[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-06-2002 14:59]
quote:Ne, dat is Manowar. Ik heb geen idee wie er dit jaar komen eigenlijk. Vorig jaar in ieder geval was de line-up gwoon perfect! Judas Priest, Rhapsody, Gamma Ray, Primal Fear en meer glorieuze heavy metal!
Op zondag 16 juni 2002 14:43 schreef Yokozuna het volgende:Rhapsody is dan zeker de hoofdact?
Wel cool trouwens ja, jammer dat het zover is.
Maar ik dacht dat Judas Priest niet meer bestond?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-06-2002 15:00]
quote:Blaze, Rammstein, Symphony X, Doro, Domine, Metalium, Blind Guardian, Running Wild, Halford, Virgin Steele, Time Machine, Slayer, Sodom, Soil, Ill Nino(?), Kreator, My Dying Bride en nog een paar.
Op zondag 16 juni 2002 14:59 schreef Kipman het volgende:[..]
Ne, dat is Manowar. Ik heb geen idee wie er dit jaar komen eigenlijk. Vorig jaar in ieder geval was de line-up gwoon perfect! Judas Priest, Rhapsody, Gamma Ray, Primal Fear en meer glorieuze heavy metal!
Wtf doet een nu-metal band als ill nino trouwens op zo'n festival.
Dus heavy/power/thrash fest? SymphonyX komt trouewns ook op graspop he ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-06-2002 15:02]
quote:Judas Priest niet meer bestaan?
Op zondag 16 juni 2002 14:59 schreef Yokozuna het volgende:
WOEI@!!Maar ik dacht dat Judas Priest niet meer bestond?
Welke planeet kom jij vandaan.
quote:http://www.judaspriest.com
Op zondag 16 juni 2002 15:03 schreef Yokozuna het volgende:
Oh ik dacht die lead singer nu Halford had gemaakt ofzo. Hoe zit dat? Ik ken ze niet zo goed hoor.
quote:ILL NINO IS GEEN NU METAL GVD!
Op zondag 16 juni 2002 15:01 schreef Yokozuna het volgende:
Wtf doet een nu-metal band als ill nino trouwens op zo'n festival.
Jezus Christus zeg, als het ook maar geen Heavy/Death/Power weet ik wat jullie allemaal nog meer verzinnen voor Metal is is het meteen Nu Metal? Als je in hokjes gaat stoppen ga dan eerst leren wat de definities van die hokjes precies zijn zeg.
quote:Hier staan een paar handige dingen.
Op zondag 16 juni 2002 14:42 schreef Kipman het volgende:
Ik ben dus een beetje een festival newbie. Wat moet ik eigenlijk allemaal meenemen voor op de camping? Kun je je daar wassen of zo
quote:Oei, de emoties laden altijd hoog op bij verkeerde benoemingen
Op zondag 16 juni 2002 15:06 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
ILL NINO IS GEEN NU METAL GVD!
Jezus Christus zeg, als het ook maar geen Heavy/Death/Power weet ik wat jullie allemaal nog meer verzinnen voor Metal is is het meteen Nu Metal? Als je in hokjes gaat stoppen ga dan eerst leren wat de definities van die hokjes precies zijn zeg.
quote:Pfff, volgens mij mij mag je tegenwoordig niets meer nu-metal noemen.
is het meteen Nu Metal
Misschien is het geen numetal, maar wat dan nog
Ik vind het gewoon raar dat ill nino tussen het rijtje staat naast die andere bands. De stijl is iig heel anders. En hoe zou jij ill nino noemen dan. Krijgen we zeker weer 3 voorvoegsels op metal ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-06-2002 15:10]
quote:Kijk, ik ben nu gwoon vet aan het kwijlen bij het zien van deze line-up
Op zondag 16 juni 2002 15:00 schreef Seborik het volgende:[..]
Blaze, Rammstein, Symphony X, Doro, Domine, Metalium, Blind Guardian, Running Wild, Halford, Virgin Steele, Time Machine, Slayer, Sodom, Soil, Ill Nino(?), Kreator, My Dying Bride en nog een paar.
quote:Weet ik veel, Latino Metal ofzo, net zoals Soulfly, waar het het meest weg van heeft. En hoezo mag je tegenwoordig niks meer Nu Metal noemen?
Op zondag 16 juni 2002 15:08 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Oei, de emoties laden altijd hoog op bij verkeerde benoemingen
Vertel, wat is ill nino. Volgens mij mag je tegenwoordig niets meer nu-metal noemen.
quote:En Rammstein dan?
Misschien is het geen numetal, maar wat dan nog. Ik vind het gewoon raar dat ill nino tussen het rijtje staat naast die andere bands. De stijl is iig heel anders.
quote:Als ik ooit naar een groot festival ergens in een verder buitenland dan België wordt het deze of Wacken.
Op zondag 16 juni 2002 15:09 schreef Kipman het volgende:[..]
Kijk, ik ben nu gwoon vet aan het kwijlen bij het zien van deze line-up
quote:Spelen die alleen nog maar op festivals? Op hun site staan alleen festivalvermeldingen en verder geen 'losse' concerten.
Op zondag 16 juni 2002 14:59 schreef Kipman het volgende:Gamma Ray
quote:Blijkbaar. Ik denk dat ze pas weer touren als ze ooit weer eens een nieuwe cd uithebben. Maar dan zullen ze nederland wel weer overslaan.
Op zondag 16 juni 2002 15:29 schreef Seborik het volgende:[..]
Spelen die alleen nog maar op festivals? Op hun site staan alleen festivalvermeldingen en verder geen 'losse' concerten.
quote:Tis natuurlijk handiger als je met een groep afspreekt om ieder bepaalde dingen mee te nemen, zodat je niet met 16 gasbranders oid zit, is alleen maar extra baggage. Goed afspreken is wel handig lijkt me overigens (gasbrander? K d8 dat jij die mee zou nemen
Op zondag 16 juni 2002 15:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Hier staan een paar handige dingen.
Het Uiterst Gecentraliseerde Festival-tips-topic!
Een belangrijke uitzondering op het bovengenoemde is BIER, daar kun je nooit genoeg van hebben. ![]()
(Waarschuwing, het bovengenoemde zijn de ideeën van een onervaren festivalganger, ik ben dus niet aansprakelijk voor de schade)
quote:Bier vind ik persoonlijk zeer irritant.
Op zondag 16 juni 2002 16:34 schreef Pea het volgende:[..]
Een belangrijke uitzondering op het bovengenoemde is BIER, daar kun je nooit genoeg van hebben.
quote:Ik ga sowieso niet veel eten of drinken meenemen, dat verkopen ze daar wel.
Op zondag 16 juni 2002 16:34 schreef Pea het volgende:Een belangrijke uitzondering op het bovengenoemde is BIER, daar kun je nooit genoeg van hebben.
quote:Heb je dan alles gesigneerd?
Op zondag 16 juni 2002 16:51 schreef Tokus het volgende:
en ik ga zo naar Blaze (ow, en Wicked Mystic en Overkill).
's ff zien of ik m'n Tenth Dimension tape ook gesigneerd ga laten krijgen
quote:Ik denk het niet. Die lui van Blaze zijn maar arrogante klootzakken
Op zondag 16 juni 2002 16:51 schreef Tokus het volgende:
en ik ga zo naar Blaze (ow, en Wicked Mystic en Overkill).
's ff zien of ik m'n Tenth Dimension tape ook gesigneerd ga laten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |