Donequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hee Berend mag ik ook op de server :3
Epicosaurus
Nee, ik zou het ingame wel voor je kunnen doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Pino_666 het volgende:
PS Ik ben in-game: wvzuilen
Iemand nog ideeën hoe ik m'n username of ingame-nickname kan aanpassen? Snel even gegoogled en het lijkt er op dat usernames niet te wijzigen zijn :-( Misschien zie ik wat over het hoofd.
Jah? Dat zou mooi zijn. Moet ik daarvoor online zijn? Zo nee, graag wvzuilen veranderen in Pino_666, zo nee, tot vanavond ;-)quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ingame wel voor je kunnen doen.
Dat moeten we even doen als er heel weinig mensen online zijn, een restart is nodig namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Jah? Dat zou mooi zijn. Moet ik daarvoor online zijn? Zo nee, graag wvzuilen veranderen in Pino_666, zo nee, tot vanavond ;-)
Fixedquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik zit hier nu bij ene Wh1te, klopt dit :"D.. Ip uit de OP gehaald
Donequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef gers het volgende:
kan ik mij ook aanmelden voor die server ?
gers0412
Lekker nuttigquote:Notch
I just added the cookie to 1.4, but you need cocoa beans to craft it.. Hmm.
less than 5 seconds ago via web
Ja, maar daar kom ik niet in voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
De nieuwe heeft Apij geen zin in , maar de oude staat er wel
Hij is de nieuwe aan het uploaden! Thanks Apij!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik niet in voor
Nu?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Haarbalpasta het volgende:
Berend, zijn usernames hoofdlettergevoelig? Ik kom er niet in.
Super, respect! Helemaal afgekekenquote:
Leuk filmpje apijtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |