Moe op bed, gelijk in een te lange week gestort, maar het was geweldig!!! erg gelachen, goed weer, leuke mensen, pijnlijke vallen etc!quote:
plan het maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm grappig
We moeten eens met z'n allen afspreken, lijkt me enorm lachen.
ik wil de thee wel zetten, moet je t wel komen halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
Wie maakt even thee voor mij? Oh, en hang meteen even die was op als je hier toch bent.
Dat soort dingen moet je mij niet laten doen, dan is 't over een half jaar nog niet geplandquote:
Ik ben ziek aan het worden, as we speak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moe op bed, gelijk in een te lange week gestort, maar het was geweldig!!! erg gelachen, goed weer, leuke mensen, pijnlijke vallen etc!
en bierveel bier
en hoe is het met jou? en peuter?
Morgen L-E, dan kom ik rond een uur of 6 langs je huis gereden ongeveer...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
Wie maakt even thee voor mij? Oh, en hang meteen even die was op als je hier toch bent.
http://www.brandos.be/iro(...)-platf-blkred/a13921quote:
Je bent een ware altruïst, Peu!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil de thee wel zetten, moet je t wel komen halen
Dat laatste vind ik het beste nieuws wat ik me kan bedenkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ziek aan het worden, as we speak.
Met Peuter gaat het beter, gelukkig.
Dat is te laat voor die was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Morgen L-E, dan kom ik rond een uur of 6 langs je huis gereden ongeveer...
ik heb moeilijk veel spierpijn, heb 2 dagen sleuven gevragen en het terras opnieuw aangelegdquote:
I'll survive, klopt helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik het beste nieuws wat ik me kan bedenkenFijn om te horen! En dat jij ziek bent... och, je wordt wel weer beter
Welke vorm gieten we het? Besloten bijeenkomst met genodigden? Openbare meet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je mij niet laten doen, dan is 't over een half jaar nog niet gepland
Verkeerde site schatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://www.brandos.be/iro(...)-platf-blkred/a13921
Even mailen dat ze ze daarvandaan maar halen.
Nee, gewoon besloten lijkt me.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke vorm gieten we het? Besloten bijeenkomst met genodigden? Openbare meet?
Top, ben voor, ik hou niet zo van ongewenste gastenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon besloten lijkt me.Het is toch maar een select groepje dat zin en tijd heeft om te komen.
Zo voel ik me elke dag Peu, hoor je mij ooit klagen? Nou?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb moeilijk veel spierpijn, heb 2 dagen sleuven gevragen en het terras opnieuw aangelegdKan nauwelijks nog overeind komen
Nee, maar ik voel me normaal nooit zo. Dingen die ik dagelijks voel deel ik hier ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo voel ik me elke dag Peu, hoor je mij ooit klagen? Nou?
Behalve nu dan.
Besloten meets!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
Top, ben voor, ik hou niet zo van ongewenste gasten
Kom je ook?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Besloten meets!En dan wel vanuit hier regelen!
Ja tof he, kan je meteen zien of je wel of niet bij een kliekje hoortquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Besloten meets!En dan wel vanuit hier regelen!
Nope, geen interesse in de mensen die komen.quote:
En dank je welquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, geen interesse in de mensen die komen.
Daar is een vorige editie van Singles ooit door gesloten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
Ja tof he, kan je meteen zien of je wel of niet bij een kliekje hoort![]()
Je kan t ook achter de schermen organiseren, maar dat is ook zo laf, ik gooi t net zo lief online wie er wel/niet welkom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |