Jaja....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was een grapje mijn beste tomaat
Bedankt voor je bijdrage...daar heb ik heel veel aan.quote:
Pas er zelf 1 en post die foto hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...daar heb ik heel veel aan.Weten we ook weer wat meer wat jij in je vrije tijd uitspookt.
![]()
Wellicht nog een dame hier die ook zo'n rokje heeft gekocht?
Niet gekocht, wel zien liggen. Op het oog leken ze me vrij strak, meer een rokje dat echt strak om je billen valt dan dat hij een beetje uitstaat (als je snapt wat ik bedoel...)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage...daar heb ik heel veel aan.Weten we ook weer wat meer wat jij in je vrije tijd uitspookt.
![]()
Wellicht nog een dame hier die ook zo'n rokje heeft gekocht?
Tuurlijk...niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pas er zelf 1 en post die foto hier.
Dan gaat het er niet eentje voor mij worden met mijn model zandloper.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef Taartje het volgende:
[..]
Niet gekocht, wel zien liggen. Op het oog leken ze me vrij strak, meer een rokje dat echt strak om je billen valt dan dat hij een beetje uitstaat (als je snapt wat ik bedoel...)
Ga ik anoniem in mijn fobo staan en dan ga ik hier wel foto's zetten.quote:
he.. psssssttt.... stiekume action meet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ga ik anoniem in mijn fobo staan en dan ga ik hier wel foto's zetten.Nee dus, jammer hè?
Moet ze dat dan weten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef trovey het volgende:
Mag dat wel van je moeder...geheime afspraakjes maken met oudere vrouwen?
Je mag niet liegen tegen je mammaquote:
Mag niet....als ik iemand zijn moeder kan zijn dan is het afblijven.quote:
Stil, je maakt tomaat jaloers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef pgrferrari het volgende:
Psst Trovey, was leuk hè? Afgelopen weekend?
Daar heb ik er drie van en die doen het inderdaad geweldig. En sommigen van mijn lampionslingertjes doen het ook nog heel sterk, anderen doen het wat minder en 1 helemaal niet meer. Dus ik moet nieuwe. Vind ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou die kleine prik solar lampjes van 1,20 doen het echt fantastisch. Ik had er 2 meegenomen om te testen maar zou er nog wel zeker 4 of misschien wel 7 bij willen hebben. Dan kan je het harde werken ook in het donker nog bekijken. Voor de rest 2 tuinlampen op elektriciteit in de tuin/bij de achterdeur. Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. We hadden er ooit 4 of 5 van de blokker voor 20 euro maar die waren echt bagger. Het vocht liep er zo in! Na een week was de eerste al stuk (maar bonnetje kwijt natuurlijk)
Je kunt de oplaadbare batterij vervangen van die solardingen hè, ook van de lampionnen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik er drie van en die doen het inderdaad geweldig. En sommigen van mijn lampionslingertjes doen het ook nog heel sterk, anderen doen het wat minder en 1 helemaal niet meer. Dus ik moet nieuwe. Vind ik.![]()
De Hema had volgens mij ook zoiets, 15 euro!
Ik heb wel van die lantaarntjes zien staan waar je normaal gesproken een kaars in zet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn de solarlampionnetjes al weer gespot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |