Lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik doe trouwens nooit meer n witte broek aan naar stage.. gisteren aten we spinazie met de kids en eentje kreeg er onder het eten toch een giga driftbui van minimaal n uur
bord belandde op mijn schoot
hopelijk gaan de vlekken er nog uit
was het maar zo makkelijkquote:
ducktape doet wonderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk
maar dan gaat mijn manager weer mekkeren over vrijheidsbeperkingquote:
Duct tape bedoel jequote:
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duct tape bedoel je
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duct tape bedoel je
[ afbeelding ]
Nog genoeg beweging, armpjes en benen kunnen nog bewegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dan gaat mijn manager weer mekkeren over vrijheidsbeperkingmocht er laatst niet eens eentje achter n traphekje zetten om die reden
Okequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoor kinderen met gedragsproblemen en n verstandelijke beperking int gareel te houdengisteren faalde ik een beetje
Volwassenen mogen ookquote:
t lijkt wel nquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
Ik wil datquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
en dan serieus een uur laten hangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
wat heb jij nou weer voor hobbyquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
ok, wanneer mogen we langskomen ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
tegen de muur hangenquote:
Een engeltje jaquote:
Ik wil dat ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
alleen niet effectief als je wil zonnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tegen de muur hangen
soort hangmat, maar dan anders
I don't believe in much, but I do believe in duct tapequote:
Als ik het geld toch eens hadquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
wie o wie wil voor mij een cursus betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |