quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik mijn boek maar opensla...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
Zo hoort het. En gewoon diehard in de SC soggen tijdens je tentamenperiode. Zo rollen we in EXA.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Proletariaat het volgende:
Al mijn laatste SE's verkloot, de spanning er een beetje inhouden
Ik vond 2/3 van de stof leren altijd wel genoeg op de middelbare.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet nog 1 van de in totaal 3 hoofdstukken voor morgen..
En dat is net het hoofdstuk wat ik nog nooit heb gemaakt en bij opgelet.
Ze willen toch subsidie vangen van ons en goede slagingspercentages? Als het geval is dat er bij SE's er veel 9ens zijn en bij de CE's 6en kan ik begrijpen dat er iets niet in de haak is maar andersom.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Doen ze bij ons ook ja, SE moeilijker maken dan CE.
Vannacht geleefd op koffie en sigaretten.quote:
Succes!quote:Op woensdag 6 april 2011 06:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vannacht geleefd op koffie en sigaretten.Net gedoucht en ik voel me weer heerlijk.
Dalijk tentamen inkoppen en daarna lekker een powernapje.
Veel plezier, ga vandaag maar weer eens de wondere wereld ontdekken van de lineaire algebra.quote:Op woensdag 6 april 2011 06:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vannacht geleefd op koffie en sigaretten.Net gedoucht en ik voel me weer heerlijk.
Dalijk tentamen inkoppen en daarna lekker een powernapje.
Lucky you. Nog maar anderhalve week en dan zijn we weer klaar tot half juni.quote:
quote:
Ik stop altijd te veel energie in Biologie, omdat het altijd zoveel is en best diepgaand kan zijn. Maar dan blijkt het op de toets allemaal wel weer mee te vallen. Gelukkig vindt ik het een interessant vak.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:21 schreef Pino112 het volgende:
SE biologie was makkelijker dan verwacht. Iig wel als je het vergelijkt met de hoeveelheid werk die in er in heb gestopt.
Morgen Nederlands: spelling, formuleren, stijlfiguren en beeldspraak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |