abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94566885
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Al een lange tijd niet meer gespeeld wil vandaag toch maar weer even kijken.
Is er nog iets te doen op de toothless server en heeft iemand het ip nog want die ben ik een beetje kwijt :P
Berend z'n server is leuk
If not now, then when.
pi_94567369
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Berend z'n server is leuk
Robjes is gebanned op onze server. Dit komt omdat hij op NTV zijn server zat te kloten :)
pi_94569246
Vanaf vandaag gaan wij op onze server een klein extratje toevoegen. Alles blijft hetzelfde, behalve dit. Vanaf vandaag kan je een misdaad plegen! Je kan mensen sneaky vermoorden in de stad, en op de opbrengst is dan van jou! Perfect toch? Nee, zeker niet! Want het mag niet! Als je door de politie wordt gepakt kan je in jail komen voor 30 minuten. Heb je dat er wel voor over? Grijp dan wel je kans! Maar pas wel op hoor, tijdens het bouwen kan je ook vermoord worden. Natuurlijk willen wij wel de sfeer hoog houden en bannen wij mensen die gaan zitten schelden/griefen etc. Ik wil hier ook op duiden dat als je bij ons gebanned wordt dat je bij veel meer servers wordt gebanned. Wij hebben een centraal systeem met bijvoorbeeld servers als Buxville, en nog veel meer grootte servers. Wij hebben ook geen zin in huilie's, de politie ziet wat die ziet en dat is waar. Maar natuurlijk mag je de politie ook vermoorden :P

Kleine toevoeging: De politie mag jou ook vermoorden, daarna ga je de jail pas in. Natuurlijk mag je de politie wel omkopen voor een mini bedrag :P
Dit is een test, en wij hopen dat het leuk wordt! Mocht het tegen vallen na een dag of twee zetten wij het gewoon weer uit.

Griefen is ten strengste verboden!
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:31:47 #29
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_94569998
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:19 schreef Berend. het volgende:
Vanaf vandaag gaan wij op onze server een klein extratje toevoegen. Alles blijft hetzelfde, behalve dit. Vanaf vandaag kan je een misdaad plegen! Je kan mensen sneaky vermoorden in de stad, en op de opbrengst is dan van jou! Perfect toch? Nee, zeker niet! Want het mag niet! Als je door de politie wordt gepakt kan je in jail komen voor 30 minuten. Heb je dat er wel voor over? Grijp dan wel je kans! Maar pas wel op hoor, tijdens het bouwen kan je ook vermoord worden. Natuurlijk willen wij wel de sfeer hoog houden en bannen wij mensen die gaan zitten schelden/griefen etc. Ik wil hier ook op duiden dat als je bij ons gebanned wordt dat je bij veel meer servers wordt gebanned. Wij hebben een centraal systeem met bijvoorbeeld servers als Buxville, en nog veel meer grootte servers. Wij hebben ook geen zin in huilie's, de politie ziet wat die ziet en dat is waar. Maar natuurlijk mag je de politie ook vermoorden :P

Kleine toevoeging: De politie mag jou ook vermoorden, daarna ga je de jail pas in. Natuurlijk mag je de politie wel omkopen voor een mini bedrag :P
Dit is een test, en wij hopen dat het leuk wordt! Mocht het tegen vallen na een dag of twee zetten wij het gewoon weer uit.

Kan je nog steeds vermoord worden in je huis?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_94571799
quote:

ah leuk, vooral om politie te spelen :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:13:54 #31
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_94572629
Epic idee! Berend, zou je me weer op de whitelist kunnen zetten? Powerkiwi jwtz ;)
Nu we weer een "gewone" server hebben wil ik wel weer komen spelen!
pi_94573350
En wat vinden jullie ervan :"D
Bazenspel
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:34:39 #33
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_94574028
what the fúck is er trouwens met onze TS server aan de hand :'(
pi_94575243
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef tuut-chips het volgende:
what the fúck is er trouwens met onze TS server aan de hand :'(
Nieuw IP :P
pi_94575258
quote:

BUXVILLE :D :'') :D !11
黑人
pi_94575298
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Berend. het volgende:

[..]

Nieuw IP :P
85.236.109.28:10727 is het Teamspeak IP
pi_94576648
Als deze nieuwe feature er in komt ga ik ergens anders spelen.
Of zoals eerst of volledig PVP en twee teams niet back stabbende lui en politie die niet deugt.
Probleem is dat als ik net een hoop gems heb gevonden neer gesabelt wordt door een noob die dan met me spullen ervandoor gaat.
Fear is the grease of society.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:16:58 #38
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_94576893
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
Of zoals eerst of volledig PVP en twee teams niet back stabbende lui en politie die niet deugt.
Probleem is dat als ik net een hoop gems heb gevonden neer gesabelt wordt door een noob die dan met me spullen ervandoor gaat.
Inderdaad, ik vind dit wel echt lelijk. Nu loop je langs elkaar met de gedachte dat iemand een broodmes in je rug steekt en jij al je shit kwijtbent door iemand met een zwaardje.
Vooral omdat huizen ook niet eens veilig zijn, als je gewoon een keer niet bewust bent van je omgeving, ben je machteloos.
Zeker als je aan 't bouwen bent en je aandacht ergens anders ligt.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_94577063
En nu al een extra functie, de stad is nog niet eens af. gisteravond liepen de Creepers schouder door de stad. what a nice cassssssssssssssssssstle issssssssssss that
pi_94577127
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
He! De politie deugt wel!
pi_94578249
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En wat vinden jullie ervan :"D
Bazenspel
[ afbeelding ]
Geinig, leuke texture pack van je poppetje. Nu Patrick er naast maken.
pi_94578379
Corruptcraft wordt het dan. :P Beetje de politie omkopen. Dan wil ik bij de Partij, lekker steekpenningen innen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_94579140
Me teamspeak wil niet opstarten, heb hem gedownload maar de launcher voor de install wil niet. iemand en geïnstalleerd mapje die ik kan kopiëren en kan gebruiken ofzo?
Heb en mic.
pi_94579206
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef vogelkooi het volgende:
Dat is jammer om te horen. Wij hebben het positief ontvangen door de reactie's. Het leek mij inderdaad leuk om wel gewoon even sommige dagen non-PVP te doen :)
pi_94579981
nvm
pi_94580754
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Geinig, leuke texture pack van je poppetje. Nu Patrick er naast maken.
http://borderlandscraft.blogspot.com/
pi_94582093
Ik zoek en andere server op, veel plezier en drumpie hou alles maar *) .
pi_94584037
De stad heeft wel enorme mob-problemen zeg.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_94586774
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
De stad heeft wel enorme mob-problemen zeg.
Yup, we moeten de stads muur wat meer uitbreiden.
pi_94586783
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:54 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zoek en andere server op, veel plezier en drumpie hou alles maar *) .
Doeg, veel plezier Remlof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')