Ze hebben ze niet meerquote:
Hé Sammie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geeft je geen recht het bezit van een ander zonder toestemming in te nemen.
Ja tuurlijk, zij sturen mij de verkeerde schoenen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je geld willen terug geven. Doen ze ook niet altijd.
Ik weet dat jou dat geen reet boeit. Maar ik blijf ermee dat 'ik ken mensen die' een fucking non-argument is, tenzij je die mensen benoemt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het boeit mij dan weer geen reet 'of jij er iets mee kan'. Ik weet het, iemand vroeg het. Ik geef antwoord.
Hiquote:
Zeker. Met twee handjes de handel flink naar achter trekken...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
HiProblemen met je plasser al opgelost?
ik denk dat je 1 van de weinige bent die niet zelf namen kan invullen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet dat jou dat geen reet boeit. Maar ik blijf ermee dat 'ik ken mensen die' een fucking non-argument is, tenzij je die mensen benoemt.
Dan krijg je zo'n welles nietus spelletjequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zij sturen mij de verkeerde schoenen.
want omdat als?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat je 1 van de weinige bent die niet zelf namen kan invullen hier
Pure mishandeling idd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef rival het volgende:
moeder spuit dochter vol met botox
Die mag de bak in van mij
Moet je de schoenen dan ook terug sturen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme! Ze hebben mijn schoenen dus per ongeluk naar iemand anders gestuurd en die wil ze niet terugsturen dus kan ik er naar fluiten. Ja mijn geld kan ik terugkrijgen. Ik wil mijn schoenen gewoon
ik ben bang dat ze er wodka van gaat kopenquote:
Dan kan ze het beter aan mij geven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze er wodka van gaat kopen
die wodka?quote:
heb je hier een dirty mind voor nodig om de grap te zien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Al een keer eerder gezien, maar dit is een andere verpakking, ze hebben het dus nog niet aangepast.
[ afbeelding ]
wat een ranzige dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Al een keer eerder gezien, maar dit is een andere verpakking, ze hebben het dus nog niet aangepast.
[ afbeelding ]
Neehee, dat geld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die wodka?
en dan in bed alles opdrinken zeker?
Nee dat niet, maar het zijn niet de goede he...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je de schoenen dan ook terug sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |