Ja mijn vriendin geeft veel geld uit aan schoenen, en heeft een tijdje een Uggs verslaving gehad. Het is er alleen niet van gekomen om ze te ruilen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Chinless het volgende:
je vriendin koopt voor 350 euro (eigenlijk meer) aan schoenen in de verkeerde maat?
Bon uiteraard aanwezig. En de dames kunnen zelf natuurlijk zien dat het om echte gaat (echtheidskenmerken).quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
lijkt me gevalletje vrachtwagen, neppers of oplichting
Gekocht in Nederlandquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Simpel, die schoenen komen waarschijnlijk niet uit Nederland. Amerika import is een stuk goedkoper. Nadeel is dat passen lastig is
foto van de vriendin van ts:quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Jorrr het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin geeft veel geld uit aan schoenen, en heeft een tijdje een Uggs verslaving gehad. Het is er alleen niet van gekomen om ze te ruilen.
Ha! Hier val je door de mand, uggs zijn zo lelijk dat je er niet aan verslaafd kan zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Jorrr het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin geeft veel geld uit aan schoenen, en heeft een tijdje een Uggs verslaving gehad. Het is er alleen niet van gekomen om ze te ruilen.
Wat is daar verdacht aan? Als je normaal alleen maar leest mag je niks verkopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef Scorpie het volgende:
Dit is je 2e post op Fok uberhaupt...beetje verdacht.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:56 schreef Jorrr het volgende:
[..]
Wat is daar verdacht aan? Als je normaal alleen maar leest mag je niks verkopen
24 uur en 11 minuten 'normaal alleen maar lezen' noemenquote:geregistreerd op: dinsdag 22 maart 2011 @ 22:07
Normaal alleen lezen als in 'nu pas geregistreerd omdat ik iets te melden had', snap dat dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
[..]
[..]
24 uur en 11 minuten 'normaal alleen maar lezen' noemen
Want als je leest moet je perse geregistreerd zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
[..]
[..]
24 uur en 11 minuten 'normaal alleen maar lezen' noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |