Berend z'n server is leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Al een lange tijd niet meer gespeeld wil vandaag toch maar weer even kijken.
Is er nog iets te doen op de toothless server en heeft iemand het ip nog want die ben ik een beetje kwijt
Kan je nog steeds vermoord worden in je huis?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Berend. het volgende:
Vanaf vandaag gaan wij op onze server een klein extratje toevoegen. Alles blijft hetzelfde, behalve dit. Vanaf vandaag kan je een misdaad plegen! Je kan mensen sneaky vermoorden in de stad, en op de opbrengst is dan van jou! Perfect toch? Nee, zeker niet! Want het mag niet! Als je door de politie wordt gepakt kan je in jail komen voor 30 minuten. Heb je dat er wel voor over? Grijp dan wel je kans! Maar pas wel op hoor, tijdens het bouwen kan je ook vermoord worden. Natuurlijk willen wij wel de sfeer hoog houden en bannen wij mensen die gaan zitten schelden/griefen etc. Ik wil hier ook op duiden dat als je bij ons gebanned wordt dat je bij veel meer servers wordt gebanned. Wij hebben een centraal systeem met bijvoorbeeld servers als Buxville, en nog veel meer grootte servers. Wij hebben ook geen zin in huilie's, de politie ziet wat die ziet en dat is waar. Maar natuurlijk mag je de politie ook vermoorden
Kleine toevoeging: De politie mag jou ook vermoorden, daarna ga je de jail pas in. Natuurlijk mag je de politie wel omkopen voor een mini bedrag
Dit is een test, en wij hopen dat het leuk wordt! Mocht het tegen vallen na een dag of twee zetten wij het gewoon weer uit.
Griefen is ten strengste verboden!
ah leuk, vooral om politie te spelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Berend. het volgende:
Vanaf vandaag gaan wij op onze server een klein extratje toevoegen. Alles blijft hetzelfde, behalve dit. Vanaf vandaag kan je een misdaad plegen! Je kan mensen sneaky vermoorden in de stad, en op de opbrengst is dan van jou! Perfect toch? Nee, zeker niet! Want het mag niet! Als je door de politie wordt gepakt kan je in jail komen voor 30 minuten. Heb je dat er wel voor over? Grijp dan wel je kans! Maar pas wel op hoor, tijdens het bouwen kan je ook vermoord worden. Natuurlijk willen wij wel de sfeer hoog houden en bannen wij mensen die gaan zitten schelden/griefen etc. Ik wil hier ook op duiden dat als je bij ons gebanned wordt dat je bij veel meer servers wordt gebanned. Wij hebben een centraal systeem met bijvoorbeeld servers als Buxville, en nog veel meer grootte servers. Wij hebben ook geen zin in huilie's, de politie ziet wat die ziet en dat is waar. Maar natuurlijk mag je de politie ook vermoorden
Kleine toevoeging: De politie mag jou ook vermoorden, daarna ga je de jail pas in. Natuurlijk mag je de politie wel omkopen voor een mini bedrag
Dit is een test, en wij hopen dat het leuk wordt! Mocht het tegen vallen na een dag of twee zetten wij het gewoon weer uit.
Nieuw IPquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef tuut-chips het volgende:
what the fúck is er trouwens met onze TS server aan de hand
BUXVILLEquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Berend. het volgende:
Inderdaad, ik vind dit wel echt lelijk. Nu loop je langs elkaar met de gedachte dat iemand een broodmes in je rug steekt en jij al je shit kwijtbent door iemand met een zwaardje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
Als deze nieuwe feature er in komt ga ik ergens anders spelen.
Of zoals eerst of volledig PVP en twee teams niet back stabbende lui en politie die niet deugt.
Probleem is dat als ik net een hoop gems heb gevonden neer gesabelt wordt door een noob die dan met me spullen ervandoor gaat.
He! De politie deugt wel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
Of zoals eerst of volledig PVP en twee teams niet back stabbende lui en politie die niet deugt.
Probleem is dat als ik net een hoop gems heb gevonden neer gesabelt wordt door een noob die dan met me spullen ervandoor gaat.
Geinig, leuke texture pack van je poppetje. Nu Patrick er naast maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En wat vinden jullie ervan :"D
Bazenspel
[ afbeelding ]
Dat is jammer om te horen. Wij hebben het positief ontvangen door de reactie's. Het leek mij inderdaad leuk om wel gewoon even sommige dagen non-PVP te doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
http://borderlandscraft.blogspot.com/quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Geinig, leuke texture pack van je poppetje. Nu Patrick er naast maken.
Yup, we moeten de stads muur wat meer uitbreiden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De stad heeft wel enorme mob-problemen zeg.
Doeg, veel plezier Remlof.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:54 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zoek en andere server op, veel plezier en drumpie hou alles maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |