quote:OV = gratis tot aan Roosendaal.
Op zaterdag 15 juni 2002 23:22 schreef Evil het volgende:
Is dat vanaf Rotterdam????Waarom doet WF dat dan ook nie??
Als je een kortingskaart heb, geldt die ook zeker alleen in NL??
quote:Kortingskaarten gelden altijd tot Nederland, tenzij je geloof ik bijbetaald per jaar maar dat kan ik mishebben.
Op zondag 16 juni 2002 11:12 schreef Evil het volgende:
Nemen jullie dan een kaartje vanaf Roosendaal??Als je een kortingskaart heb, geldt die ook zeker alleen in NL??
of mag dat ook nie??
het scheren deed pijn... auau au..... (2 weken niet geschoren).
en gelijk me sik maar iets gekortwiekt, want dat werd ook een struik.
quote:goh
Op zondag 16 juni 2002 13:34 schreef Evil het volgende:
Heb er nooit last van dat het pijn doet....
quote:Misschien ander apparaat aanschaffen....
Op zondag 16 juni 2002 13:35 schreef Ultrawuft het volgende:goh
misschien toch eens wat vaker scheren dan 1x in de 2 weken....er was al geen huid meer te bekennen onder al dat haar
quote:Heb ook een Philips en er geen problemen mee....
Op zondag 16 juni 2002 13:39 schreef Ultrawuft het volgende:
maar het is al een super deluxe philips quaddro action deluxe ofzo.
misschien toch eens wat vaker scheren dan 1x in de 2 weken....er was al geen huid meer te bekennen onder al dat haar
quote:Volgens mij geldt dat dan alleen in Nederland, maar dat weet ik niet zeker.
Op zondag 16 juni 2002 11:12 schreef Evil het volgende:
Nemen jullie dan een kaartje vanaf Roosendaal??Als je een kortingskaart heb, geldt die ook zeker alleen in NL??
quote:Volgens mij ook.
Op zondag 16 juni 2002 13:49 schreef Seborik het volgende:[..]
Volgens mij geldt dat dan alleen in Nederland, maar dat weet ik niet zeker.
Of over twee jaar
quote:He, daar woon ik!
Nemen jullie dan een kaartje vanaf Roosendaal??
quote:Dit jaar was ik te laat met kaartjes kopen, erg jammer. Want de line-up vond ik het beste van alle Benelux festivals deze zomer. Buiten Wacken dan (maar das Duitsland
Maar volgend jaar ga ik ook naar Graspop
quote:Geweldig album met heel veel afwisseling. Enemy Within is vanaf het begin al geweldig. Dat is ook het eerste nummer dat is als mp3 downloadde. Grappig trouwens, ik dacht echt dat die lead singer een kerel was. Blijkt het een vrouw, knap hoor
Maarre, Wages of Sin al wat nader bestudeerd? Ik vind vooral "Ravenous" een tof nummer.
Heel die cd is goed, er staat naar mijn mening maar 1 saai nummer op. En dat vind ik erg knap. Ook de aparte melodietjes van Arch Eenemy maken het een band apart, meestal goed ondersteunde gitaarsolo's. Prachtige melodic death!!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-06-2002 14:41]
quote:Gods Of Metal in Italie vind ik ook altijd goed. Bijna allen maar heavy en power metal bands
Op zondag 16 juni 2002 14:26 schreef Yokozuna het volgende:
Gaat niet echt hard hier he
[..]He, daar woon ik!
[..]Dit jaar was ik te laat met kaartjes kopen, erg jammer. Want de line-up vond ik het beste van alle Benelux festivals deze zomer. Buiten Wacken dan (maar das Duitsland
)
quote:Klopt, ik als bewoner ervan ben dan ook bijna Belg
OV = gratis tot aan Roosendaal.
quote:Rhapsody is dan zeker de hoofdact?
Bijna allen maar heavy en power metal bands
quote:Graspop is nog nie uitverkocht toch?
Op zondag 16 juni 2002 14:26 schreef Yokozuna het volgende:Dit jaar was ik te laat met kaartjes kopen, erg jammer.
quote:ah in belgië voor zover ik weet nog nie
Op zondag 16 juni 2002 14:52 schreef Yokozuna het volgende:
Hier wel iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |