Donequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mag ik op de server Berend? Naam is Kaiperzik
Wij zijn dan precies wat je zoektquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:26 schreef luciferist het volgende:
Hallo,
Ik speelde voorheen op de crafthubserver, nu is sinds het weekend of minecraft de server down...
Kan er geen informatie over vinden en nu zoeken mijn maatje en ik een nieuwe server.
Het liefst een survival pvp server waarbij grieven verboden is.. Maar met de LWC en crafthub plugins..
mocht iemand er 1 weten
Ik heb serieus geen idee wat dat zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:37 schreef luciferist het volgende:
Berend net jouw server bekeken, kun je ampallang en humanrest toevoegen? (:
Ampallang slaat op mijn piercing dus hoop ik dat je safesearch aan hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:42 schreef Berend. het volgende:
Als je even 15 min kan wachten, ben atm RUSE aan het spelen op mijn andere PC.
Wij hebben CraftBook. Alleen werkt deze alleen bij omdat wij een andere plugin draaien die niet goed met elkaar kunnen samenwerken. Maar dat ga ik oplossenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ampallang slaat op mijn piercing dus hoop ik dat je safesearch aan had
maar we wachten geduldig! (:
Had mijn post nog ge-edit: Wat is trouwens het verschil tussen de 2 ip's de bovenste had ik net geprobeerd, maar had geen whitelist? En je draaid de crafthub plugin? gates en bridge's? Ik ben nogal fan van crafthub geworden namelijk
Kon eerst wel, d'r is alleen iets met craftbook in combinatie met een andere plug-in aan de hand waar wij een blanco sign krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:52 schreef luciferist het volgende:
Ooh ik kan er helaas geen brigge's en gates maken ):
http://i51.tinypic.com/w86q6g.pngquote:
Ik wil van Bridge's een muur maken, dus het moet best vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kon eerst wel, d'r is alleen iets met craftbook in combinatie met een andere plug-in aan de hand waar wij een blanco sign krijgen.
Als je aan Pixiio vraagt of 'ie een bordje wil plaatsen lukt 't wel, ons lukt 't alleen niet.
We hebben tenslotte ook een gate in die stadsmuur, moet lukken!
quote:Ive been able to focus on development a lot the last couple of weeks, and were hoping to get the new update out soon. It will include the wolves, the ability to change your spawn point, and a rather ambitious statistics tracking and achievement system. Once that update is out, well spend some time figuring out exactly what to do with the modding, which should result in a nice modding API.
Ik vraag me af of wolven ook andere spelers aan kunnen vallen als pvp aanstaat, hoe dik zou dat zijn?quote:
Ik vraag me af of ze uberhaupt in smp zitten, werkt best lastig lijkt me. Wel dik als je een leger wolves hebt en gaat pvp'en.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wolven ook andere spelers aan kunnen vallen als pvp aanstaat, hoe dik zou dat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |