bitch ik moet nog 2 dagen, en dan 2 avonden stappen.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
zo,
ik pak effe een peuk en een roseetje, gewoon, omdat het kan bij mij is het weekend al begonnen namelijk
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En waarom zijn wij zo laat!!! we riepen je al op Twitter!
![]()
![]()
wil die van mij wel ff sturen is helaas wel zindelijk...... en het is een kleintje (Ierse wolfshond, schofthoogte 90 cmquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan wel eentje die niet zindelijk is
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Joanna is waarschijnlijk haar koffers aan het pakken, daarom duurt het zo lang, moet 120 kilo kleding en schoenen inpakken![]()
![]()
Niet in de war met een kalf Bolquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
wil die van mij wel ff sturen is helaas wel zindelijk...... en het is een kleintje (Ierse wolfshond, schofthoogte 90 cm)
Je vroeg erom.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
de huisdier fotos worden hierheen gestuurd
ik vind eigenlijk dat ze er dan een hele grote stevig kwijlende niet zindelijke hond in moeten doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
wil die van mij wel ff sturen is helaas wel zindelijk...... en het is een kleintje (Ierse wolfshond, schofthoogte 90 cm)
cool! nou ik val me me neus in de boter danquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Joanna is waarschijnlijk haar koffers aan het pakken, daarom duurt het zo lang, moet 120 kilo kleding en schoenen inpakken![]()
![]()
Ik kan het niet vinden. Maar het is nep zeker??quote:
Mary wat maak je me nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vroeg erom.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet in de war met een kalf Bol
Klopt daarom vroeg ik mij ook af of dit niet gewoon een klassieke hoax kan zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Maar het is nep zeker??
En MaryMouse wat ik in dat topic lees zijn ook alleen maar speculaties toch??
toch eerst 24 uur of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
Hoe leuk zou het zijn als de streams zo aangaan en Jo naar huis is!!!
Nog meer dieren, nu ook hier! Nu zijn we hier niet meer meer ontopic dan in de COS...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vroeg erom.....
[ afbeelding ]
Lief hequote:
dat dan weer welquote:
ja das waarquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jo mag toch alles.. Dus vast ook naar huis zonder 24 uur...
Stttt.... niet aan mijn katten vertellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou niet van katten. En katten volgens mij niet van muizen
Oke die is wel heel vetquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, vooruti dan, onze waak-kat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar goed,hiernaast is een hele Cos naar de klote geholpen met dat offtopic gepost.
Maar je mag niet zwaaien!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zwaai vanavond iedereen uit in de COS!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar goed,hiernaast is een hele Cos naar de klote geholpen met dat offtopic gepost.
![]()
![]()
En sommige (nee ik n oem geen namen) zijn pissedquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
Deze is wel leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
nou, vooruti dan, onze waak-kat
[ afbeelding ]
In de COS???quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
En sommige (nee ik n oem geen namen) zijn pissed
Uhuh, precies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik hoor dat het hier meer on-topic is dan dat off-topic gezeik over hondjes in de COS ?/ Klopt dat ?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik hoor dat het hier meer on-topic is dan dat off-topic gezeik over hondjes in de COS ?/ Klopt dat ?
Dan moet je dat even melden in de FB en niet mij weer het vuile werk laten doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
FB??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de COS???doorgestuurd naar FB hoop ik
Hier is het TOP, Bijna huisdier vrij!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik doe niet aan huisdierenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Uhuh, precies.
Welkom,enne zwaaien mag hoorMaar laat je hond thuis.
Drie katten gepost en daar blijft het bij.... alleen Bollokus zijn kalfjes zijn welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hier is het TOP, Bijna huisdier vrij!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drie katten gepost en daar blijft het bij.... alleen Bollokus zijn kalfjeskoetjes zijn welkom
Ik vond dat je het prima deedquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even melden in de FB en niet mij weer het vuile werk laten doen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Of is dat inmiddels een FOk verplichting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |