DEPECHE MODE KOMTquote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef TWP het volgende:
LL11 VERVROEGT NAAR KOMEND WEEKEND.
LOWLANDS WORDT EENDAAGS FESTIVAL.
BROODJES HAMBURGER NU AL UITVERKOCHT.
tweet dat naar die gasten, wie weet nemen ze het wel overquote:
Check even mijn post en die van friekin, lijkt me toch geen onbelangrijk nieuws.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef MrManiak het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken: We weten na vandaag nog geen hol
quote:
dat zijn toch alleen maar geruchten?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:24 schreef ralfseltje het volgende:
Radiohead en Daft Punk geen hol noemen
Nee, radiohead is sowieso te groot voor LL.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
dat zijn toch alleen maar geruchten?
Elke band op noemen die deze zomer in Europa is kan ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef N-E-R-D het volgende:
http://twitter.com/#!/Lowlands_2011 als je op de hoogte van de geruchten wilt blijven.
Wat ik wil zeggen is dat hun grove geruchten er uit gooien met als onderbouwing dat ze toch in europa zijn. Dan heb je altijd wel een paar namen goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef N-E-R-D het volgende:
Kom maar op met die lijst dan, ben benieuwd
No shit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat hun grove geruchten er uit gooien met als onderbouwing dat ze toch in europa zijn. Dan heb je altijd wel een paar namen goed.
Nee hoor, dat heeft hij gewoon via mijquote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/Lowlands_2011/statuses/52374504168620032
Het staat er in hoofdletters, dan zal het wel zo zijn.
Ik unfollow wel weer, het is een beetje een achterlijke twitter...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft hij gewoon via mijHad had hem een tweet gestuurd en hij zet het er op alsof het echt bevestigd is, zonder te checken. Ik had ook wat anders kunnen roepen
Zeer onprofessioneel idd.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik unfollow wel weer, het is een beetje een achterlijke twitter...
Door de manier waarop hij mijn reactie overnam ben ik ook wel afgehaakt jaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik unfollow wel weer, het is een beetje een achterlijke twitter...
Op Lowlove.nl zei Eric toch in een interview dat Radiohead heel misschien nog wel kan maar RHCP en Muse echt niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door de manier waarop hij mijn reactie overnam ben ik ook wel afgehaakt jaAls ik Radiohead had geroepen had hij het waarschijnlijk ook zo overgenomen
Zal ik het testen?
Radiohead is al wel wat langer een gerucht hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door de manier waarop hij mijn reactie overnam ben ik ook wel afgehaakt jaAls ik Radiohead had geroepen had hij het waarschijnlijk ook zo overgenomen
Zal ik het testen?
Daar gaat het toch niet omquote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Radiohead is al wel wat langer een gerucht hoor.
Beter doe je rage against the machine ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal ik het testen?
Ik durf niet, ben daar te lief voorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Beter doe je rage against the machine ofzomaar radiohead zou ook kunnen.
Ben ik ook met je eens, maar zeg niet dat iets bevestigd is zonder überhaupt iets te checken...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef vaasinbloem het volgende:
Gaan jullie nou een Twitter account van een te enthousiaste LL fan nou afkraken omdat die geen bronnen check doet als een professionele journalist? En hoe moet die nou in godsnaam bronnen checken? Oke, het is wat enthousiast van die persoon om meteen te zeggen dat het zo goed als zeker is, maar toch..
Iets schreeuwen dat het 100% zeker is en daarna 0% zeker? Als ik zo'n twitter account had zou ik in ieder geval een bron noemen..quote:Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef vaasinbloem het volgende:
Gaan jullie nou een Twitter account van een te enthousiaste LL fan nou afkraken omdat die geen bronnen check doet als een professionele journalist? En hoe moet die nou in godsnaam bronnen checken? Oke, het is wat enthousiast van die persoon om meteen te zeggen dat het zo goed als zeker is, maar toch..
Doen ze toch ook niet? Vind het prima hoor zo, weet ik een beetje wat er speelt zonder dat ik er moeite voor hoef te doen en neem het toch pas echt serieus als lowlands zelf bevestigd.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens, maar zeg niet dat iets bevestigd is zonder überhaupt iets te checken...
Die is al een keer in hoofdletters voorbij gekomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef RSie het volgende:
vanochtend werd door Giel bevestigd dat Beady Eye ook komt. (verbaasd me dat het hier nog niet staat trouwens)
Lees anders even beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef RSie het volgende:
vanochtend werd door Giel bevestigd dat Beady Eye ook komt. (verbaasd me dat het hier nog niet staat trouwens)
zover heb ik niet teruggelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees anders even beter
Heb het er in het vorige topic al over en gister hebben we een discussie gehad dat die dude het via mij de lucht in had gegooid. Domien Verschuren heeft het vorige week namelijk al gemeld, waarna ik het op Fok gegooid heb
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik mijn signature kan veranderen? Die is twee jaar oud namelijkEn ik kan nergens vinden hoe ik dat kan veranderen
Daar werden vorig jaar al grappen over gemaakt, dat jij dan te laat bij Werchter zou zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik mijn signature kan veranderen? Die is twee jaar oud namelijkEn ik kan nergens vinden hoe ik dat kan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |