8.4 hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah biologie...goeie tijden. Mensen die dat boek van binnen naar buiten kenden haalden een 4, en ik met een keertje doorlezen een 6,5. Het was dan ook een en al inzicht.
Ik sta gemiddeld een 7. Maar dit is het eerste jaar dat ik Biologie heb dus andere mensen denken echt WTF..!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
8.4 hier.En al die jankerds toen van: Oh, je had toch niet geleeheeeeeeeerd???
Ik heb het alleen over de SE's, dat centraal examen was toch...tja.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
8.4 hier.En al die jankerds toen van: Oh, je had toch niet geleeheeeeeeeerd???
Ik stond een 6,7 voor de examens, maar dan ook echt met minimale moeite. Achteraf is dat wel jammer, want ik vond het wel een boeiend vak, maar de lessen waren zo dodelijk. Alleen maar opdrachten maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik sta nog net een 5.6, dus heb op het examen niet heel veel marge..
Ik had voor het oefenexamen een 7,6 en toen hadden wij nog niet eens alle stof behandeld...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over de SE's, dat centraal examen was toch...tja.
Goed omgaan met binas is idd erg handig. Keek altijd tijdens het leren al waar alles stond, dan hoef je het tijdens je examen het allemaal niet op te zoeken.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Binas is echt baas, ik had nu ook allemaal antwoorden uit Binas gehaald waarvan anderen niet wisten dat het er überhaupt in stond
En ik gebruikte de Binas dus noooit, achteraf zie je dan de antwoorden en kan je jezelf wel voor je kop slaan dat het erin stond.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Binas is echt baas, ik had nu ook allemaal antwoorden uit Binas gehaald waarvan anderen niet wisten dat het er überhaupt in stond
True that, door de Binas zijn mijn cijfers hard omhoog gegaanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik gebruikte de Binas dus noooit, achteraf zie je dan de antwoorden en kan je jezelf wel voor je kop slaan dat het erin stond.
Ahahah binas.. Door binas zijn mijn cijfers ook omhoog gegaanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
True that, door de Binas zijn mijn cijfers hard omhoog gegaan
Vast wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Havo eindcijfers:
NL: 6,5
DU: 8,0
GS: 7,4
EN: 7,7
WI: 7,0
AK: 7,1
EC: 7,4
Moet lukken toch?
Sowieso wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Havo eindcijfers:
NL: 6,5
DU: 8,0
GS: 7,4
EN: 7,7
WI: 7,0
AK: 7,1
EC: 7,4
Moet lukken toch?
Zo zie je maar weer dat vwo niet altijd 'beter' is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb trouwens mensen in de klas die niet weten dat het 'toerist' is. Dachten dat het 'tourist' was.
En dat zit in VWO6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |