Je moet alles zelf zoeken, hout, steen etcquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef MosPos het volgende:
Damn, krijg wel de neiging om het te kopen. Misschien volgende maand! Maar moet je in deze versie van MC ook minen om bijvoorbeeld steen en hout te krijgen? Niet zoals je online gewoon oneindig kan bouwen met van alles wat?
Nee, je moet echt minen en houthakken. Als ik jou was zal ik hem z.s.m. kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef MosPos het volgende:
Damn, krijg wel de neiging om het te kopen. Misschien volgende maand! Maar moet je in deze versie van MC ook minen om bijvoorbeeld steen en hout te krijgen? Niet zoals je online gewoon oneindig kan bouwen met van alles wat?
Er zijn servers waar je jezelf items kan geven, maar meestal zijn er gewoon pvp servers actief waar je zelf moet minen inderdaad. Bij de server waar bij op spelen ook, en opzich maakt 't dat ook wel leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef MosPos het volgende:
updatequote:We're focusing on doing an update today, but stats and achievements are getting pushed back to the next update because they don't work.
about 6 hours ago via web
Donequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef rizzler1981 het volgende:
Hey Berend wil je mij ook toevoegen alsjeblieft: rizzler1981
Wat zijn pvp servers?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Er zijn servers waar je jezelf items kan geven, maar meestal zijn er gewoon pvp servers actief waar je zelf moet minen inderdaad. Bij de server waar bij op spelen ook, en opzich maakt 't dat ook wel leuk.
Welkom op Fokquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef rizzler1981 het volgende:
Hey Berend wil je mij ook toevoegen alsjeblieft: rizzler1981
hoequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:20 schreef Berend. het volgende:
Dames en heren, 1.4 is uit.
Niet updaten als je op onze server wilt blijven! We wachten op hMod! Of backup je Minecraft! En speel na het bekijken pas weer door!
Euhm even een wat simpelere manier. Ik weet, er is een code en je bent er maar die weet ik niet uit mijn hoofdquote:
Donequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef Ensemble het volgende:
Berend, mag ik weer op de whitelist?![]()
In-game name: reshure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |