abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94504292
Ik heb binnenkort een date met mijn vriendin en een ander stel. Allemaal zijn we bi. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Dus seks met MMVV en iedereen bi? Zo ja, hoe was dat :9
pi_94504762
Weet je zeker dat die anderen ook allebei bi zijn
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_94504890
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef Fronde het volgende:
Ja :)
pi_94505241
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja :)
Heb nl wel ervaring met MMVV maar alleen de vrouwen bi :Y
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_94505317
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Fronde het volgende:

[..]

Heb nl wel ervaring met MMVV maar alleen de vrouwen bi :Y
Ik tot nu toe alleen MMVV met 1 heteroman, en ja dan hou je je gewoon netjes in :)

Maar in dit geval weet ik 100% zeker dat hij bi is ;)
pi_94507609
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb binnenkort een date met mijn vriendin en een ander stel. Allemaal zijn we bi. Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Dus seks met MMVV en iedereen bi? Zo ja, hoe was dat :9
Lijkt me stug, aangezien het bij mannen aangetoond is op basis van MRI-scans, dat zij of homo, of hetero zijn. Bij vrouwen is dit nog niet duidelijk, en zouden dus bi kunnen zijn. Mannen die bi zeggen te zijn, weten nog niet wat ze willen of zijn gewoon homo.
(Niks tegen homo's overigens.)
pi_94509288
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef Blink2004 het volgende:

[..]

Lijkt me stug, aangezien het bij mannen aangetoond is op basis van MRI-scans, dat zij of homo, of hetero zijn. Bij vrouwen is dit nog niet duidelijk, en zouden dus bi kunnen zijn. Mannen die bi zeggen te zijn, weten nog niet wat ze willen of zijn gewoon homo.
:') Tuurlijk jongen :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:54:13 #8
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_94511672
quote:

[..]

Nou kom maar op met de paper. Hier wil ik wel wat meer van lezen.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_94516812
Er zijn weet ik hoeveel artikelen over geschreven. Overal komt het erop neer dat De 'hypotalamic structure' bij heterosexuele mannen verschillend is dan die van homosexuele en bisexuele mannen (interstitial nuclei of the anterior hypothalamus locatie 3 wijkt wat af). Die twee zijn altijd gelijk. Doordat ze de groepen wel appart benoemen noemen ze het dus nog de bisexuele mannen, maar komt er dus hoogstwaarschijnlijk op neer dat het eigenlijk homosexuele mannen zijn. De verandering in de hersenen wordt veroorzaakt door iets voor de geboorte met hormoon gebeuren in de baarmoeder, waar ik niet zo veel verstand van heb. Ik houd me alleen bezig met het maken en analyseren van MRI-scans.

Zoek zelf maar artikelen via pubmed of en dergelijke zoekmachine.
pi_94517230
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Blink2004 het volgende:
Er zijn weet ik hoeveel artikelen over geschreven. Overal komt het erop neer dat De 'hypotalamic structure' bij heterosexuele mannen verschillend is dan die van homosexuele en bisexuele mannen (interstitial nuclei of the anterior hypothalamus locatie 3 wijkt wat af). Die twee zijn altijd gelijk. Doordat ze de groepen wel appart benoemen noemen ze het dus nog de bisexuele mannen, maar komt er dus hoogstwaarschijnlijk op neer dat het eigenlijk homosexuele mannen zijn. De verandering in de hersenen wordt veroorzaakt door iets voor de geboorte met hormoon gebeuren in de baarmoeder, waar ik niet zo veel verstand van heb. Ik houd me alleen bezig met het maken en analyseren van MRI-scans.

Dus hoewel ik veel sneller en vaker verliefd wordt op vrouwen, maar toch ook graag seks heb met mannen en daar wel degelijk gek op kan worden, ben ik volgens jouw medische gebrabbel homo? Heul vreemd..
pi_94517373
zou een bi niet een soort kinky fetisj voor iets wat buiten de patronen valt kunnen hebben (en dus niet zo snel verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht, maar de daad gewoon geil vinden)
dat is vast weer een heel ander gebied in de hersenen
pi_94518176
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef Rasmussen het volgende:
zou een bi niet een soort kinky fetisj voor iets wat buiten de patronen valt kunnen hebben (en dus niet zo snel verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht, maar de daad gewoon geil vinden)
Nee :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_94518312
Mag ik trouwens mijn complimenten geven op hoe verwondelijk volwassen dit topic tot nu toe blijft gaan ^O^
pi_94521327
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:15 schreef Rasmussen het volgende:
Dat van die fetisj zou kunnen inderdaad. Verder heb ik er ook niet zo veel verstand van.
Iedereen moet overigens gewoon doen waar die zin in heeft. En ik heb ook niet gezegd dat stbabylon homo is. Alleen dat bi bij mannen in principe niet lijkt te bestaan. Kan die nog hetero zijn, en dan, omdat die het geil/lekker vind, het ook met mannen doen. Maar dit zal dan zonder echte liefde zijn.
pi_94530323
quote:
Iedereen moet overigens gewoon doen waar die zin in heeft
precies. zeg ik ook maar voor de zekerheid

maar seks en hersenen zijn zeker een interessant onderzoeksgebied :)

wel eens over de Universiteit van Maastricht gehoord, die daar stelletjes voor zochten.. bleek toch lastig
pi_94530412
ik heb er geen ervaring mee, maar ga je nog even posten nadat het gebeurd is? ben nu wel nieuwsgierig..
en wat die onderzoeken betreft die beweren dat mannen niet bi kunnen zijn.. er worden zoveel onderzoeken gepubliceerd, en er zijn genoeg die exact het tegenovergestelde van elkaar beweren. dus dat dit dan per definitie waar is, lijkt me sterk.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:30:53 #17
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_94592234
Ben ook wel benieuwd naar hoe het uiteindelijk gaat, is gegaan.
Wat je ervan vond etc, dus hoop dat je dat nog post
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_94592523
Het gaat pas volgende week vrijdag gebeuren (als het doorgaat natuurlijk), maar ik zal daarna wel even zeggen hoe het was :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:27:08 #19
330896 Kurkentrekker
Destroy improve rebuild
pi_95083306
En ?
Waarom zwierf Mozes 40 jaar door de woestijn?
- Omdat het een man was en de weg niet wilde vragen
pi_95090377
quote:

[..]

:')

Ik denk dat biseksuele mannen zelf beter weten wat ze voelen.
pi_95106304
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Het gaat pas volgende week vrijdag gebeuren (als het doorgaat natuurlijk), maar ik zal daarna wel even zeggen hoe het was :)
Ging niet door -O-
pi_95116318
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
pi_95116769
Niks mis met een wekelijkse bukkake-party... *O*
  woensdag 13 april 2011 @ 22:19:21 #24
323859 Johan_Boskamp
Een koek kun je krijgen
pi_95467519
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 06:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ging niet door -O-
uitgesteld of afgesteld?
Kenner!
pi_95477553
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Johan_Boskamp het volgende:

[..]

uitgesteld of afgesteld?
uitgesteld, maar van uitstel, komt afstel
pi_95478406
Jammer, was wel benieuwd naar het verslag
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95478469
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef Blink2004 het volgende:

Gedaan en niet gevonden. Kan je helpen en zeg, 3 artikelen, hier gewoon noemen ?
pi_95489563
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef Fronde het volgende:
Hahaha. Of die gast gaat de vriendin van TS en zijn eigen vriendin speren en TS kijkt werkloos toe. :')
pi_95510167
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hahaha. Of die gast gaat de vriendin van TS en zijn eigen vriendin speren en TS kijkt werkloos toe. :')
Ja natuurlijk, zo gaan dat soort dingen idd. TS is malle Pietje :')
pi_95521666
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef davako het volgende:

[..]

Nou kom maar op met de paper. Hier wil ik wel wat meer van lezen.
Lees de wetenschappelijke artikelen van onder andere Simon LeVay maar door.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_95561152
Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar ken wel mensen die dat wel hebben. De ene keer is het een succes, de andere keer een flop. Ligt vooral aan de afspraken die je wel of niet met elkaar maakt en of er mensen jaloers zijn en hoe het klikt tussen iedereen. Het kan best voorkomen dat het geheel uit balans is en jouw partner enorm hard loopt te gillen met de ander terwijl jij het liefst zou willen dat 't afgelopen was. Verschilt dus van situatie tot situatie.
pi_95611497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef -Trinity- het volgende:
Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar ken wel mensen die dat wel hebben. De ene keer is het een succes, de andere keer een flop. Ligt vooral aan de afspraken die je wel of niet met elkaar maakt en of er mensen jaloers zijn en hoe het klikt tussen iedereen. Het kan best voorkomen dat het geheel uit balans is en jouw partner enorm hard loopt te gillen met de ander terwijl jij het liefst zou willen dat 't afgelopen was. Verschilt dus van situatie tot situatie.
Oh, dat is zeker geen probleem. Voldoende ervaring met trio's en kwartetjes, alleen nog niet waarbij alle 4 bi zijn :)
pi_95611521
quote:
99s.gif Op zondag 17 april 2011 08:40 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dat is zeker geen probleem. Voldoende ervaring met trio's en kwartetjes, alleen nog niet waarbij alle 4 bi zijn :)
In dat geval lijkt dat me voor iedereen leuker en kan het alleen maar beter worden als het een beetje leuke mensen zijn ;).
pi_95659598
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef papernote het volgende:

[..]

Lees de wetenschappelijke artikelen van onder andere Simon LeVay maar door.
Hij is inderdaad wel een van de bekendere onderzoekers op dit vlak. Zelfs publicatie in Science, wat toch niet het minste tijdschriftje is.
pi_95662314
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 06:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ging niet door -O-
Too bad..
Hier alleen ervaring met ander stel waarvan de dame bi was.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_95663543
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Too bad..
Hier alleen ervaring met ander stel waarvan de dame bi was.
Jij bent ook bi dan?
pi_95664771
Dat niet, maar toch wel benieuwd naar hoe zoiets verlopen zou zijn.
Vind het al druk genoeg om mn aandacht te verdelen tussen mn vriendin en de andere vrouw(Al dan niet samen met de andere man). Als ik me dan ook nog actief met de man bezig moet houden wordt het helemaal druk :P.
Want je wil ook weer niemand tekort doen.
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 18 april 2011 @ 14:02:00 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95665705
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
Dus hoewel ik veel sneller en vaker verliefd wordt op vrouwen, maar toch ook graag seks heb met mannen en daar wel degelijk gek op kan worden, ben ik volgens jouw medische gebrabbel homo? Heul vreemd..
Alsof 't zo erg is om seks te hebben met iemand die "het nog niet weet" :P
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_95666191
Lekker swingen wordt dat.
  maandag 18 april 2011 @ 14:19:37 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_95666420
quote:
De wetenschap werkt met gemiddelden (eigenlijk verdelingen). Dat gemiddeld genomen het merendeel van de mannen die zegt bi te zijn stiekem homo is, wil niet zeggen dat er per definitie geen bi's zijn.

(plus dat het ook nog een hetero kan zijn met een fetish, zulke onderzoeken gaan om biologische preferentie

en zelf vind ik neurowetenschappelijk bewijs nooit zo sterk, je hebt dan het onderliggende construct dat een afwijking in de hersenen altijd leidt tot een afwijking in het gedrag, wat natuurlijk helemaal niet hoeft; maar goed, er is ook self-report en fysiologisch bewijs).

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 18-04-2011 14:39:01 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_95714976
Is TS trouwens niet bang dat een van zijn leerlingen dit topic tegenkomt en dan op zijn profiel kijkt en zijn/haar leraar natuur/scheikunde ziet. (ja ik heb je profiel net gelezen).
pi_95715338
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:11 schreef BWolf het volgende:
Is TS trouwens niet bang dat een van zijn leerlingen dit topic tegenkomt en dan op zijn profiel kijkt en zijn/haar leraar natuur/scheikunde ziet. (ja ik heb je profiel net gelezen).
Studierichting Leraar Natuur-/Scheikunde & Java

Wat ik gestudeerd heb, hoef ik nog niet als baan te hebben he :)

Zoals je ziet staat er ook Java achter. Ik ben nu ook gewoon programmeur. Zonder leerlingen :P
pi_95715426
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Studierichting Leraar Natuur-/Scheikunde & Java

Wat ik gestudeerd heb, hoef ik nog niet als baan te hebben he :)

Zoals je ziet staat er ook Java achter. Ik ben nu ook gewoon programmeur. Zonder leerlingen :P
oh lol sorry verkeerd gelezen.
pi_95716364
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:22 schreef BWolf het volgende:

[..]

oh lol sorry verkeerd gelezen.
Geeft niet, je bent niet de eerste :)
pi_95717057
stbabylon, ik ben heel nieuwschierig naar je leeftijd en de leeftijd waarop jij ontdekte dat je ook van seks met mannen houdt
pi_95717136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef Jurgen1990 het volgende:
stbabylon, ik ben heel nieuwschierig naar je leeftijd en de leeftijd waarop jij ontdekte dat je ook van seks met mannen houdt
32 en 11, herontdekt op mijn 18de.
pi_95717273
Herontdekt klinkt wel grappig, je hebt het dus rond je 11e verdrongen? en bij je 18e weer gaan proberen?
pi_95718249
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:03 schreef Jurgen1990 het volgende:
Herontdekt klinkt wel grappig, je hebt het dus rond je 11e verdrongen? en bij je 18e weer gaan proberen?
Neuh, van mijn 11de tot mijn 14de wat zitten rommelen onder het mom van experimenteren. Daarna helemaal gefocussed op de vrouwen en op mijn 18de erachter gekomen dat vrouwen en mannen allebei leuk kunnen zijn :)
pi_95718557
Ben je voor dat experimenteren ook gewoon open geweest? Of deed je het stiekem dat niemand het wist? Lijkt me wel vreemd omdat de meeste toch nog niet met seks bezig zijn op die leeftijd
pi_95718768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:29 schreef Jurgen1990 het volgende:
Ben je voor dat experimenteren ook gewoon open geweest? Of deed je het stiekem dat niemand het wist? Lijkt me wel vreemd omdat de meeste toch nog niet met seks bezig zijn op die leeftijd
Was wel stiekem met vriendjes enzo. Daarbij ben ik pas echt open geworden over mijn seksleven een paar jaar geleden. Heb nu ook 'pas' een jaar een open relatie.
pi_95718951
een open relatie dat is zoiets wat mij heel vreemd lijkt, heb jij nooit geen last dan van jaloezie? en helemaal dan tijdens een kwartet, lijkt me toch vreemd dat je "jou vriendin" afstaat aan een ander voor eventjes. Heb daar zelf totaal geen ervaring mee, maar het idee lijkt me heel vreemd (nooit open relatie gehad)
pi_95719240
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef Jurgen1990 het volgende:
een open relatie dat is zoiets wat mij heel vreemd lijkt, heb jij nooit geen last dan van jaloezie? en helemaal dan tijdens een kwartet, lijkt me toch vreemd dat je "jou vriendin" afstaat aan een ander voor eventjes. Heb daar zelf totaal geen ervaring mee, maar het idee lijkt me heel vreemd (nooit open relatie gehad)
Juist doordat we (nauwelijks) jaloezie kennen, kan het. Dat en de gedachte dat ik het voornamelijk doe voor haar, ik maak haar er blij mee als zij lekkere seks kan hebben met verschillende mensen. En dat heeft zij ook richting mij :)
pi_95719372
ah erg interessant, bedankt voor te toelichting ;)
pi_95719685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:38 schreef Jurgen1990 het volgende:
Er zijn zelfs mannen die het geil vinden als hun vrouw voor hun ogen wordt genomen terwijl ze zelf niets mogen doen. Cuckolding noemt men dat.
Ik snap het verstandelijk wel, maar gevoelsmatig... nee. Toch te bezitterig en jaloers ;)

Hoewel een vaste relatie met 4 of meer personen (een soort groepshuwelijk) wellicht voor mij wel zou werken. Dan ben je toch allemaal "van elkaar". Maar geen ervaring mee.
pi_95719842
Groepshuwelijk klinkt wel als een sekte :P
pi_95720072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef Jurgen1990 het volgende:
Groepshuwelijk klinkt wel als een sekte :P
Ach. Het mag van de Bijbel :P
pi_95720112
jesus zal ook wel geen heilige zijn geweest op dat gebied ;) en de sektes zijn ook door god geschapen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')