abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94545668
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en ook nog homo dolfijntjes O+

[ afbeelding ]
Dat plaatje _O-

Om daar op door te gaan: Bonobo's zijn biseksueel. Dat zijn heel veel dieren bij het ontbreken van een partner van het andere geslacht, maar Bonobo's doen het ook als er genoeg dergelijke partners aanwezig zijn. Ze gebruiken seks dan ook om sociale banden te smeden en te onderhouden. Het maakt ze daarbij niet uit of ze het met een mannetje of een vrouwtje doen.

Dat van die gulden wist ik trouwens ook niet: superinteressant!
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:18:52 #27
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94545735
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef Sinceria het volgende:
Respect dat je zoveel weet, harstikke leuk. ^O^
Dankje! :D
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:30:58 #28
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94546075
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Dat plaatje _O-

Om daar op door te gaan: Bonobo's zijn biseksueel. Dat zijn heel veel dieren bij het ontbreken van een partner van het andere geslacht, maar Bonobo's doen het ook als er genoeg dergelijke partners aanwezig zijn. Ze gebruiken seks dan ook om sociale banden te smeden en te onderhouden. Het maakt ze daarbij niet uit of ze het met een mannetje of een vrouwtje doen.

Dat van die gulden wist ik trouwens ook niet: superinteressant!
Ze lossen ook ruzies en meningsverschillen binnen de groep op met seks. Chimpansees en een paar andere apensoorten maken 'legers' en gaan ten oorlog tegen elkaar.

Er zijn delen van India waar apen een ware plaag zijn. Ze kiezen hun doelen ook uit, vrouwen lopen meer risico, ik heb ooit een verhaal gelezen over een vrouw die zich als man had verkleed en dat de apen de kleren van de vrouw afscheurden en gingen lachend wijzen met hun apenklauwtjes, daarna vielen ze allemaal tegelijk aan om daarna met al het eten wat ze in haar huis en op haar akker had ervandoor te gaan, ze leken hard te lachen toen ze dit deden.

In New Delhi is S.S. Bajwa, een politicus op zijn dakterras aangevallen door een horde schreeuwende apen, hij is overleden toen hij door de apen van het dak af gewerkt werd. De apen mogen niet afgemaakt worden om dat hindoe's geloven dat apen een reïncarnatie zijn van de god Hanuman. De ironie is dat een week daarvoor Bajwa bekritiseerd werd omdat hij niet genoeg deed aan het apenprobleem in New Delhi.

De apensoort die verantwoordelijk was voor dit 'ongeluk', de resusaap:

Er zijn wel maatregelen genomen om de apen weg te werken uit de stad, door een grotere apensoort te trainen om de apen in de stad weg te jagen. De grote en kleine apen deden het in het begin goed maar hebben nu vrede gesloten en maken nu samen New Delhi onveilig.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:31:26 #29
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94546093
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef Sinceria het volgende:
Het motto op de Braziliaanse vlag luidt: Ordem e Progresso ("Orde en Vooruitgang"). Het is een uitspraak die de grondlegger van het positivisme, Auguste Comte, ooit gedaan heeft. Hij keek op een dialectische manier naar orde en vooruitgang: ze konden niet los van elkaar gezien worden.

[ afbeelding ]

Later in zijn leven draaide Comte een beetje door in zijn ideeën, hij noemde zichzelf de stichter van de Religie van de Menselijkheid. Onder andere de kunde van de moraliteit (die de brug vormde tussen zijn theorie en de praktijk van het positivisme), de verering van vrouwen, gehele onthouding van seks en maagdelijke bevalling waren volgens Comte onderdeel van deze religie. Iedereen die hem volgde in deze religie werd een priester. Deze religie wordt nog steeds door sommige mensen aangehangen in Brazilië.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool, dat heb ik nooit geweten, dat van die religie. :)
pi_94546501
Struisvogels hebben grootste ogen van alle vogel soorten.

Het gezichtsvermogen is bij een Struisvogel het sterkst ontwikkelde zintuig.
Een struisvogel kan al vanaf 3 km ver alle kleine dieren onderscheiden.
Het oog van een struisvogel is groter dan zijn hersens.

Ze hebben maar een kleine hoeveelheid hersens, ongeveer 15 gram. (8>

De uirdrukking je kop in het zand steken, wordt vaak in verband gebracht met struisvogels.
Deze uitdrukking betekent namelijk dat je de waarheid of het gevaar niet wilt zien of
Struisvogelpolitiek voert.

Dit zou voor veel mensen wel eens kunnen kloppen maar juist niet voor Struisvogels !
Een Struisvogel steekt namelijk nooit zijn kop in het zand.

Als vijanden te dichtbij komen gaat de Struisvogel met de nek languit op de grond liggen om zo
minder op te vallen (als de omgeving dit toe laat), maar het is niet zo dat struisvogels hun kop in
het zand steken.

Aangezien de ogen van een Struisvogel groter zijn dan hun hersenen zijn ze dom, maar
ook weer niet ZO dom... :P

Een struisvogel geeft trouwens wimpers waar menig vrouw jaloers op kan zijn,
prachtige oogies ... *;
pi_94546695
De wolken doen ook dienst als struiken in Super Mario Bros.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:55:40 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94546791
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:52 schreef Aether het volgende:
De wolken doen ook dienst als struiken in Super Mario Bros.

[ afbeelding ]
Ze hebben in die game zelfs een heel level hergebruikt, world 2-2 en 7-2 zijn allebei onderwaterlevels en met uitzondering van meer vijanden zijn ze precies hetzelfde.
pi_94546808
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ze lossen ook ruzies en meningsverschillen binnen de groep op met seks. Chimpansees en een paar andere apensoorten maken 'legers' en gaan ten oorlog tegen elkaar.

Er zijn delen van India waar apen een ware plaag zijn. Ze kiezen hun doelen ook uit, vrouwen lopen meer risico, ik heb ooit een verhaal gelezen over een vrouw die zich als man had verkleed en dat de apen de kleren van de vrouw afscheurden en gingen lachend wijzen met hun apenklauwtjes, daarna vielen ze allemaal tegelijk aan om daarna met al het eten wat ze in haar huis en op haar akker had ervandoor te gaan, ze leken hard te lachen toen ze dit deden.

In New Delhi is S.S. Bajwa, een politicus op zijn dakterras aangevallen door een horde schreeuwende apen, hij is overleden toen hij door de apen van het dak af gewerkt werd. De apen mogen niet afgemaakt worden om dat hindoe's geloven dat apen een reïncarnatie zijn van de god Hanuman. De ironie is dat een week daarvoor Bajwa bekritiseerd werd omdat hij niet genoeg deed aan het apenprobleem in New Delhi.

De apensoort die verantwoordelijk was voor dit 'ongeluk', de resusaap:
[ afbeelding ]

Er zijn wel maatregelen genomen om de apen weg te werken uit de stad, door een grotere apensoort te trainen om de apen in de stad weg te jagen. De grote en kleine apen deden het in het begin goed maar hebben nu vrede gesloten en maken nu samen New Delhi onveilig.
Ze hebben dus gewoon ''goedmaaksex'' :D

Maar misschien hebben ze ook wel een pokkehekel aan mensen ;(
Dit aapje is in de jaren dertig ingevoerd in Florida om te dienen als een attractie voor
toeristen.

Ook worden ze heel vaak gebruikt als proefdier :'(

De resusaap Albert II was in 1949 de eerste primaat in de ruimte,
dat dan weer wel, maar of hij dat zelf nou zo leuk vond...
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:00:09 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94546978
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ze hebben dus gewoon ''goedmaaksex'' :D

Maar misschien hebben ze ook wel een pokkehekel aan mensen ;(
Dit aapje is in de jaren dertig ingevoerd in Florida om te dienen als een attractie voor
toeristen.

Ook worden ze heel vaak gebruikt als proefdier :'(

De resusaap Albert II was in 1949 de eerste primaat in de ruimte,
dat dan weer wel, maar of hij dat zelf nou zo leuk vond...
Het is niet echt goedmaakseks, seks is de ruzie zelf. En ik denk niet dat Albert het zo leuk vond in de ruimte nee. :'(

Net zoals die dokter die de hersenen van een hond levend kon houden met Frankenstein-esque machines, het lichaam was gescheiden van het brein maar het brein leefde wel en zat vol gedachten, wat voor verwarde wanhoopsgedachten dat geweest zijn is niet bekend. Er is ook een filmpje van, ik zal dat wel een keer posten als ik wat meer tijd heb.
pi_94547123
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:00 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het is niet echt goedmaakseks, seks is de ruzie zelf. En ik denk niet dat Albert het zo leuk vond in de ruimte nee. :'(

Net zoals die dokter die de hersenen van een hond levend kon houden met Frankenstein-esque machines, het lichaam was gescheiden van het brein maar het brein leefde wel en zat vol gedachten, wat voor verwarde wanhoopsgedachten dat geweest zijn is niet bekend. Er is ook een filmpje van, ik zal dat wel een keer posten als ik wat meer tijd heb.
Ow... :o ik dacht als je een meningsverschil op wil lossen met seks dat je het
dan goed zou willen maken, maar dan maken ze dus juist ruzie, beetje vreemd :')

en die hond !

Jakkes ! :o :o :o
pi_94547173
Het grootste organisme ter wereld is een strijd tussen de volgende wezens:

De Aspen tree bestaat uit één enkel ondergronds systeem. Het grootste systeem gemeten beslaat ongeveer een halve vierkante kilometer oppervlakte.

De honingzwam heeft eenzelfde systeem. Er is er ééntje gevonden dat ongeveer 9 vierkante kilometer aan oppervlakte gebruikt.

Ze zijn er nog niet helemaal over eens of deze systemen één enkel organisme zijn.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_94547618
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:30 schreef Id_do_her het volgende:

Dat rususapen daar een plaag zijn en vereerd worden wist ik wel, de rest niet. Ik heb trouwens een keer een op fragment op National Geographic Channel gezien dat een paar resusaapjes een verkoper van fruit afleidden zodat hij wegliep van zijn fruitkar. Andere aapjes van dezelfde troep konden toen zijn halve kar leegroven. Mensen plaatsen in New Delhi ook roosters voor hun ramen zodat de apen niet binnen kunnen komen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:24:30 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94547919
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Dat rususapen daar een plaag zijn en vereerd worden wist ik wel, de rest niet. Ik heb trouwens een keer een op fragment op National Geographic Channel gezien dat een paar resusaapjes een verkoper van fruit afleidden zodat hij wegliep van zijn fruitkar. Andere aapjes van dezelfde troep konden toen zijn halve kar leegroven. Mensen plaatsen in New Delhi ook roosters voor hun ramen zodat de apen niet binnen kunnen komen.
Precies, ze zijn best ingenieus, ze herkennen vallen en maken ze kapot. Het is volgens mij ook tegen de wet nu om de apen eten te geven. Soms vormen ze ook bruggen door aan elkaar te haken, er zijn ook mierensoorten die dat doen.
pi_94547958
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
^O^

Kasuaris lijkt wel iets op de struisvogel, is alleen een stuk agressiever en heeft klauwen die zo vlijmscherp zijn dat ze je kunnen doden met een trap.

Nog iets over dieren (ik ben dierenartsassistente geweest :P) :

De giraf heeft aan een half uur slaap per nacht genoeg en kan langer dan een maand zonder drinken.
pi_94548263
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Precies, ze zijn best ingenieus, ze herkennen vallen en maken ze kapot. Het is volgens mij ook tegen de wet nu om de apen eten te geven. Soms vormen ze ook bruggen door aan elkaar te haken, er zijn ook mierensoorten die dat doen.
Over mieren: er bestaan schimmels in bepaalde tropische gebieden die van mieren zombies maakt. Eenmaal besmet verlaten ze de kolonie, klimmen in een plant en doen niets meer tot ze doodgaan. Ze besmetten dan andere mieren als die onder de plant doorlopen en met de schimmel (waarvan stukjes naar beneden vallen) in aanraking komen.
pi_94548419
Oké, ik denk dat ik nu wel genoeg dingen over dieren heb gepost, ik zal daarmee ophouden om te voorkomen dat ik jullie ga irriteren. _O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:37:51 #42
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94548489
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Over mieren: er bestaan schimmels in bepaalde tropische gebieden die van mieren zombies maakt. Eenmaal besmet verlaten ze de kolonie, klimmen in een plant en doen niets meer tot ze doodgaan. Ze besmetten dan andere mieren als die onder de plant doorlopen en met de schimmel (waarvan stukjes naar beneden vallen) in aanraking komen.
Die ken ik ja! :D Er zijn ook wormen die samenclusteren om de vorm van een vrouwtje van een wesp aan te nemen, als een mannetjeswesp komt paren gaan de wormen op het mannetje totdat hij echt paart met een vrouwtje, de wormen gaan het vrouwtje in en eten haar van binnenuit op.

De portia spin:

is een springspin die voor elk dier wat hij doodt en vang een andere strategie heeft, bijvoorbeeld door het web van een andere spin om te bouwen naar een eigen web en er dan een vlieg in te gooien waarna de spin denkt dat hij in zijn eigen web klimt maar dat het stiekem die van de portia is. Hij beweegt bijvoorbeeld ook alleen in de wind zodat de prooi niet doorheeft dat het een spin is totdat hij voor zijn gezicht staat.

De spin plant zijn evil plans en observeert zijn prooien, hij heeft bijvoorbeeld ook al de paringsdans van een prooi overgenomen om prooien te lokken en nog veel meer van dat soort sneaky truukjes.
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:38:11 #43
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94548509
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef Sinceria het volgende:
Oké, ik denk dat ik nu wel genoeg dingen over dieren heb gepost, ik zal daarmee ophouden om te voorkomen dat ik jullie ga irriteren. _O-
Daar ben ik ook altijd bang voor. :')
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2011 @ 11:40:05 #44
187254 Giertje
lets all make believe
pi_94548571
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef Sinceria het volgende:
vind het wel geinig om te lezen veel wist ik niet
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_94548811
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:25 schreef Sinceria het volgende:

[..]

^O^

Nog iets over dieren (ik ben dierenartsassistente geweest :P) :

De giraf heeft aan een half uur slaap per nacht genoeg en kan langer dan een maand zonder drinken.
Ja oke, voor mij dan ook nog even een laatste weetje over dieren :D oO<

over Giraffe gesproken :P

De lengte van een tong van de giraf kan, gemeten vanaf de aanhechting in de keel
tot aan het uiterste tongpuntje, wel een halve meter bedragen.

Bovendien is de tong, zoals bij de mensen, niet roze, maar blauw.

donderdag 24 maart 2011 @ 11:47:09 #46
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94548889
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja oke, voor mij dan ook nog even een laatste weetje over dieren :D oO<

over Giraffe gesproken :P

De lengte van een tong van de giraf kan, gemeten vanaf de aanhechting in de keel
tot aan het uiterste tongpuntje, wel een halve meter bedragen.

Bovendien is de tong, zoals bij de mensen, niet roze, maar blauw.

[ afbeelding ]
Die tong is blauw door het eelt op de tong, de bladeren die de giraffe eet zitten vaak vol doorns en door het harnas van eelt heeft hij hier geen last van.
pi_94548934
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef Id_do_her het volgende:

Leuk, wist ik niet!
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Daar ben ik ook altijd bang voor. :')
Mij irriteer je in ieder geval niet, je post een hoop boeiende dingen. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:40 schreef Giertje het volgende:

[..]

vind het wel geinig om te lezen veel wist ik niet
Fijn om te horen. :) Ik ga later nog wel wat meer posten dan, maar moet nu echt even aan de studie. :P
pi_94549083
Ik kan het niet laten, nog eentje dan:

De Chow Chow (hond) heeft ook een blauwe tong.

En nu ga ik echt studeren. :')
pi_94549233
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Sinceria het volgende:

[..]

:D
Descending into the abyss.
pi_94561716
quote:
8s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik verscheur je foto wel ... :(
:D hahaha, ik moest serieus lachen, terwijl hij niet supergrappig is ofzo....:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')