Onmogelijk als je 3 dagen bezig ment je schijven te fixenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik weet wel een leuk nummer maar ik weet bijna zeker dat Koelkast hem niet heeft
Vond hem wel leuk, het begin is wel taai though.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:39 schreef ToT het volgende:
Pffff ik zat net Inception te kijken, maar ik trek die film echt niet.
Van de breuk heb ik geen last hoor.quote:
precies wanneer het beste idee van nederland niet meer op de buis isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de breuk heb ik geen last hoor.
Ik heb hem gedumpt en dat was mn beste idee ooit
Harde shit hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow ben jij zo'n gemene tantequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:
Dus je bent beschikbaar?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan relatiesquote:
Welke voetbalclub support je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat meer aan wederzijds liggen hijgen te denken!
Ajax.quote:
No goquote:
Weer verloren he maandag kan toch niet manquote:
met ajax scoor je de meeste punten bij huppelquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut!Waarmee had ik dan wel gescoord?
De enige punten ook gewoonquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
met ajax scoor je de meeste punten bij huppel
voetbal__!!
Ja ik snap ook niet wat er zo spannend is aan een stel volwassen kerels tegen een balletje te zien trappen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
met ajax scoor je de meeste punten bij huppel
voetbal__!!
en ze gedragen zich als kleine kinderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet wat er zo spannend is aan een stel volwassen kerels tegen een balletje te zien trappen.
Horen of Shazam of vragen of hij zegt het ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe kan je er nou achter komen welk nummer Koelkast draait? Staat niet in de VLC.
K durf niks meer aan hem te vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Horen of Shazam of vragen of hij zegt het ?
ja maar dat woord mag ik hier niet typen of noemen in hoogvlietquote:
want?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K durf niks meer aan hem te vragen
quote:
Dat is wraak vanwege het max don't have sex with your ex nummerquote:
shakira - waka wakaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
ik stem zomers deuntje: trafassi - waka waka
quote:
Die kans is zo klein hequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
Ok meet in Utrecht ik ben er gratis hertog jan voor iedereen huppelmuts betaalt
Mooi hequote:
En als we in Amsterdam meeten?quote:
Wat een sociale jongen ben je toch ook hequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
Ok meet in Utrecht ik ben er gratis hertog jan voor iedereen huppelmuts betaalt
Dan betaal ik ook nietquote:
Zodra ik de jackpot van een loterij win dan trakteer ikquote:
Asociaal duur jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
hhahahha
utrecht? volgende keer pak ik de trein31euro voor betaald voor de garage
anders ik wel..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
Huppel ga je hier nou keihard van chillen? Volgens mij zit je meer te wachten op een keiharde set van DJ Promo
Nee ik moet rustig worden anders rij ik alsnog terug naar mn ex om hem zn nek om te draaienquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
Huppel ga je hier nou keihard van chillen? Volgens mij zit je meer te wachten op een keiharde set van DJ Promo
Bakkes!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
Ik pis op dit lied jongens het is nog geen bedtijd nog 15 minuten dus niet zulke slaapmuziek
Geld is geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe nooit iets dus welkom bij de clubquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Popje-popje het volgende:
Zo opgeruimd, nu ga ik niets meer doen
Mila Kunisquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
vanavond krijg je die film: forgetting about sarah marshall ofzo?
lijkt me wel leuk
Als je een wijf bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
vanavond krijg je die film: forgetting about sarah marshall ofzo?
lijkt me wel leuk
je kwam toch hier chillen? billenkeuring enzo..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Popje-popje het volgende:
Zo opgeruimd, nu ga ik niets meer doen
Billenkeuring?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
je kwam toch hier chillen? billenkeuring enzo..
Van that 70's show?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
zegt me helemaal niets![]()
alleen ik vond de reclame ervoor wel apart, ff een tokus vol in beeld
Shit was dat vanavond?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
zeg me niet dat je het vergeten bent?
nee van dat forgetting about sarah marshall..quote:
Die smiley doet me denken aan een Hells Angel.quote:
yep.. nou dan verschuiven we de afspraak maar weer!quote:
hoinquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi iedereen die mee komt luisteren
Iedereen is in slaap gevallen door de muziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi iedereen die mee komt luisteren
Dat is die kerel van How I met your mother tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee van dat forgetting about sarah marshall..
ik zat te eten en gewoon een pik in beeld..![]()
weg eetlust
dat is wel waarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen is in slaap gevallen door de muziek
Beetje welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen is in slaap gevallen door de muziek
weet ik veel..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is die kerel van How I met your mother toch
Dokter koelkast, mmm bekende naamquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
yep.. nou dan verschuiven we de afspraak maar weer!
ik heb trouwens ook een praktijk in waar je maar woont.. Dokter koelkast heet die beste man
10:48 geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig duurt het nummer maar 15 minuten
Zat ik er toch niet ver naastquote:
QFTquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eentonig en veel te lang nummer
dezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eentonig en veel te lang nummer
WTF WTFWTWWT LINK VAN FOBO EN HYVES EN MSN EN TWITTERquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
Geen eckte usert alleen
[ afbeelding ]
een regelrechte kutkop, sorry dat ik het zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
Geen eckte usert alleen
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat danquote:
Reconnectenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Mijn stream loopt achter![]()
Iedereen post jezus en bij mij moest het nog beginnen
quote:Heb jij al een vakantie geboekt?
Nee, ik ga helemaal niet op vakantie417 (37.1%)
Ja, ik ga ergens ver weg de zon opzoeken319 (28.4%)
Nee, ik ga last-minute285 (25.4%)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2011 20:07:10 ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Driepink het volgende:
WTF WTF WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe goatse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JEZUS MANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
Dude waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
En we doen pataturen niet friturenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patatpan, sowieso beter dan frietpan
Nja patat gooi je in de friteuse, zodat het gefrituurd wordt, heeft niks met frieteuse te makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En we doen pataturen niet frituren
EERST NIET MAN WTFquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
kijk maar op mijn link![]()
hij staat in een spoiler,. niet voor de zwakke magen
dat zie ik irlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik heb mijn post ook geëditquote:
Leuk he doorligwonden?quote:
Helaas niet representatief. Flevoland bestaat maar voor de helft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
PATAT SOWIESO KIJK MAAR OP DEZEN KAART:
[ afbeelding ]
Hmm dit doet me denken aan het verhaal van sop sop baby zn hamsterquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
kijk maar op mijn link![]()
hij staat in een spoiler,. niet voor de zwakke magen
gweldig, ziet er vaak best interessant uit.quote:
Vind ik niet heel gek, als ik die link van Driepink ziequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gweldig, ziet er vaak best interessant uit.
jammer dat het altijd zo'n pijn doet bij diegene
Sowieso Almere weglaten. Dat moeten wel heel intelligente kaartenmakers geweest zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas niet representatief. Flevoland bestaat maar voor de helft.
Scherp!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso Almere weglaten. Dat moeten wel heel intelligente kaartenmakers geweest zijn
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gweldig, ziet er vaak best interessant uit.
jammer dat het altijd zo'n pijn doet bij diegene
Dan is het maar goed dat ik niet wilde skaipenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan mn nagels toch niet lakken als jullie mij laten lachen
Waarvan moet je lachen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik kan mn nagels toch niet lakken als jullie mij laten lachen
IK DACHT EXACT HETZELFDEquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dit doet me denken aan het verhaal van sop sop baby zn hamster
Vertelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dit doet me denken aan het verhaal van sop sop baby zn hamster
niet van jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarvan moet je lachen dan?
Zoonquote:
Dat beest had opeens een gat in zn zij en allemaal groene pus eruit enz en toen ging ie doodquote:
Dat klinkt best foutquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat beest had opeens een gat in zn zij en allemaal groene pus eruit enz en toen ging ie dood
Ofzo
die is bad boys aan t kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
waar is je vriend dan, waarom post ie niet? waarom luistert ie niet?
Dat is de reden dat sop sop geen huisdieren meer magquote:
Wat deze mevrouw zegtquote:
Sharrquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Stokstaart het volgende:
van suikers krijg je wel sharr billen
Ik wil wel kijken met een Hertog Jan in de hand?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hoi wie komt mij helpen laminaat leggen? Moet voor zondag af min of meer
Ok!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken met een Hertog Jan in de hand?
Tegen de Duitse grens aan bijnaquote:
zuidwest belgiëquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goede vraag waar ligt Emmen precies?
Hoever van Utrecht/Roffa?![]()
ditquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Popje
Maar hij skypt met Monopoly
www.ns.nlquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goede vraag waar ligt Emmen precies?
Hoever van Utrecht/Roffa?![]()
Heb ik nog wat gemist net?quote:
Het zijn ook boeren hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMGOMGOGMOGMGOGOMG EMMEN STAAT ZELFS OP MIJN EIGEN KAART EN ZE HOREN NIET BIJ DUITSLAND MAAR WEL BIJ DE BOERN
Ik leef ook in Snuflandquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
OMG OMGOMGOGMOGMGOGOMG EMMEN STAAT ZELFS OP MIJN EIGEN KAART EN ZE HOREN NIET BIJ DUITSLAND MAAR WEL BIJ DE BOERN
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sharr, Merel, Popje, DV gingen allemaal naakt op TC maar verder niets.
Ghehe pinkie en z'n badkuup.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vies verhaaltje over de ex van Huppel, geschreven door Driepink
Ich bin ein Deutscher!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Tja je zegt wat over het accentje van Knetter maar over 3 maanden praat je zelf net zo hoor.quote:
Ik heb Lindy een keer gezien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ga de hamster van lindy jatten
hey daar woon ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Driepink het volgende:
ik woon in snufland, ik betaal geen entree hoor
neequote:
Ik woon hier al bijna 4 jaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja je zegt wat over het accentje van Knetter maar over 3 maanden praat je zelf net zo hoor.
Picsquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sharr, Merel, Popje, DV gingen allemaal naakt op TC maar verder niets.
Is ook 1 pot nat. Allemaal zachte g.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Brabant en Limburg in dezelfde categorie plaatsen.
Dat überhaupt tot Nederland rekenen is al epic-fail inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Brabant en Limburg in dezelfde categorie plaatsen.
zachte g in mn poes jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook 1 pot nat. Allemaal zachte g.
Ik woon heul niet bij jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Snuf. het volgende:
Allemaal bazige Snuf. landers hier. Lama en Goudvis en Naat wonen hier ook
Jij wint de Hemmo prijsquote:
In Snuf. Land bedoel ikquote:
quote:
quote:
Dit keer was ik het nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het gaat hier echt elke dag wel een keer over accenten heh
Je zegt niks?quote:
Mijn DM's falenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
HEE MONO EN KOELKAST IK HEB JULLIE 500 DM'S GESTUURD HEBBEN JULLIE DIE NIET
Dan openen we een nieuw topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit topic is vol wanneer het nummer komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |