quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Zo en nu hier maar weer lekker naar Geer kijken, kan er geen genoeg van krijgen.
Je mag alvast naar mijn UI kijken ondertussen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef knagsje het volgende:
Laat het huis van servio ook maar zien hoor
Geniet nog maar even van hem, morgen is ie wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Zo en nu hier maar weer lekker naar Geer kijken, kan er geen genoeg van krijgen.
jaaaaaaaa kapitein buk.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je mag alvast naar mijn UI kijken ondertussen...
Don't jinx it.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van hem, morgen is ie weg
Evengoed als het verdwijnen van de hele seriequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof ik niks van Hidiquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt niet. Dat zou een hele domme zet van het hokje zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
ik kan het nie uit mijn strot krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef chufi het volgende:
Oh ja om nog ff op de TT terug te komen ....
Het bagger hutje van ...
[ afbeelding ]
Let maar op....Stervio blijftquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Evengoed als het verdwijnen van de hele serie![]()
Stervio?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kan het nie uit mijn strot krijgen
weet het niet HiDi zou toch wel een hele stomme zet van SST zijn als ze Gerard naar huis sturen, ze zien op forum`s ook hoe popu Gerard is, ze willen gewoon dat je gaat bellen..en bellen betekent KASSAquote:
Oh nee...foutje.....het was 54%quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat met 45% naar huis, Hi....
je hebt doorgaans gelijk maar nu twijfel ik aan je gelijk hoor, ik vertrouw de stem nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat met 45% naar huis, Hi....
Oeh, jaaaaaaaahaaaaaah.... Met de naddruk op trap, hoop ik?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok.
Wat leuk alle ava's van Geer!!!!!!!!![]()
![]()
Aan het natafelen zijn ze,zal Servio een aftrapfeestje krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |