Ja en hartelijk dank voor de koffie die nu uit mijn leus looptquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de grond gaan liggen in een drukke metrohal
Nuut! En nu ben ik vet ontroostbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, op forums let ik niet op de dt zooi
[..]
is/eens is gewoon brabants
ontroostbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut! En nu ben ik vet ontroostbaar
Uhu en ik haal jouw zweepje wel even opquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
graag, heb je een goede deegroller?
cute, but its WRONG!!quote:
Einmal ein taalNazzi !!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk kan gewoon een taalnazi zijn
Zal het niet meer doen
![]()
aah koffie dan maar ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eentje die hoeren print?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
wat een hoerenprinter zeg, kan dat ding nooit eens gewoon doen wat hem gevraagd wordt?
* LovelyLady stampvoet voor de 3e keer naar boven
kom dan hierheen met je deegroller, dan troost ik je terwijlje de mensen wegjaagtquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FAILquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ontroostbaar![]()
![]()
Edit; shit ik las het anders![]()
nog beterquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu en ik haal jouw zweepje wel even op
Yes pleasequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Einmal ein taalNazzi !!!
[..]
aah koffie dan maar ?
Doe mij zo'n printerquote:
Okidoquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom dan hierheen met je deegroller, dan troost ik je terwijlje de mensen wegjaagt
Nee. Is/eens is gewoon ZOWEL fucking irritant ALS kak-loemp. Niet meer doen bittequote:
Zijn je holtes ook weer goed gereinigdquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en hartelijk dank voor de koffie die nu uit mijn leus loopt![]()
HE WAT? PEPER IN JE KUT?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes please![]()
[..]
Doe mij zo'n printerAlleen lijkt me de paper cut niet zo fijn
![]()
[..]
Okido
Zullen we daarover samen taalnazi-en?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Is/eens is gewoon ZOWEL fucking irritant ALS kak-loemp. Niet meer doen bitte
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zijn je holtes ook weer goed gereinigd![]()
Graag gedaan
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zijn je holtes ook weer goed gereinigd![]()
Graag gedaan
Nee, nog erger, een papieren kut!quote:
Niet huilenquote:
Dat houdt het niet lang hoor als dat nat wordt.. oh oh ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog erger, een papieren kut!![]()
die word zompig als ie nat wordt, of nog erger.. papier machequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog erger, een papieren kut!![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat houdt het niet lang hoor als dat nat wordt.. oh oh oh
IEK! Dan zit je vet lang aan elkaar vastquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die word zompig als ie nat wordt, of nog erger.. papier mache
Zo... je ontspanning is weer voorbij...quote:
O... ik heb nog gelijk ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Ook fijn dat mensen ook op de afgesproken tijd komen
Docenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |