Domme mensen, hoe gaan we ermee om?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:41 schreef ZureLucht het volgende:
Wel werken met een pc maar niet weten hoe je de resolutie moet veranderen.
Domme mensen
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef LompeHork het volgende:
Klinkt bekend; terechte klacht.
Dit zijn mensen die thuis nog rekenen met een telraam en een kolenkachel gebruiken om zich warm te houden.
Ontslaan die handel.
Dat soort mensen onthouden dat nooit. Dat is namelijk het werk van de IT!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Saisai het volgende:
je had het gewoon ff kunnen uitleggen zodat ze het in vervolg zelf kunnen.
Maar dan hadden we dit briljante topic niet gehad!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Saisai het volgende:
Heb ik ook tegen hen gezegd, maar als ze niet bij me komen weet ik ten eerste niet dát er een probleem is en weet ik dus ook niet dat ik het ze uit moet leggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Saisai het volgende:
NOOIT DOEN DAN BEN JE IN VERVOLG DE IT HELPDESK VAN DIE MENSENquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef Saisai het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
NOOIT DOEN DAN BEN JE IN VERVOLG DE IT HELPDESK VAN DIE MENSEN
ik weet niet hoor, maar de zin "nee sorry, daar heb ik nu ff geen tijd voor" zit wèl in mijn vocabulaire.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
NOOIT DOEN DAN BEN JE IN VERVOLG DE IT HELPDESK VAN DIE MENSEN
dan ken je dat soort mensen niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar de zin "nee sorry, daar heb ik nu ff geen tijd voor" zit wèl in mijn vocabulaire.
Waar ik werk onthouden ze het niet, misschien kunnen ze dan eens subsidie aan gaan vragen voor het werken met mensen met een IQ lager dan 60! Je bent een held om dit aan te kaarten *gaat meteen een brief opstellen naar het management in Jip en Janneke taal*quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef Saisai het volgende:
Dat onthouden ze echt wel, tenzij TS met mongolen werkt. Het is niet echt rocketscience.
alles moet je de eerste keren leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |