Zelfde reden als tjaptjoyquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef ETA het volgende:
tjaptjoy invriezen zou ik sowieso niet doen, als je dat ontdooit verandert al je groente in prut.
Ik zou niet inzien waarom nasi invriezen niet zou lukken.
Alleen als je het ontdooit. Ff in de blender en 5 min in de magnetron!! Serveren in een groot glas met 2 rietjes.quote:
Het lekkerder maken dan de chinees het doet is kinderlijk eenvoudigquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef loecje het volgende:
zo lekker als de chinees kan ik het zelf niet maken hoor.
Nee, een voedselvergiftiging is veel ernstiger.quote:en daarnaast ook zonde om die restjes weg te gooien
1. Jij koelt de bak chinees direct als je hem op heb gehaald?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef loecje het volgende:
ik ben niet zo'n kook talent;)
direct koelen en daarna in de vriezer. ik zou niet weten hoe ik daar voedselvergiftiging van moet oplopen. je eigen gekookte eten kan je ook gewoon in de vriezer mikken. waarom iets van de chinees niet?
echt vieze keukens worden zeldzamer door de strenge controles van de VWA. Overtredingen worden keihard gestraft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1. Jij koelt de bak chinees direct als je hem op heb gehaald?
2. Wel eens bij een chinees indisch rode muur/tong ah restaurant in de keuken geweest?
Jij bent zeker nog nooit wezen wokken?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Roi het volgende:
Is het eten bij de Chinees niet al opgewarmd? Dus dan zou je het een tweede keer invriezen en een derde keer warm maken.
Ik kom inderdaad nooit bij de/een Chinees. Maar ik kom wel af en toe bij een Surinamer/Hindoestaan en daar doen het eten gewoon in de magnetron als je het komt afhalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:53 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit wezen wokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |