abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94762233
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Snap niet wat je met deze zin wilt. Monogaam zijn wil ook niet zeggen dat je per definitie in je leven niet meer dan 1 partner hebt gehad.
Dat vreemdgaan niet zo onnatuurlijk is, als wij willen geloven.
pi_94763159
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Dat vreemdgaan niet zo onnatuurlijk is, als wij willen geloven.
Oké, nu denk ik jou een beetje te begrijpen.
Jij maakt de volgende koppeling:
- Natuur
- Natuurlijk
- Gewoon
- Normaal
- Acceptabel

Moord, verkrachting, mishandeling, wraak en zelfs een lichte vorm van oorlog voeren komen in de natuur voor. Tevens zijn wij mensen natuurlijk lang niet zo natuurlijk als natuur.

Daarnaast is de fout die gemaakt wordt dat er de illusie wordt gewekt dat jij voor de ander gaat en de ander voor jou gaat. Hier komt hypocriet gedrag bij kijken. Voor jezelf kan je het goed praten (kwam geen gevoel bij kijken, is maar eenmalig, ik kan lust en liefde goed scheiden en de ander niet, etc) maar de ander mag het niet doen.

Als er dingen van je wordt verwacht die je niet kan accepteren, maar waarbij je de ander niet wil laten lopen moet je gewoon geen relatie beginnen. Daarnaast zijn gedachten over vreemdgaan ook niet per definitie fout. Het typerende aan de mens is namelijk dat hij de acties minder emotioneel-gestuurd kan ondergaan. En van te voren al een deel van de eventuele gevolgen kan overzien. Iets wat ons in veel gevallen ook een stuk minder natuurlijk maakt.
pi_94808677
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:23 schreef Barbarapappaa het volgende:
Kut, ik vandaag naar mijn vriend hij deed vet apart enz, dus ik vragen wat er is. Hij reageert vet droog 'Ja ben met (naam) naar bed geweest, had het je meteen moeten zeggen' Met zijn ex, vieze kleutviool. wtf hey.

En nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen, ik heb tegen hem gezegd dat ik het even wil laten rusten en na wil denken, wat moet ik doen.

Ik ben bijna 18 btw en hij heeft het al eens vaker geflikt, toen vergaf ik het hem.
Dump hem! , hij blijft het doen
oftoewel hij gebruik je
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonders wortels. wortels zonder het zaad , de maan zonder de zon de zon zonder de aard , de regen zonder de druppels de zon zonder te stralen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')