Nou ja, het is ook net wat je op je vloer legtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik 15 a 20.000... Maar was "nieuwbouw" dus MOESTEN nieuwe vloeren, gordijnen etc in.. En omdat raar (maar erg leuk) huis = heel duur
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoogquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook net wat je op je vloer legtMaar ik had dus echt al heel veel, dus dat scheelt enorm
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer was ik al een jaar aan het zoeken, blijk ik hem gewoon te hebben
Nou ja, een wasmachine is wel redelijk handig, net als een koelkast enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar in t begin heb je niet van alles in tig voud nodig he
gewoon de basics in t begin en dan volgt de rest wel. denk ik
Ik had het andersom, mijn vorige ramen waren 4 meter en toen kon ik die inkorten en meenemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoog
wow wel heel erg mooi lijkt me tbhquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had bijv ook gordijnen.. Voor normale ramen.. Heb je ineens ramen van 4 meter hoog
Loempen Os dagge bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer was ik al een jaar aan het zoeken, blijk ik hem gewoon te hebben
als het zover is kom ik ze wel ophalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog dozen vol bestek en bekers en kopjes enzo hoor
'quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het andersom, mijn vorige ramen waren 4 meter en toen kon ik die inkorten en meenemen
Nee, ik heb ook nog staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het zover is kom ik ze wel ophalen
Maar gordijnen zijn achterlijk duur jaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog staanDus je mag van mij ook
Is een heel leuk huis.. Wel kleinquote:
Wie is babybel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes, babybel komt zo ook even meeposten hoor![]()
Kom maar, je kan het
Woont in Fles z'n nieuwe stad, dus dat moet wel goed zijnquote:
goeienavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
Skatjes, babybel komt zo ook even meeposten hoor![]()
Kom maar, je kan het
klein? ws wel mooi hoog iig hequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is een heel leuk huis.. Wel klein
quote:
symquote:
en jij kent me niet terwijl ik jou wel "ken"quote:
marijkequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Er moet wikimaster bij je batskoning
![]()
ja shit, nu heb ik zin in die kaasjesquote:
Zo hoog dat ik een vide/entresol heb als slaapkamerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
klein? ws wel mooi hoog iig he
maar ik houd wel van hoge kamers enzo. vind ik altijd mooi. en mooie hoge ramen, lekker veel licht enzo
als dat eens konquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF.
Heb je alle verzakers al Wikistraf gegeven?
oepsquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja shit, nu heb ik zin in die kaasjes
Ik ben al bijgepraat, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef babybel het volgende:
[..]
en jij kent me niet terwijl ik jou wel "ken"
Alles goed verder?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
eigenlijk wel en bij een ander weghalen
Ik ook en m'n kaas is opquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja shit, nu heb ik zin in die kaasjes
hoi BDquote:
ik was aan het roadtrippen in frankrijk met n vriendin afgelopen zomerquote:
quote:
daaagquote:
dat is geen babybellquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was aan het roadtrippen in frankrijk met n vriendin afgelopen zomeren daar hadden ze in n kaaswinkel mega babybells van een kilo
ik was in de hemel
hehe das nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo hoog dat ik een vide/entresol heb als slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |