die komt bij bollokus uit de stal en heet eigenlijk Lauren10quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
damn girl, echt totaal NOT
lelijk monster Laurentien die eigenlijk een hele andere voornaam heeft
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die komt bij bollokus uit de stal en heet eigenlijk Lauren10
Als ik hem was zou ik zijn andere baan naast presentator nog niet opgevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Geer en Fen hebben elkaar op de middelbare school ontmoet. Zeven jaar later zijn ze getrouwd.
Reactie van Bart: "Bizar!"![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Anneloortje het volgende:
Cheers Geer
39 en met pensioen.
Je bent mijn HELD!
Bordenwasser bij de HapSnap?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik zijn andere baan naast presentator nog niet opgeven
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef Anneloortje het volgende:
Cheers Geer
39 en met pensioen.
Je bent mijn HELD!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die komt bij bollokus uit de stal en heet eigenlijk Lauren10
dan doe je het toch niet verkeerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef Toverheks het volgende:
Veel winkelpanden opgekocht, kan nu stil leven van de huuropbrangst.en veel herman brood aan de muur hangen
sorry bollo ik wilde je niet beledigenquote:
zeker weten van niet en vanmiddag zei ie tegen karim dat hij wel een Herman brood aan zijn muur wilde hebben hahaha zijn huis hangt al vol met schilderijen van hermanquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan doe je het toch niet verkeerd
Als ik zo zie wat voor persoontje het is, dan trapt ze ook niet in die nep-stem-actiequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:00 schreef diditje64 het volgende:
één voordeel de vrouw van gerard heeft genoeg geld om te smsen dus hup servio eruit ;-)
Als ze slim zijn hebben ze zelf dat hele SMS bedrijf zelf opgezet of al oververkocht voor Geer goed en wel begon....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ik zo zie wat voor persoontje het is, dan trapt ze ook niet in die nep-stem-actie
Morgen is Servio aan de beurtquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Anneloortje het volgende:
Prachtig, een hele uitzending gewijd aan Geer.
TOP!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze lijkt een beetje op Prinses Laurentien
ja juist, hij speelt het spelletje goed!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeker weten van niet en vanmiddag zei ie tegen karim dat hij wel een Herman brood aan zijn muur wilde hebben hahaha zijn huis hangt al vol met schilderijen van herman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |