

MTV zend 'm soms ook uit, tijdens een alternatieve programma ergens in de late uurtjes.
Jeppe, ik vond het nummer ook tegenvallen ten opzichte van het debuut. Het album voor de rest heb ik nog niet gehoord maar opm evenaren zal lastig zijn.
pi_19150624
quote:

[..]

Bij Top 11 at 11 ofzoiets geloof ik...
pi_19163174
Die nieuwe single doet mij aan Blur - Parklife denken.
  zondag 16 mei 2004 @ 01:56:20 #42
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_19163999
quote:

[..]

mtv zend hem ook uit en je kan hem kijken op de site van the streets
  zondag 16 mei 2004 @ 09:58:34 #43
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_19165937
I have to admit
you are really fit
but my gosh
don´t you just know it!

geniaal Vooral toen hij zijn plaats in de rij kwijtraakt door dat wijf!
Clip heb ik al een keer of 4 op mtv/box gezien echt leuk
I'm just a girl in the world.
  zondag 16 mei 2004 @ 12:11:00 #44
73102 ajuu
paraplu
pi_19167656
o, the pizza is here, will someone let him in please?
pi_19195262
quote:
Op zondag 16 mei 2004 12:11 schreef ajuu het volgende:
o, the pizza is here, will someone let him in please?
ignore the chicken, we'll pick it out
it's not to mess us about

Maar kheb AGDCFF nu al vaak (!) gedraaid, en moet zeggen dat ie toch wel steeds beter wordt. Kan de platen inmiddels redelijk meezingen en zie er toch wel wat in. Nog steeds niet t niveau van OPM helaas...

En de Audio Bullys zijn idd ook erg strak, heb Ego War (mn enige originele cd ) ook al helemaal grijs gedraaid.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 09:32:34 #46
73102 ajuu
paraplu
pi_19211169

mike skinner doet de 2step
  dinsdag 18 mei 2004 @ 15:19:31 #47
17114 Pistol_Pete
pi_19218765
quote:
Op zondag 16 mei 2004 01:56 schreef marcek het volgende:

[..]

mtv zend hem ook uit en je kan hem kijken op de site van the streets
Thanks...net even gekeken. Coole clip
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:32:30 #48
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_19229170
Het nieuwe album AGDCFF vind ik weer verschrikkelijk goed.
De beats zijn even wennen (heel anders dan op OPM), maar na twee keer luisteren is het weer genieten van zijn heerlijke flow en schitterende teksten.

Enne, misschien een spoiler.... maareh... is het nog niemand opgevallen dat het hele album één verhaal vertelt? Je móet 'm helemaal achtereen luisteren om te weten waar het allemaal over gaat.

Dan snap je ook meteen waarom hij zoveel over zijn kapotte tv lult.
pi_19230613
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Tsjettel het volgende:
De beats zijn even wennen (heel anders dan op OPM), maar na twee keer luisteren is het weer genieten van zijn heerlijke flow en schitterende teksten.

Enne, misschien een spoiler.... maareh... is het nog niemand opgevallen dat het hele album één verhaal vertelt? Je móet 'm helemaal achtereen luisteren om te weten waar het allemaal over gaat.

Hmm... ben ik zo'n slechte luisteraar...?

* Limhes gaat morgen in de trein de cd helemaal volgen en het antwoord op bovenstaande vraag in zichzelf beantwoorden...
pi_19235825
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 22:32 schreef Tsjettel het volgende:

Ahhaa

Ik shuffel altijd 3 of 4 albums op mijn iPod, dus luister nooit een cd achterelkaar
Eens proberen dan maar.
// Last.fm
pi_19235922
* luistert audio bullys - ego war*
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:40:07 #52
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19611455
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:30 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

Heb de nieuwe CD van the Streets net voor het eerst geluisterd. Vergeleken met Original Pirate Material vind ik hem zo op het eerste gehoor ook een stuk minder. Toch klonk het zeker niet slecht. Nog een paar keer luisteren, misschien dat ik de CD dan wat beter kan beoordelen.
OPM was niet slecht, maar de nieuwe vind ik een grote stap voorwaarts. OPM belandde bij mij vrij snel in een hoekje. Deze heeft het nu al langer uitgehouden, en hij verveelt nog steeds niet.

Meer afwisseling, sfeer en het feit dat het een ( geslaagd ) "concept-album" is, dragen daar aan bij.
...dass wir fliegen.
pi_19748500
Dat nieuwe album is echt weer verschrikkelijk goed.
De gezongen refreintjes etc. zijn eigenlijk nog amateuristischer en irritanter dan op Original Pirate Material.. maar de teksten! Die gast is echt een held.
Mijn favoriet tot nog toe is "Blinded by the Lights", echt perfect gedaan qua sfeer, je ziet het gewoon helemaal voor je hoe hij in die club zich op zich te vreten tot zijn pilletjes beginnen te werken..
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:46:11 #54
17114 Pistol_Pete
pi_19809624
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef JantjeB het volgende:
Dat nieuwe album is echt weer verschrikkelijk goed.
De gezongen refreintjes etc. zijn eigenlijk nog amateuristischer en irritanter dan op Original Pirate Material.. maar de teksten! Die gast is echt een held.
Mijn favoriet tot nog toe is "Blinded by the Lights", echt perfect gedaan qua sfeer, je ziet het gewoon helemaal voor je hoe hij in die club zich op zich te vreten tot zijn pilletjes beginnen te werken..
Helemaal mee eens.
Toen ik dit album in het begin hoorde vergeleek ik het teveel met OPM, maar na het nu een aantal keer geluisterd te hebben moet ik toch ook concluderen dat A Grand Don't Come For Free een erg goed album is
pi_20481656
Na al een tijdje wat mp3's op me pc te hebben staan was ik gister van plan om Original Pirate Material maar 's aan te schaffen. Helaas, nergens op voorraad, dus heb 'm besteld en A grand don't come for free maar meegenomen

Heb 'm nu al tig keer geluisterd en vind 'm iedere keer vetter worden, tering, hoe iemand een koele track kan maken over het terugbrengen van een dvd, geld opnemen, z'n moeder bellen en z'n spaargeld ophalen

Favoriet is toch zeker wel "Blinded by the lights", maar van "Fit but you know it" kan ik echt supervrolijk van worden

Hoop dat original pirate material snel binnen is, aangezien die weer aardig anders is als ik 't zo begrijp (heb tot nu toe alleen don't mug yourself, has it come to this, let's push things forward en weak become heroes gehoord)...Ben echt benieuwd!
pi_20485724
Ik vind het echt vet hoe die kerel over alledaagse dingen toch een heel vet, herkenbaar nummer kan maken. Blinded By The Lights en Weak Become Heroes zijn voor mij erg herkenbaar Dit jaar op Lowlands voor de tweede keer The Streets live zien
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:23:08 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_21064149
echt super relaxed nummer dat ze nu
hebben gereleased: dry your mate....

Dry your eyes mate
I know it's hard to take but her mind has been made up
There's plenty more fish in the sea
Dry your eyes mate
I know you want to make her see how much this pain hurts
But you've got to walk away now.

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21105544
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:23 schreef Adelante het volgende:
echt super relaxed nummer dat ze nu
hebben gereleased: dry your mate....

Dry your eyes mate
I know it's hard to take but her mind has been made up
There's plenty more fish in the sea
Dry your eyes mate
I know you want to make her see how much this pain hurts
But you've got to walk away now.

Hij is op 1 binnen gekomen in UK

nummer
// Last.fm
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:13:37 #59
3185 Adelante
To let it go now
pi_21105996
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 20:47 schreef XxxPimxxX het volgende:

Hij is op 1 binnen gekomen in UK

nummer
super
hopen dat Nederland ook in de zomer toch kiest voor dit nummer
en dat die drie lelijke homo's (dragostei....) snel van no 1 verdwijnen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21116960
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

super
hopen dat Nederland ook in de zomer toch kiest voor dit nummer
en dat die drie lelijke homo's (dragostei....) snel van no 1 verdwijnen
Dat zie ik hier niet zo 1,2,3 gebeuren.

The Streets is toch vrij groot in de UK en in Nederland amper.

Het is wel de 3FM cd van de week en de singel van de week
// Last.fm
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:11:40 #62
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_21467526
Dry Your Eyes is vet mooi
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:54:02 #63
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_21484825
Het concert op lowlands ook!
pi_21485713
I spent foooorty fooooocking tooooookens
Black out the windows, it's party time!
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:41:34 #65
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_21492740
how many tokans for a beer?

En wij maar roepen dat hij 20 bier had gedronken :D
pi_21493969
ik heb Original pirate material, erg leuk album
nieuwe album ga ik ook maar ff beluisteren.
pi_21523146
dry your eyes (videoclip) is nu wel ERG vaak op MTV.
de clip van THE IRONY OF IT ALL is geinig trouwens
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:02:40 #68
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_21523817
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:41 schreef annoh het volgende:
how many tokans for a beer?

En wij maar roepen dat hij 20 bier had gedronken :D
the streets - the irony of it all :

Now MIKE ( Terry) you’re repeating yourself
But that’s okay drunk people can’t help that.
A chemical reaction inside your brain causes you to forget what you’re saying.

deze tekst is nu wel op hemzelf van toepassing , hij bleef het maar herhalen en vragen van die tokens
pi_21528072
Don't mug yourself

is echt briljant
pi_21528191
De grootste teleurstelling van Lowlands was The Streets...

Van te voren had ik er zoveel van verwacht (Original Pirate Material vind ik geweldig), maar wat viel het tegen. Half bezopen irriteerde hij het publiek en zijn eigen band door te veel gelul en puberaal gedrag, nummers werden niet volledig gespeeld en zijn band stelde ook niet veel voor.

Zeer jammer, hoe goed het studiowerk ook mag klinken...
pi_21528465
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:02 schreef Citroentje het volgende:

Van te voren had ik er zoveel van verwacht (Original Pirate Material vind ik geweldig), maar wat viel het tegen. Half bezopen irriteerde hij het publiek en zijn eigen band door te veel gelul en puberaal gedrag, nummers werden niet volledig gespeeld en zijn band stelde ook niet veel voor.

dus duidelijk meer een studio-muzikant/wizard. jammer dat die clip van dry your eyes nu wordt doodgedraaid op tv trouwens.
pi_21528923
quote:

Sorry hoor, maar productioneel gezien is er echt zeer weinig interessant aan the Streets. Wat mij betreft zijn vooral de teksten cool en de manier waarop hij met een hele simpele beat toch een grappig nummer weet neer te zetten.
pi_21588250
Dit topic ook gevonden. Heb Mike helaas gemist op Lowlands, maar zo te zien heb ik er niet veel aan gemist. Toch jammer dat ik het niet gezien heb, maar ik was druk met 'andere zaken' in de tent

Ik geloof dat ik AGDCFF beter vind dan OPM, na veel luisteren. Het klinkt allemaal anders, meer mijn ding. En het verhaal dat verteld wordt in de CD vind ik geweldig. Hoogtepunten: Fit but you know it, Blinded by the lights. En Dry your eyes is wel zo'n mooi zielig liedje.... ik vind het jammer dat je amper kan zappen zonder die clip tegen te komen.
Trois Pistoles
pi_21589375
Denk ook dat ik AGDCFF ook beter vind, ik kom alleen nog niet echt tot het verhaal. Hoogtepunt vind ik Fit but you know it en Blinded by the lights.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:45:08 #75
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_21590366
quote:

Ik ben ook weggegaan, was idd een grote teleurstelling. Ik las echter op 3voor12 een positieve recensie, daar snap ik werkelijk niks van.
pi_21590593
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:03 schreef JeroenV het volgende:
Denk ook dat ik AGDCFF ook beter vind, ik kom alleen nog niet echt tot het verhaal. Hoogtepunt vind ik Fit but you know it en Blinded by the lights.
Omdat ik geen zin heb om het zelf uit te tikken jat ik het maar even ergens vandaan. Voor mij is het verhaal zo duidelijk als maar zijn kan als je goed naar de tekst luistert:
quote:
A Grand Don't Come For Free is a kind of musical narrative that tells a rambling story about a guy who loses 1,000 pounds (about $1,800), suspects his roommates, finds a girlfriend, finds his TV broken, messes around with a woman he meets in a bar on holiday, feels bad about it, loses his girlfriend, and finds his 1,000 quid again.
Volgens mij gaat de tekst gewoon over hemzelf, en niet zomaar over 'a guy', maar dat weet ik niet zeker.
Trois Pistoles
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:39:35 #77
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_22427515
The Streets - When drugs go bad coole video clip, erg mooi gemaakt, beklemmend en donker. Doet beetje denken aan Prodigy-Smack my bitch up, maar dan dus.. erh.. zwaarmoediger, zeg maar.

De jeugd van tegenwoordig moet natuurlijk niet op verkeerde ideen worden gebracht, dus de video is alleen na 23:00 te zien, dus na "Newlyweds", "Rich Girls" en "Viva La Bam" enzo the irony..

gezien via retecool
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 20:41:57 #78
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_22427565
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 23:37 schreef ajuu het volgende:
dry your eyes (videoclip) is nu wel ERG vaak op MTV.
de clip van THE IRONY OF IT ALL is geinig trouwens
die staat ook online
http://www.colonelblimp.c(...)_streets_irony_S.mov
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_22430552
Nieuw nummer van een nieuw komend album?

Op zn site staat dat Blinded by the lights de nieuwe single word. Over dat nummer staat niks.

[ Bericht 56% gewijzigd door JeroenV op 05-10-2004 22:39:50 ]
pi_22431295
Blinded by the Lights is inderdaad de nieuwe single, ik heb hem nog niet gezien maar ik denk dat ie binnekort wel langskomt op MTV2
Hunter S. Thompson
pi_22431401
Gezien de inhoud van het nummer ben ik ook zeer benieuwd naar de clip.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 23:05:12 #82
17114 Pistol_Pete
pi_22431538
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:39 schreef BdR het volgende:
The Streets - When drugs go bad coole video clip, erg mooi gemaakt, beklemmend en donker. Doet beetje denken aan Prodigy-Smack my bitch up, maar dan dus.. erh.. zwaarmoediger, zeg maar.

De jeugd van tegenwoordig moet natuurlijk niet op verkeerde ideen worden gebracht, dus de video is alleen na 23:00 te zien, dus na "Newlyweds", "Rich Girls" en "Viva La Bam" enzo the irony..

gezien via retecool
Coole Clip
pi_22432117
Op de site van the Streets kan je ook de clip van Blinded by lights bekijken, wow, wat een clip is dat!

Hmm, die van Drugs blabla hierboven via retecool en Blinded by the lights is hetzelfde
pi_22451221
Ik moet eerlijk zeggen, Dry your eyes is een geweldig nummer
  woensdag 6 oktober 2004 @ 21:19:19 #85
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22451772
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:00 schreef StephanL het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Dry your eyes is een geweldig nummer
Absoluut, en heel het album 'A Grand don't come for Free' is gewoonweg fan-tas-tisch. Absoluut de moeite waard om te kopen
pi_22464114
Ik ken hun muziek niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat dry your eyes bij mij met stip op 1 staat als meest slechte, irritante en vervelende nummer van 2004!
pi_22661117
The Streets
Is ie trouwens familie van Frank Skinner? Van 'Footballs coming home'...
WTF is 'doing a John Barnes'?
quote:
Mike Skinner reportedly up for the lead in 'Chav: The Movie'
News courtesy of DanceFrontDoor.co.uk

Streets Frontman Mike Skinner is being lined up to star in a new film that celebrates chav culture. Like the 1979 film Quadrophenia which was set in the Sixties and defined the lifestyle of a generation, Chav: The Movie will capture youth culture in Britain today.

Chavs are teenagers who love designer labels, especially Burberry caps and Adidas tracksuits, tuck their trousers into their trainers and wear fake bling-bling jewellery. They are most likely to be found hanging round shopping centres, says The Sun. Others tipped to appear are ultra-cool singer Jentina, rapper Dizzee Rascal and actor Ralf Little.

An insider told The Sun: "It will be talked about in years to come. Mike was the first person thought of for the role and the offer is currently with his management. They are very keen to get involved in the project.

"The whole chav culture thing is a real movement that has now become part of our everyday language. Originally we hoped to call the film A Grand Don't Come For Free but that is a title too associated with The Streets. So the title Chav: The Movie is being used at the moment. It may change at some point."

The word chav has even made the Oxford English Dictionary. The definition is "a young person, often without a high level of education, who follows a particular fashion."
Chav: the movie
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:35:07 #88
27648 Weakling
available in strong mint
pi_22662070
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 15:42 schreef Erasmusch het volgende:
WTF is 'doing a John Barnes'?
Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft ...
http://www.bbc.co.uk/live(...)2/barnes/index.shtml
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_22663550
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:35 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft ...
http://www.bbc.co.uk/live(...)2/barnes/index.shtml
Dacht dat het misschien brummie rhyming slang was
Ik heb lekker ook een C.P. coat
Kende hem in eerste instantie alleen van Fit but you know it en toen maar aan het downloaden gegaan en vervolgens AGDCFF maar gekocht. Vind m top, maar is die eerste CD OPM ook een aanrader?
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:47:27 #90
27648 Weakling
available in strong mint
pi_22667238
Zekers te weten! Hoewel ik eerlijk gezegd AGDCFF een pietsje beter vind.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 9 november 2004 @ 02:31:01 #91
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23182967
quote:
THE STREETS star MIKE SKINNER has admitted blowing his fortune on gambling.

The rapper has splurged tens of thousands during boozy betting sessions — and has even been forced to remortgage his house to make ends meet.

Mike also revealed how his management almost had to cancel his huge US tour just months ago — because he got his hands on the tour funds and lost the lot in the casino.
Van The Sun
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23186463
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:32:42 #93
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_23204591
*tvp*
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:57:02 #94
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_23205480
The Streets - Blinded by the lights

Stééngoed.
pi_23510498
Ik moet zeggen dat A Grand Don't Come For Free een erg leuk album is. Goede muziek, lekker om naar te luisteren.

Vind vooral Blinded By The Lights erg sterk.
  zondag 19 december 2004 @ 22:35:28 #96
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24091322
Heb sinds kort A Grand Don't Come For Free. Geweldig album

It Was Supposed To Be So Easy, Could Well Be In, Not Addicted en Fit But You Know It zijn meesterlijk

Van het oude album Original Pirate Material vind ik Irony Of It All ook geweldig.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24886004
The streets
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24886183
oh god. Cultheld's nuttige bijdragen blijven dus niet alleen beperkt tot het ajax topic.

woensdag 2 februari 2005 @ 17:59:38 #99
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24886204
Ik volg het niet echt precies, maar is The Streets nog van plan binnenkort een single uit te brengen?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24886227
Dry your eyes mate is echt een goed nummer Hoe waar die tekst ook is.....
Verder zijn Blinded by the lights en Pure garage ook erg goed
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')