abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94504482
Ik heb nu al 3 jaar een jaartrajectabonnement van de NS met 2 buszones erbij. Dit gaat elkaar jaar prima. Ik betaal de acceptgiro (die automatisch komt) op tijd en dan krijg ik keurig voor het ingaan van mijn volgende jaar (wat op 1 april begint) mijn jaartrajectkaart thuisgestuurd.

Dit jaar kreeg ik ook de brief met acceptgiro thuisgestuurd die voor 24 maart betaald moest zijn. Dan kreeg ik op tijd mijn jaarkaart thuisgestuurd. Die wilde ik dus gisteravond gaan betalen. Maar nu had de NS gisteren ook al mijn trajectkaart verstuurd. Die ik dus alleen maar hoef te laten zien. Is er iets mis gegaan bij de NS waardoor mijn abonnement al als betaald staat of gaat dit nu anders werken met het hele chipgebeuren? Heeft iemand hier enig idee over?
pi_94504692
Ze kunnen wel zien of je betaald hebt - krijg je vanzelf herinnering thuis van gestuurd - en eventueel een incassobureau op je dak als je niet betaald :P
pi_94504982
Dat snap ik maar normaal gesproken is het volgens mij zo dat je alleen instemt met een nieuw jaarabonnement op het moment dat je betaald. Nu heb ik niks gedaan. Wordt dit dan ook automatisch verlengd?
pi_94505492
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef Stansfield het volgende:
Dat snap ik maar normaal gesproken is het volgens mij zo dat je alleen instemt met een nieuw jaarabonnement op het moment dat je betaald. Nu heb ik niks gedaan. Wordt dit dan ook automatisch verlengd?
Heel simpel:
Betaal je, dan is er niks aan de hand.
Betaal je niet, wordt het abonnement geblokkeerd en is de kaart onbruikbaar.
pi_94505517
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Brembo het volgende:

[..]

Heel simpel:
Betaal je, dan is er niks aan de hand.
Betaal je niet, wordt het abonnement geblokkeerd en is de kaart onbruikbaar.
Hoe kan mijn kaart onbruikbaar worden dan? Ik laat hem alleen maar zien aan conducteur en buschauffeur.
pi_94512158
Iemand hier nog verstand van...
pi_94519673
Je kaart zal niet onbruikbaar worden, maar uiteraard zul je moeten betalen. Je zal vanzelf wel herinneringen krijgen, incassobureau, deurwaarder. Dan zal je ook op een zwarte lijst komen te staan, dus dat wordt volgend jaar gewoon losse kaartjes kopen.

Misschien is NS dit jaar iets te laat geweest met de rekening versturen en heb je hem daarom al gekregen. Misschien ook doordat je afgelopen jaren gewoon netjes hebt betaald, dat ze je wel vertrouwen. Misschien zijn de betaling en de kaart elkaar de afgelopen jaren ook wel gekruist.

Kortom, gewoon betalen en niet bij stilstaan want betalen moet je toch wel.
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:29:51 #8
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_94546028
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij wordt een Jaarabonnement automatisch verlengd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')