Oke die is wel heel vetquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, vooruti dan, onze waak-kat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar goed,hiernaast is een hele Cos naar de klote geholpen met dat offtopic gepost.
Maar je mag niet zwaaien!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zwaai vanavond iedereen uit in de COS!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar goed,hiernaast is een hele Cos naar de klote geholpen met dat offtopic gepost.
![]()
![]()
En sommige (nee ik n oem geen namen) zijn pissedquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
Deze is wel leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, vooruti dan, onze waak-kat
[ afbeelding ]
In de COS???quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
En sommige (nee ik n oem geen namen) zijn pissed
Uhuh, precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik hoor dat het hier meer on-topic is dan dat off-topic gezeik over hondjes in de COS ?/ Klopt dat ?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik hoor dat het hier meer on-topic is dan dat off-topic gezeik over hondjes in de COS ?/ Klopt dat ?
Dan moet je dat even melden in de FB en niet mij weer het vuile werk laten doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
FB??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de COS???doorgestuurd naar FB hoop ik
Hier is het TOP, Bijna huisdier vrij!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik doe niet aan huisdierenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Uhuh, precies.
Welkom,enne zwaaien mag hoorMaar laat je hond thuis.
Drie katten gepost en daar blijft het bij.... alleen Bollokus zijn kalfjes zijn welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hier is het TOP, Bijna huisdier vrij!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie katten gepost en daar blijft het bij.... alleen Bollokus zijn kalfjeskoetjes zijn welkom
Ik vond dat je het prima deedquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even melden in de FB en niet mij weer het vuile werk laten doen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Of is dat inmiddels een FOk verplichting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |