Hmmmm.... Had wat mij betreft mogen lukken, dat bloeden.....quote:
Ik vind dat helemaal niet erg. Ben te langzaam om nieuwe te openen.quote:
Of je beeld Jo af met een stopcontact in haar rug voor de backstekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iemand handig in het maken in het maken van photoshop gifjes.
Hoofdje van Jo erop en achteruit laten steppen, dan heb je een backstep-Jo
[ afbeelding ]
Met een paar rake klappen is het ook goed programmeren.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft een cursus NLP gedaan.. joanna is ook geprogrammeert me dunkt door mama.
dat is wel een stuk boeiender dan de moeder van Joquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef Flow3r het volgende:
Sharon vraagt aan Mo: heb jij ook 2 mannen genomineerd?
Mo zegt; ja, maar ik zeg geen namen want daar heb ik zo mijn redenen voor.
Mo heeft Sharon genomineerd, ik hop dat het ooit nog uit komt
Ik moet jou nog gelijk geven wat betreft dat Joanna niet genomineerd staat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een paar rake klappen is het ook goed programmeren.....
Joanna noemt dat dus afgestudeerd in de psychologie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Moeder heeft een cursus NLP gedaan.. joanna is ook geprogrammeert me dunkt door mama.
Ja, verhaal van de nacht van de dag voor oma doodging komt weer voorbij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wel een stuk boeiender dan de moeder van Jo
hou me op de hoogte, want heb nu alleen tv met geluid aan
Is al goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet jou nog gelijk geven wat betreft dat Joanna niet genomineerd staat.
Er is al een leuke fake van Jo met een stekker in haar mond en titel "Bekstekker"quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Of je beeld Jo af met een stopcontact in haar rug voor de backstekker
Echt? (veamer kwam bij mij tussendoor)quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Joanna noemt dat dus afgestudeerd in de psychologie.
Hmmmquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is al een leuke fake van Jo met een stekker in haar mond en titel "Bekstekker"
Ja, Joanne is ook begonnen met die opleiding', ze gaat 4 keer per jaar naar die psycholoog.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt? (veamer kwam bij mij tussendoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |