Heeft EXA meerdere mods nodig danquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
nou, hier is EXA-mod éénwe doen ons best om er snel nog een bij te vinden en dan gaat 't los!
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
nou, hier is EXA-mod éénwe doen ons best om er snel nog een bij te vinden en dan gaat 't los!
![]()
fixedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Snuf. het volgende:
Jeej ik mag ook examen doen dit jaar en dus is er ook EXA voor mij
Kunnen we lekker klagen over hoe moeilijk de examens wel niet waren, Ook al waren ze makkelijk gewoon lekker klagen lekker de normering omhoog trekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik vrees dat we dat niet gaan redden, maar wel asaptweede mod is gevonden
en studieontwijkend gedrag vertonen in de SC.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kunnen we lekker klagen over hoe moeilijk de examens wel niet waren, Ook al waren ze makkelijk gewoon lekker klagen lekker de normering omhoog trekken.
Laatste paar weken studieontwijkend gedrag vertonen lukt ook nog welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef themole het volgende:
[..]
en studieontwijkend gedrag vertonen in de SC.
En dan ga je studeren en begint het weer opnieuwquote:Op zondag 27 maart 2011 00:54 schreef AchmedJan het volgende:![]()
Examens
Nog even en eindelijk van al die ellende af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |