Okee, die eerste paar dingen niet, maar je kop kaalscheren wel, en dat ziet er bij de meeste mensen ook niet uit. Zelfde als een baard of snor laten staan. Ik vind het achterliggende idee gewoon hypocriet. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die vergelijking gaat niet helemaal op natuurlijk een tattoo neem je zelf en is meestal een bewuste keuze.
Je weet van tevoren dat een groot deel van de bevolking zichtbare tatoeages als asociaal ziet. Vervolgens toch iets zetten op zulke plaatsen is daarom ook het ultieme bewijs van onaangepastheid. Je kiest er op die manier namelijk bewust voor om er als aso bij te lopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Okee, die eerste paar dingen niet, maar je kop kaalscheren wel, en dat ziet er bij de meeste mensen ook niet uit. Zelfde als een baard of snor laten staan. Ik vind het achterliggende idee gewoon hypocriet. Over smaak valt niet te twisten.
nou ja het ligt er ook aan wat en waar. ik zelf heb wat op m'n onderarm zitten en als ik een longsleeve of overhemd aan heb dan is er niemand die dat ziet, ik kan me best voorstellen dat je in sommige functies niet met nek en gezicht's tattoo's moet aankomen. maar een tattoo die je kunt bedekken daar zie ik het probleem niet helemaal van in. al vind ik het persoonlijk maar een raar idee om mensen te beoordelen op het wel of niet hebben van een tattoo, maar goed zo werkt de wereld nou eenmaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Okee, die eerste paar dingen niet, maar je kop kaalscheren wel, en dat ziet er bij de meeste mensen ook niet uit. Zelfde als een baard of snor laten staan. Ik vind het achterliggende idee gewoon hypocriet. Over smaak valt niet te twisten.
Ik vind een zichtbare tatoeage als aso bestempelen echt ouderwets geleuter. Maar goed, ieder z'n mening natuurlijk, ik vind tatoeages meestal niet mooi, heb er zelf geen, maar ik neem er verder ook totaal geen aanstoot aan. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je weet van tevoren dat een groot deel van de bevolking zichtbare tatoeages als asociaal ziet. Vervolgens toch iets zetten op zulke plaatsen is daarom ook het ultieme bewijs van onaangepastheid. Je kiest er op die manier namelijk bewust voor om er als aso bij te lopen.
Het is waarschijnlijk ook ouderwets geleuter, maar neemt niet weg dat er altijd mensen blijven (en dat zijn er nog best veel, kijk maar in dit topic alleen en dit zijn zelfs vnl wat jongere mensen) die je direct als aso zouden bestempelen. Je kan dan wel heel rebels 'wat kan mij het schelen, ik doe wat ik wil!' roepen, maar het zal je op allerlei manieren echt kunnen benadelen. Hoe tolerant je zelf ook bent en hoe graag je ook wilt dat iedereen net zo tolerant als jij is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef BigSmurf het volgende:
Ik vind een zichtbare tatoeage als aso bestempelen echt ouderwets geleuter. Maar goed, ieder z'n mening natuurlijk, ik vind tatoeages meestal niet mooi, heb er zelf geen, maar ik neem er verder ook totaal geen aanstoot aan. Ieder z'n ding.
Wat heeft wel of geen piercing\ tattoo met respect te maken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus je hoeft geen respect meer te hebben voor mensen die hulpbehoevend zijn geworden?
Ik reageer op een andere opmerking, als je even terugleest zie je dat ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat heeft wel of geen piercing\ tattoo met respect te maken?
Sja. Ik ben er zelf een voorstander van dat iedereen maar vooral met zijn of haar lijf moet doen wat hij of zij niet laten kan, maar helaas weet je dat sommige werkgevers zich dan achter de oren krabben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken al iemand die nu 39 is met zo'n trampstamp. Heul sexy heur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |